Autor Tema: FEM PENETA  (Llegit 10048 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
  • Gènere: Masculí
Re: FEM PENETA
« Respondre #40 el: 18 de Septembre de 2005, 20:21:07 pm »
Avui hem fet llàstima més que pena, i el ressultat és molt enganyós ja que podríem haver perdut 5-1 o 6-1.
Hem marcat 2 gols a pilota parada, i l'altre gol se l'ha fet el badalona en una indecissió de un defensa amb el porter, sense que cap jugador del Sabadell la toqués.
Recordo que durant la primera part la defensa ha sigut un col.ladero, el migcamp inexistent (en Mora ha al.lineat a dos jugadors de talant "creatiu" com en Neftalí i Pablo Sanz al doble pivot), i a la davantera amb un sol punta, en David Gallo (que no ha jugat els dos últims partits, ja que es va autoexpulsar a Peralta).
En Marc Pérez, el millor de la pretemporada amb diferència, continua sense anar ni convocat.
Manquen idees en la creació de joc, manquen idees en atac, i MANCA ACTITUD i C****NS, i si el Badalona ens ha fotut un bany, ha sigut perque hi han posat més ganes i no han jugat caminant, com alguns dels nostres jugadors.
Per cert, lamentabla l'actitud de l'afició de Badalona, que només al entrar al camp ens ha rebut amb insults i provocacions, i després guanyant 4 a 2, es quedaven les pilotes quan anaven a la grada per perdre temps o la fotien fora del recinte del camp.
A més, hem hagut de sentir els seus OLÉS-OLÉS.
Ja n'hi ha prou de passar vergonya per aquests "camps de Déu" de la 2ªB, així no crec que es faci ni afició ni que pugi el numero d'associats.
Si els jugadors no aguanten la "pressió" que es dediquin a una altra cosa o que a final de mes tornin el sou a l'empresa, que són professionals i ja savien on es ficaven. Ja m'agradaria a mi cobrar la meitat del que cobren alguns per aguantar la "pressió" a la que em somet el meu jefe i els meus clients.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #41 el: 18 de Septembre de 2005, 20:21:35 pm »
La culpa esta clar de ki ha sigut! com segueix posant al medina de lateral! com em posa al pablo al mig del camp com a pivot! siusplau no buskem altres culpas, l'aficio? nomes faltaria k fos l'aficio! Ara keda esperar a veure si rectifica! I un altre, Gallo tot sol a davant amb una petita ayuda de Cañadas, mentres ORIFE y MADRIGAL a la BANKETA.

Pablo Sanz es tan mig com defensa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #42 el: 18 de Septembre de 2005, 20:23:26 pm »
La culpa esta clar de ki ha sigut! com segueix posant al medina de lateral! com em posa al pablo al mig del camp com a pivot! siusplau no buskem altres culpas, l'aficio? nomes faltaria k fos l'aficio! Ara keda esperar a veure si rectifica! I un altre, Gallo tot sol a davant amb una petita ayuda de Cañadas, mentres ORIFE y MADRIGAL a la BANKETA.

El vam veure al primer partit de central i ho va fer molt be! No es millor posar a medina en el lloc k ha ocupat avui pablo? esta a la vista!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #43 el: 18 de Septembre de 2005, 20:24:47 pm »
Si, Pablo Sanz pot jugar perfectament com a pivot defensiu que com a central.

