Autor Tema: FEM PENETA  (Llegit 10077 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
FEM PENETA
« el: 18 de Septembre de 2005, 19:07:10 pm »
Be... les meves opinions es ratifiquen un cop mes...
Em d´esperar molt mes per veure com s´enfonsa el sabadell ?  :bigcry:
No es just que estem aixi  :no:
Tenia rao o no? son bons els plantejaments del Mr ? donen resultats ?, mes pasciencia ? un parell de jornades mes ???  :-\ no fa falta !!, no fa falta !!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: FEM PENETA
« Respondre #1 el: 18 de Septembre de 2005, 19:08:10 pm »
un parell no, seran unes quants mes...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 18 de Septembre de 2005, 19:12:33 pm »
jo he sigut un dels que sempre han demanat paciencia pero avui ha de ser un toc per començar a pendre decissions, a mi mai m´ha agradat el mora (i tots els que em coneixeu ho sabeu) pero sempre e intentat donar estabilitat al club pero la veritat es que començo a enfadarme i a afartarme no vull parlar gaire per que estic molt calent pero una cosa a la directiva "començeu a moure ficha  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6497
« Respondre #3 el: 18 de Septembre de 2005, 19:16:49 pm »
Doncs si, això no funciona.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #4 el: 18 de Septembre de 2005, 19:18:44 pm »
Ens han banyat gent ! ens han fotut un bany considerable... i ho sento pero jo tenia molt clar que si tornavem a jugar amb aquests plantejaments...(del últims partits)... ens pasaria justament el que em pogut veure avui... Jo a menys 20 ja era fora del camp, no vull veure com ens enfonsem.  :disappointed:
Queda molta lliga y encara estem a temps !!  :yes: si us plau feu alguna cosa !!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1030
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 18 de Septembre de 2005, 19:28:49 pm »
Segons el David Gallo "Hemos estado blandos y les hemos dado muchas facilidades i en la jugada del gol polemico, no debe servir de justificacion la accion antideportiva de ellos, hay que seguir la jugada". A mi em perdonareu pero d'aqueste paraules dedueixo un problema d'actitud No creieu?. Una segona part mes o menys correcta no pot servir per a justificar una primera jugada al ralenti. S'ha de sortir a mossegar desde el primer minut com han fet ells.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 18 de Septembre de 2005, 19:31:26 pm »
aixo jo li dic autocritica nano no falta de actitud  :o
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #7 el: 18 de Septembre de 2005, 19:31:36 pm »
Si,  estic d´acord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 18 de Septembre de 2005, 19:31:52 pm »
Ens han banyat gent ! ens han fotut un bany considerable... i ho sento pero jo tenia molt clar que si tornavem a jugar amb aquests plantejaments...(del últims partits)... ens pasaria justament el que em pogut veure avui... Jo a menys 20 ja era fora del camp, no vull veure com ens enfonsem.  :disappointed:
Queda molta lliga y encara estem a temps !!  :yes: si us plau feu alguna cosa !!

Pos claro k keda tiempo, kedan 34 partidos y aun se pueden dejar 2 partidos mas a ver k pasa...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #9 el: 18 de Septembre de 2005, 19:32:54 pm »
Si,  estic d´acord
Vull dir que crec que es un problema d´actitud

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1030
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #10 el: 18 de Septembre de 2005, 19:34:49 pm »
aixo jo li dic autocritica nano no falta de actitud  :o
Estic d'acord Pansobao pero no seria millor donar el callo al camp per no tenir de fer despres autocritica? i que consti que em sembla be que al menys el Gallo no s'en amagui.

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 18 de Septembre de 2005, 19:35:12 pm »
Jo ja vaig dir que era important guanyar els 3 primers partits perque despres ens venia lo complicat (q weno d'equips com el Badalona i millors ni han uns quants), ara és quan o fem un canvi o bé ens n'anem avall a lluitar per no baixar a la segona volta.........

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #12 el: 18 de Septembre de 2005, 19:35:20 pm »

Pos claro k keda tiempo, kedan 34 partidos y aun se pueden dejar 2 partidos mas a ver k pasa...
Ok Jos, perfecte !
A cualsevol feina, quan una persona no te ni idea del que a de fer (xq ho demostra dia a dia) se´l fot al carrer, sense anims d´ofendre (doncs tothom no a de ser bo en el mateix, saps ?), jo crec que el Mora es podria dedicar tranquilament a cualsevol altre cosa, o si mes no... que entreni un altre equip.. (si es contrincant nostre millor, aixi ens asegurem tres punts..  :laugh:)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 18 de Septembre de 2005, 19:40:51 pm »
jo crec q ara mes q mai es necessita apoio de laficio per aixecar aixo...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 18 de Septembre de 2005, 19:41:05 pm »

Ok Jos, perfecte !
A cualsevol feina, quan una persona no te ni idea del que ha de fer (xq ho demoistra dia a dia) se´l fot al carrer, sense anims d´ofendre (doncs tothom no ha de ser bo en el mateix, saps ?), jo crec que el Mora es podria dedicar tranquilament a cualsevol altre cosa, o si mes no... que entreni un altre equip.. (si es contrincant nostre millor, aixi ens asegurem tres punts..  :laugh:)

