Autor Tema: EIVISSA IBIZA - CE SABADELL  (Llegit 16346 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: EIVISSA IBIZA - CE SABADELL
« Respondre #160 el: 11 de Gener de 2009, 19:24:09 pm »
A mi el q em dona la sensació és q estem tirant per la borda tota una segona volta ( ni estem fitxant pel mercat d'hivern ni tan sols ens hem dignat a fer una campanya per a recaptar socis a mitja temporada, cosa q es va fer l'any passat i que va tenir bon resultat).
Sembla com si estiguéssim tots plegats més pendents de la propera temporada que del que queda d'aquesta (18 jornades en les quals poden passar moltes coses encara).

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #161 el: 11 de Gener de 2009, 19:48:45 pm »
Totalment d'acord amb en Ferni, ja posats podriem fer alguna cosa per reactivar la il.lusio desgastada arlequinada no?

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #162 el: 11 de Gener de 2009, 19:51:19 pm »
El problema és que ni ataquem ni defensem. Mai mantenim la porteria a zero i gairebé mai fiquem més d'un gol, i així és impossible. L'unica possibilitat és encadenar inmediatament una ratxa bona de resultats; si no, aquesta temporada serà inaguantable...  :sleeping:

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #163 el: 11 de Gener de 2009, 21:00:43 pm »
quina mala pata javi..
no es pot fallar aixo!

enfi 1 puntet :malament
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #164 el: 11 de Gener de 2009, 21:39:03 pm »
.... Espero que no baixem però...  Quin projecte tindrem l'any que ve? Pujar a 2ªA? Mantenir-nos a 2ªB? Pujar a 2ªB?...
Es obvi que aquest any no pujarem, i la gent pot ser optimista, pero això es d'haver vist moltes pel.licules, el pensar que podem pujar.

Amb tot, redcordo el partit de la final de Champions de 2005, que el Liverpool perdia 3-0 contra el Milan a la mitja part i va guanyar als penals.   :botador

"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #165 el: 11 de Gener de 2009, 21:59:12 pm »
.... Espero que no baixem però...  Quin projecte tindrem l'any que ve? Pujar a 2ªA? Mantenir-nos a 2ªB? Pujar a 2ªB?...
Es obvi que aquest any no pujarem, i la gent pot ser optimista, pero això es d'haver vist moltes pel.licules, el pensar que podem pujar.

Amb tot, redcordo el partit de la final de Champions de 2005, que el Liverpool perdia 3-0 contra el Milan a la mitja part i va guanyar als penals.   :botador

Miki,aun kedan 19 partidos..

:beer2
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #166 el: 11 de Gener de 2009, 22:34:42 pm »
El futbol és imprevisible....

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #167 el: 12 de Gener de 2009, 00:39:37 am »
Els objectius a 2b no serveixen absolutament per res. Són una forma estúpida per acumular pressió. Hauríem de tenir un director esportiu que s'entengui amb l'entrenador i entre els dos muntar un equip. No pot anar qualsevol per la seva banda !!! No fa falta anar a buscar certs jugadors de fora quan els que tens són millors ( com podría ser el lateral dret ). L'exemple del Lleida d'aquest any em sembla perfecte, una equip amb mancançes però un EQUIP de debò.
The pride of Catalunya

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #168 el: 12 de Gener de 2009, 07:33:39 am »
Els objectius a 2b no serveixen absolutament per res. Són una forma estúpida per acumular pressió. Hauríem de tenir un director esportiu que s'entengui amb l'entrenador i entre els dos muntar un equip. No pot anar qualsevol per la seva banda !!! No fa falta anar a buscar certs jugadors de fora quan els que tens són millors ( com podría ser el lateral dret ). L'exemple del Lleida d'aquest any em sembla perfecte, una equip amb mancançes però un EQUIP de debò.

L'EXEMPLE DEL LLEIDA NO ENS VAL, NI EL DEL TERRASSA, NI EL DE LA GRAMA...  NO ENS PODEM COMPARAR !!

tots aquests equips ténen un gran futbol base i, per tant, altíssimes possibilitats de tenir jugadors vàlids i bons.
el sabadell té possibilitats baixíssimes i esporàdiques de tenir jugadors vàlids i quan els té, sol fer-se de forma massa forçada. que vols tenir amb la base a segona divisió? res.

lleida, terrassa, grama, badalona, villarreal, sant andreu, barça b, alcoià, gavà, valència,...  són la majoria dels nostres rivals equips amb una gran base des d'on cada any poden repescar varis jugadors juvenils que juguen en categories decents. on tenim nosaltres els juvenils?

ells poden fer un equip de debó, nosaltres no.