Pero diem de molta davantera amb el tandem Madrigal-Gallo quan per a mi, Marc Perez(el que havia de ser un lateral convertit) es qui mes collons posa, un tandem Cañadas-Marc a dia d'avui es molt millor que el Tandem Gallo-Madrigal
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #44 el: 18 de Septembre de 2005, 20:27:11 pm »
Opinió personal: el tema dels laterals... jo jugaria am txiki, peque o fins i tot ivan hammouch... pero ja que no hi son prefereixo medina que marcos...
Pel que fa al partit d'avui que ha sigut efectiva,ent llastimós per part de tots.. jo hagues sortit amb 5 defenses pq era un camp per estar atent a darrer 3 centrals ben posats al mig... a mes era el partit perfecte per posar-los (recuperació de pablo sanz i genis i criville portaven jugant molt be)  amb dos carrilers q en aquest cas podrien aver sigut marcos (gran projeccio ofensiva) i nandi... el mig del camp i la davantera ja el sabem... pero clar... surt mora amb 5 defenses i us el mengeu... surt amb 4 i us el mengeu... jo crec q avui s'ha equivocat tothom i a sigut un partit penos... pero ens hauriem de recuperar i mirar ja al diumenge que ve.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 18 de Septembre de 2005, 20:28:31 pm »

El vam veure al primer partit de central i ho va fer molt be! No es millor posar a medina en el lloc k ha ocupat avui pablo? esta a la vista!

pablo sanz de lateral?? ja es la ultima...

us en doneu compte q si som 15 aqui... els 15 aguessim fet una alineacio diferent... lentrenador nomes es 1...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #46 el: 18 de Septembre de 2005, 20:30:33 pm »
si i molt dolent  :tongue3: jejejeje
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #47 el: 18 de Septembre de 2005, 20:31:34 pm »

us en doneu compte q si som 15 aqui... els 15 aguessim fet una alineacio diferent... lentrenador nomes es 1...

Ki diu de lateral, llegeix be amic. Dic k medina era millor k jugues en el lloc de pablo sanz, de lateral? A marcos. De centrals? Pablo i criville. Sento molt  per genis pero els anys es van notan... I m'atreveria a posar al marc perez en lloc del nandi.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #48 el: 18 de Septembre de 2005, 20:33:59 pm »

Ki diu de lateral, llegeix be amic. Dic k medina era millor k jugues en el lloc de pablo sanz, de lateral? A marcos. De centrals? Pablo i criville. Sento molt  per genis pero els anys es van notan... I m'atreveria a posar al marc perez en lloc del nandi.

ok ok ara o e entes. segueixo dient el mateix... aqui som 15 i fariem 20 alineacions diferents totes... jo avui tb agues posat a marcos al lateral pq agues posat 3 centrals... pero weno... les decisions son d'un... algunes vegades encertades i d'altres no... tots fariem dentrenadors i tots ens equivocariem...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 18 de Septembre de 2005, 20:36:12 pm »
Ja ho vaig dir la semana pasada... i no estaria malament organitzar alguna tertulia forera en algun bar algun dia... aqui hi ha molt q parlar!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #50 el: 18 de Septembre de 2005, 20:36:37 pm »
El mejor jugador del Sabadell hoy a sido Cañadas y Pablo Sanz kuando a mitad de la 1º parte se a exo con el mando del partido a sido de lo mejorcito... a cortado i distribuido con elegancia nose me a parecido algo muy positivo Pablo Sanz a aprte del gol... nose me a gustado muxo mas de medio centro k puede distribuir k de central... aunk en defensa somos peor k la real sociedad ayer... pfff muxa faena hay... pero un medio campo Medina- Pablo Sanz... es lo suyazo!!!! Marcos de lateral antes k Medina.... i Genis banketa... i Nandi... pfff sobran comentarios sobre Nandi... como hacen falta peke, txiki i hammouch....

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #51 el: 18 de Septembre de 2005, 20:37:13 pm »
res...q cmo no espavilem... :no: si el mora vol guanyar...q posi als jugadors a la seva posició... :veryangry:
MORA VETE YAAAAAAA!!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #52 el: 18 de Septembre de 2005, 20:38:58 pm »
No entenc les critiques envers Genis quan esta sent dels millor aquestes 4 jornades, contra l'Osasuna, un unic fallo seu va mig propisiar el gol, contra el Peralta i Alfaro era l'amo i senyor de la defensa i avui a estat fluix com tots...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #53 el: 18 de Septembre de 2005, 20:41:25 pm »
No entenc les critiques envers Genis quan esta sent dels millor aquestes 4 jornades, contra l'Osasuna, un unic fallo seu va mig propisiar el gol, contra el Peralta i Alfaro era l'amo i senyor de la defensa i avui a estat fluix com tots...

