Avui hem fet llàstima més que pena, i el ressultat és molt enganyós ja que podríem haver perdut 5-1 o 6-1.
Hem marcat 2 gols a pilota parada, i l'altre gol se l'ha fet el badalona en una indecissió de un defensa amb el porter, sense que cap jugador del Sabadell la toqués.
Recordo que durant la primera part la defensa ha sigut un col.ladero, el migcamp inexistent (en Mora ha al.lineat a dos jugadors de talant "creatiu" com en Neftalí i Pablo Sanz al doble pivot), i a la davantera amb un sol punta, en David Gallo (que no ha jugat els dos últims partits, ja que es va autoexpulsar a Peralta).
En Marc Pérez, el millor de la pretemporada amb diferència, continua sense anar ni convocat.
Manquen idees en la creació de joc, manquen idees en atac, i MANCA ACTITUD i C****NS, i si el Badalona ens ha fotut un bany, ha sigut perque hi han posat més ganes i no han jugat caminant, com alguns dels nostres jugadors.
Per cert, lamentabla l'actitud de l'afició de Badalona, que només al entrar al camp ens ha rebut amb insults i provocacions, i després guanyant 4 a 2, es quedaven les pilotes quan anaven a la grada per perdre temps o la fotien fora del recinte del camp.
A més, hem hagut de sentir els seus OLÉS-OLÉS.
Ja n'hi ha prou de passar vergonya per aquests "camps de Déu" de la 2ªB, així no crec que es faci ni afició ni que pugi el numero d'associats.
Si els jugadors no aguanten la "pressió" que es dediquin a una altra cosa o que a final de mes tornin el sou a l'empresa, que són professionals i ja savien on es ficaven. Ja m'agradaria a mi cobrar la meitat del que cobren alguns per aguantar la "pressió" a la que em somet el meu jefe i els meus clients.