PROU AMIGUISMES AL SABADELL !!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #169 el: 12 de Gener de 2009, 21:10:42 pm »
Jo no tinc ganes de ficar el dit a la llaga ni molt menys de remenar el que ja està més que remenat. Pero em sorprén bastant el conformisme generalitzat que acostumen a tenir la majoria dels socis-aficionats del CE Sabadell.
Portem anys que ens van prenent en pèl, que si amb grans fitxatges, que si aviat tornarem a la categoria que ens correspon, q si l'afició és el patrimoni del Sabadell ( cosa que és veritat però sempre s'ens està maltractant).
Aquesta temporada tot sembla indicar que a tornat a ser una pressa de pèl, i la veritat és q bastant gran, entre el que s'ens va prometre a principis de temporada, els preus abusius de carnet de soci i entrada al camp i per postres encara ens hem de sentir alguna jornada que si a la NCA hi ha massa pressió i així costa guanyar partits (By Joel) , que si el que pensi l'afició és igual, q els propis jugadors ja són autocrítics (by Juvenal), etc,etc... Queda mitja temporada i GAIREBÉ TOTS sabem que aquest any no hi ha gran cosa a fer, tal com diu el company Vic@rlekinat "nedar i guardar la roba" i de certa manera crec que no sóc l'únic q fins i tot se li farà massa llarga aquesta segona volta esperant a veure quins plans tenim per a la propera temporada.

No obstant, encara tenim l'humor de justificar el nefast espectacle que ens estan oferint  tots plegats desd principi de temporada i fins i tot alguns encara admiren la feina feta aquesta temporada, com si no s'hi tot el q passés només fos culpa de la marginació empresarial que tenim en aquesta ciutat o de la Fundació, i fins tot encara sóm molts els que estem ilussionats perq tenim un derbi a 2 setmanes vista i tenim pensat anar a l'Olímpic a deixar-nos la veu.

En fi... com és que sóm tan conformistes? Com és que ningú es queixa de que cada temporada ens prenguin el pèl? Potser vam quedar massa cansats ja de protestar la temporada del descens a 3ª o és que simplement estem tan desilusionats q ja no creiem en poder retornar a l'equip a la divisió de plata? Nose, em sorprén que empatem un partit q considero que era  l'últim cartutx que quedava per a estar a dalt i gairebé ningú es lamenti i ja només es parli de si tindrem pebrots o no de guanyar al Badalona.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #170 el: 12 de Gener de 2009, 22:52:58 pm »
La veritat és que el comportament durant tota la temporada està siguent d´equip de zona mitja....  amb dues excepcions;   1) el cop d´autoritat al Narcís Sala, en positiu i 2) la "hecatombe" de Santa Eulàlia, en negatiu.   El futbol es imprevisible, com diu Jo, i un parell de resultats podrien canviar la situació,  però prevec una 2ª volta de les típiques de la primera etapa de Segona B, amb tranquilitat pero sense aspiracions....  On ets Copa Federació?....

En quant al tema Javi Rodríguez és evident que aquest jugador no està al seu millor moment de forma, com li passa a qualsevol jugador en un moment o altre de la temporada,  però el problema és que la maleïda obssessió de l´àrea esportiva de funcionar només amb dos davanters impedeix de fer qualsevol tipus de rotació, fet el qual sempre va bé per donar descans i esperonar als jugadors pensant en el retorn i crear competència interna.  Per mi aquest enfoc "minimalista" ha estat un ERROR GARRAFAL.
Son dos bons jugadors, però no en podem tenir només dos....  Recordeu la temporada de Tercera?....   Montero, Ollés, Toni Mora i Manel Martínez, fixeu-vos si hi havia opcions clares d´atac....

Donem el punt per bo, sobretot pensant que sumar a fóra sempre és bo, sobretot SI UN RIVAL DE LA ZONA MITJA TAMPOC SUMA....  i deixem el "penalty Panenka" de Roberto Morales (hem de celebrar que hagi recuperat l´olfacte golejador), com anècdota del partit....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #171 el: 12 de Gener de 2009, 23:07:28 pm »
Pues yo no sé si es que la realización de l'Arlekinat lo ha querio enfocar de esa manera o algo, pero viendo el resumen no me ha parecido que hicieramos un partido tan tan malo :mmmm soy optimista para el domingo :ok

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #172 el: 21 de Gener de 2009, 20:37:30 pm »
llastima de les dues ocasions del javi rodriguez,si haguessim guanyat a eivissa stic segur q al badalona tambe l'haguessim guanyat,per cert hola em dic marc i escric el meu primer missatge al forum,stic molt content de participar