j**** k futbol veras tu... o vere yo y la gente de mi alrededor.. xq mas k nada Genis DA PENA... ver la defensa del Sabadell es lo peor... Genis eske no puede con su alma el hombre, as visto la panza k tiene??? j**** k los años no pasan en balde... Genis tendra peso i poderio en el vestuario pero no puede jugar te digo k es el peor genis de toda su carrera va = o peor k Dot el año pasado... x su culpa emos recibido 2 de los 3 goles de la 1º parte... pffff tela nose si seré io y todos ls demas k opinamos k genis banketa o tu, pero alguien no ve los mismos partidos....

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #54 el: 18 de Septembre de 2005, 20:43:25 pm »
El mejor jugador del Sabadell hoy a sido Cañadas y Pablo Sanz kuando a mitad de la 1º parte se a exo con el mando del partido a sido de lo mejorcito... a cortado i distribuido con elegancia nose me a parecido algo muy positivo Pablo Sanz a aprte del gol... nose me a gustado muxo mas de medio centro k puede distribuir k de central... aunk en defensa somos peor k la real sociedad ayer... pfff muxa faena hay... pero un medio campo Medina- Pablo Sanz... es lo suyazo!!!! Marcos de lateral antes k Medina.... i Genis banketa... i Nandi... pfff sobran comentarios sobre Nandi... como hacen falta peke, txiki i hammouch....

Muy de acuerdo contigo, ahora si me apuras y con todos los lesionados k tenemos ahora, ponia en vez de marcos de lateral a peque y marcos arriba por la banda, entonces aki ya pondria de centrales a genis y criville si dices k pablo esta muy bien en el medio campo junto con medina. Y nandi cambiado por marc perez como he dixo antes. Y si ivan diaz kiere la titularidad k la luche con marcos k dificil lo va ha tener xD Cañadas como un punta y gallo y orife arriba

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #55 el: 18 de Septembre de 2005, 20:45:15 pm »
Claro que los años pasan, i tambien pienso de que no deberia jugar los 90min pero de aqui a decir que da pena...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #56 el: 18 de Septembre de 2005, 20:46:00 pm »
Jo només demano paciéncia, fins jugar contra el Terrassa. després, si la cosa no funciona, parlem de canvis. Tothom està cansat, i és pq som el Sabadell, un equip q ha d'estar a 2º A. Portem massa anys patint, i aquest any no semblen canviar les coses.  Estic fart de veure coses q jo no faria, però no puc fer res més q animar el meu equip.L'entrenador és el Mora i ,ara més q mai, l'hem de recolzar, encara q no ens agradi. Hem de guanyar al st Andreu.  :bandera :scut :bandera

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #57 el: 18 de Septembre de 2005, 20:48:16 pm »

Muy de acuerdo contigo, ahora si me apuras y con todos los lesionados k tenemos ahora, ponia en vez de marcos de lateral a peque y marcos arriba por la banda, entonces aki ya pondria de centrales a genis y criville si dices k pablo esta muy bien en el medio campo junto con medina. Y nandi cambiado por marc perez como he dixo antes. Y si ivan diaz kiere la titularidad k la luche con marcos k dificil lo va ha tener xD Cañadas como un punta y gallo y orife arriba

