Ens han banyat gent ! ens han fotut un bany considerable... i ho sento pero jo tenia molt clar que si tornavem a jugar amb aquests plantejaments...(del últims partits)... ens pasaria justament el que em pogut veure avui... Jo a menys 20 ja era fora del camp, no vull veure com ens enfonsem. 
Queda molta lliga y encara estem a temps !!
si us plau feu alguna cosa !!
Pos claro k keda tiempo, kedan 34 partidos y aun se pueden dejar 2 partidos mas a ver k pasa...
Ok Jos, perfecte !
A cualsevol feina, quan una persona no te ni idea del que ha de fer (xq ho demoistra dia a dia) se´l fot al carrer, sense anims d´ofendre (doncs tothom no ha de ser bo en el mateix, saps ?), jo crec que el Mora es podria dedicar tranquilament a cualsevol altre cosa, o si mes no... que entreni un altre equip.. (si es contrincant nostre millor, aixi ens asegurem tres punts..
)
Jo tampoc estic dacord en el k ha fet Mora fins ara, pero penso k nomes han passat 4 partits, penso k mereix un marge mes de 2 partits. I no diguis k no en te ni idea pk ell va ser ki va portar els jugadors k molts no coneixiem l'any k es va fe el play-off, L'UNIC K ENS HA PORTAT AL PLAY-OFF EN TANTS ANYS DE PENA K PORTEM A SEGONA B. Per mi, mereix encara un marge de confiança, almenys, de 2 partits.
Play OFF

Sempre amb aixo a la boca, pero sincerament jo crec que aquella situacio va ser molt relativa, no l´entrenador, sino els jugadors s´ho van currar d´una menera excepcional (els interesava molt) doncs la majoria terminaven contracte i havien de destacar i aixi on vam arribar (fes remember i ja veuras com es aixi.. )

Dos partits mes ?? ok... no problem, esperem dos partits mes...

despres nomes ens costara un pel mes REMONTAR LA CAIGUDA !! i refer els anims de l´equi, i encara mes... mmmhhh tornar a fer piña...