Jo tampoc estic dacord en el k ha fet Mora fins ara, pero penso k nomes han passat 4 partits, penso k mereix un marge mes de 2 partits. I no diguis k no en te ni idea pk ell va ser ki va portar els jugadors k molts no coneixiem l'any k es va fe el play-off, L'UNIC K ENS HA PORTAT AL PLAY-OFF EN TANTS ANYS DE PENA K PORTEM A SEGONA B. Per mi, mereix encara un marge de confiança, almenys, de 2 partits.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #15 el: 18 de Septembre de 2005, 19:46:30 pm »

Ok Jos, perfecte !
A cualsevol feina, quan una persona no te ni idea del que ha de fer (xq ho demoistra dia a dia) se´l fot al carrer, sense anims d´ofendre (doncs tothom no ha de ser bo en el mateix, saps ?), jo crec que el Mora es podria dedicar tranquilament a cualsevol altre cosa, o si mes no... que entreni un altre equip.. (si es contrincant nostre millor, aixi ens asegurem tres punts..  :laugh:)

Jo tampoc estic dacord en el k ha fet Mora fins ara, pero penso k nomes han passat 4 partits, penso k mereix un marge mes de 2 partits. I no diguis k no en te ni idea pk ell va ser ki va portar els jugadors k molts no coneixiem l'any k es va fe el play-off, L'UNIC K ENS HA PORTAT AL PLAY-OFF EN TANTS ANYS DE PENA K PORTEM A SEGONA B. Per mi, mereix encara un marge de confiança, almenys, de 2 partits.

Play OFF ??? Sempre amb aixo a la boca, pero sincerament jo crec que aquella situacio va ser molt relativa, no l´entrenador, sino els jugadors s´ho van currar d´una menera excepcional (els interesava molt) doncs la majoria terminaven contracte i havien de destacar i aixi on vam arribar (fes remember i ja veuras com es aixi.. ) :yes:
Dos partits mes ?? ok... no problem, esperem dos partits mes... :beer despres nomes ens costara un pel mes REMONTAR LA CAIGUDA !! i refer els anims de l´equi, i encara mes... mmmhhh tornar a fer piña...   :surprised:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 18 de Septembre de 2005, 19:50:09 pm »
jo crec q si hi ha un partit q MENYS culpa te el mora es el davui!
en partits com el davui ja si pot posar lentrenador com vulgui q si els jugadors surten a mirar-s'ho... espavilats anem... jo crec q masa boca calenta teniu molts... i molt poc en sabeu d'aixo... pq si dieu q el mora no juga a futbol i voleu el miguel alvarez... un entrenador q va a destruir i a perdre temps i a liarla tan com pot (terrasa, hospi, etc etc...) nem be tb...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 18 de Septembre de 2005, 19:52:00 pm »

Ok Jos, perfecte !

Play OFF ??? Sempre amb aixo a la boca, pero sincerament jo crec que aquella situacio va ser molt relativa, no l´entrenador, sino els jugadors s´ho van currar d´una menera excepcional (els interesava molt) doncs la majoria terminaven contracte i havien de destacar i aixi on vam arribar (fes remember i ja veuras com es aixi.. ) :yes:
Dos partits mes ?? ok... no problem, esperem dos partits mes... :beer despres nomes ens costara un pel mes REMONTAR LA CAIGUDA !! i refer els anims de l´equi, i encara mes... mmmhhh tornar a fer piña...   :surprised:

Si em dius k eran els jugador l'any del play-off i k en mora no te cap merit...pk no la vem ***** com akest any k tenim un bon ekip o potser esk no tenim tan ekip com pensavam...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #18 el: 18 de Septembre de 2005, 19:53:10 pm »
jo crec q si hi ha un partit q MENYS culpa te el mora es el davui!
en partits com el davui ja si pot posar lentrenador com vulgui q si els jugadors surten a mirar-s'ho... espavilats anem... jo crec q masa boca calenta teniu molts... i molt poc en sabeu d'aixo... pq si dieu q el mora no juga a futbol i voleu el miguel alvarez... un entrenador q va a destruir i a perdre temps i a liarla tan com pot (terrasa, hospi, etc etc...) nem be tb...
Ni de conya vull a Miguel Alvarez i estic al 100% d´acord amb tu en que si els jugadors surten en plan relax i com si res anes amb ells... malament anirem, pero un dels papers importants en l´entrenador d´un equip, ES SABER MOTIVAR A LA SEVA GENT !!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #19 el: 18 de Septembre de 2005, 19:53:46 pm »
MOLT ESPAVILATS SOU MOLTS... EN AQUEST EQUIP LI HEU DONAT UNA PRESSIO QUE NO LI CORRESPON DSD ABANS DE QUE COMENCES LA TEMPORADA... US PENSEU QUE TENIM UN EQUIP PER SORTIR-NOS DE LA CLASIFICACIO QUAN TENIM JUGADORS DE SEGONA B. NOMES PABLO SANZ ES DE SUPERIOR CATEGORIA. AQUEST EQUIP A ESTAT DESASTABILITZAT DSD ABANS DE COMENÇAR PELS LLESTOS Q SABEN TANT DE FUTBOL COM PER CRITICAR UN ENTRENADOR EN UN PARTIT DE PRETEMPORADA... SI AQUEST EQUIP ESTA COM ESTA... EL 50% DE LA CULPA TB ES VOSTRA... I JA CANSA TENIR AQUESTA AFICIO A CASA... EN COMPTES D'ESTAR INCONDICIONALMENT AMB L'EQUIP...