uffff Gallo.... ablar de gallo.... pfffff tela... el partido desde el minuto 1 gallo iba aceleradisimo, nose exactamente k izo en Peralta para k lo expulsaran pero hoy estaba extremadamente acelerado... a tokado pokos balones pero los a perdido TODOS, kreo k a dado 1 pase bien, todo lo demas son 2 xutes lejanos k salen lejos de la porteria i intentos de jugadas k no han servido de nada.... a parte si vamos a jugar al pelotazo pues k salga Madrigal xq gallo no a ganado x alto 1 balon de 20 k a luxado con camara y el otro central..... en canvio Madrigal en 15 mins a ganado 3 de 4 balones x alto... i a rematado 1 vez kn peligro de cabeza... nose k aria este Gallo en el Jaen para meter esos goles k metia pero aki lo e visto muy falto... nose krea mas peligro Madrigal k gallo i Orife hoy nulo tb... pero weno... io el xabal lo veo k luxa i corre aunk tiene mala suerte...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #58 el: 18 de Septembre de 2005, 20:52:53 pm »
Jo només demano paciéncia, fins jugar contra el Terrassa. després, si la cosa no funciona, parlem de canvis. Tothom està cansat, i és pq som el Sabadell, un equip q ha d'estar a 2º A. Portem massa anys patint, i aquest any no semblen canviar les coses.  Estic fart de veure coses q jo no faria, però no puc fer res més q animar el meu equip.L'entrenador és el Mora i ,ara més q mai, l'hem de recolzar, encara q no ens agradi. Hem de guanyar al st Andreu.  :bandera :scut :bandera

aquesta es lactitud correcta... el club es mes q 22 jugadors, q 1 entrenador i q una junta directiva

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #59 el: 18 de Septembre de 2005, 20:54:17 pm »
El que jo penso: avui ha estat defensivament el pitjor partit de tots, ens han fotut 4 pero ens en podrien haver fotut 7 sense exagerar. Gairebé tots els gols del badalona han estat de l'estil dels que ens van marcar l'any passat: entra un tio per la banda, fa el passe de la mort i pam! gol. El gol de l'Amantegui doncs ha estat un xut de fora de l'area bastant fort encara q crec que el ramón podria haver fet algo més. També dir que les jugades en les q s'han kedat sols davant de ramon no han estat errors tàctics sinó errors humans (patinades, mal control, etc). El ramon ha parat més d'un 1 contra 1, però avui no ha estat gaire fi. Tan poc fi ha estat que al final els que havien de fer els serveis de porteria eren els defenses. No m'ha agradat gens q el gallo sortís d'inici. Sembla un premi per la seva expulsió fa 2 partits. Doncs no hi estic d'acord, jo hagués començat amb orife o madrigal. No m'ha agradat el pablo sanz al mig del camp, el prefereixo de central. El neftalí tp m'ha acabat d'agradar, quan té la pilota és una mica massa lent i triga molt en treure's la pilota de sobre... i així podria estar una bona estona, dient coses i coses que no m'han agradat. Des del plantejament inicial de mora fins a l'actitud d'alguns jugadors a sobre del camp sobretot a la primera part. Quan hem marcat el 2-1 es veia uns jugadors amb ganes de remuntar el vol, però ens han marcat el tercer i han abaixat tots els braços una altra vegada. La segona part no han començat gaire bé, però el badalona ha tingut un baixon físic i això ens ha permès agafar una mica més d'aire... tant d'aire que alguns jugadors nostres s'han permès el luxe de cometre errors garrafals i deixar alguns jugadors del badalona que entressin fins a la cuina (i encara sort que no ens han marcat). Destacar que el Mora per primera vegada ha posat a sobre del camp a tota l'artilleria (Madrigal, Orife, Gallo, Cañadas) i encara i així ens ha faltat "punch". Són jugadors amb un joc massa "iwal" el de madrigal i gallo i no acaba de rutllar la cosa. L'orife baixava fins al mig del camp i a vegades es deixava caure per la banda eskerra mentre el cañadas intentava fer el q podia el pobre home davant de la corpulenta defensa del badalona. Li falta algo a akest ekip, i jo crec que la cosa va més enllà que una bona disposició tàctica o un canvi d'entrenador... jo no demano el cap de ningú, simplement canvis que permetin veure un ekip motivat a sobre del camp i amb idees. Lo principal: que cada jugador jugui a la seva posicó i ara si, si falta un jugador al lateral dret q fotin jugar encara que sigui al marc pérez o algun del juvenil, però deixem-nos ja d'invents ;)