Autor Tema: SABADELL- BADALONA  (Llegit 10190 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
Re: SABADELL- BADALONA
« Respondre #60 el: 18 de Gener de 2009, 19:41:20 pm »
Anem camí de record. Avuí ja hem igualat el registre de la temporada passada de 7 partits consecutius sense guanyar com a locals. En tota la temporada anterior i el que portem de l'actual (29 partits) jugats a la Creu Alta nomes hem vist guanyar al nostre equip en 8 ocasions i portem 3 punts dels ultims 12 que algú m'expliqui com es pot fer afició d'aquesta manera sino es que donem per bó guanyar a Terrassa encara que portem dos anys foten-nos de fastic a la Creu Alta. Dubto que i hagi gaires equips que tinguin tan a pa i aigua a la seva afició com el nostre.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 18 de Gener de 2009, 19:48:05 pm »
yo tmb e tenido esa sensacion hoy al equipo lo veo lento, sin chispa, y con poca puteria aparte de que en la primera parte hemos merecido algun gol, pero el el equipo esta un poco pesao o al menos yo asi lo veo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2511
« Respondre #62 el: 18 de Gener de 2009, 20:01:44 pm »
vaya otro empate. Por cierto alguien me podria explicar como puedo escuchar el partido por internet? gracias

si entras el la web de radio sabadell http://www.radiosabadell.fm/ y picas en Radio online, puedes escuchar la programacion en directo

la meva sang és arlequinada

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2511
« Respondre #63 el: 18 de Gener de 2009, 20:06:07 pm »
Yo desde principio de liga , ya vengo observando la falta de chispa en el equipo, no se si es por la preparacion fisica o es porque los jugadores no dan mas de si ,pero asi llevamos toda la temporda

Hoy si que hemos hecho meritos para ganar, pero La mala suerte y el Portero del Badalona nos han impedido conseguir los 3 puntos.

Ahora a Egara hay que ir  a por los 3 puntos

:clap2  :clap2  :clap2  :bandera

la meva sang és arlequinada

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8276
  • un camp de primera
« Respondre #64 el: 18 de Gener de 2009, 20:32:18 pm »
El Sabadell avui ha jugat més bé, en la línia del dia del Barça B, no s´ha patit en defensa (element molt positiu) i s´ha arrivat a porta i creat oportunitats, que entre el porter, els "postes" i la mala sort no han acabat en gol.  Ha faltat una mica més de fluidesa i més domini del centre del camp.   Digue´m que avui l´empat podia ésser un resultat llògic de Segona B, però avui es quan es troben a faltar els punts tontament perduts en partit contra el Benidorm, Ontinyent, Gramanet, Dènia i At.Baleares on l´intensitat amb la que va jugar l´equip va ésser molt inferior....

Cada cop està més clar.  Aquest any el CE Sabadell és equip de zona mitjana....   imagino que quan es pugui guanyar un partit a la NCA, es trencarà la "psicosis" i després s´en guanyarà més, avui per avui, però, veig un equip de 50 punts finals. I és llàstima si acaba éssent així, perquè per poc més que es fes, la Copa del Rei estaria assegurada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6481
« Respondre #65 el: 18 de Gener de 2009, 21:06:02 pm »
A aquest equip  li falta més sang, punch, ganes, o lo que li vulgueu dir.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #66 el: 18 de Gener de 2009, 21:10:26 pm »
Ultimament es mostra més implicació i es creen més oportunitats....tam bé la defensa ha millorat....

Continuo trobant fluix el mig del camp i la davantera...i és que alguns fitxatges no estan donant la talla esperada.....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #67 el: 18 de Gener de 2009, 22:24:25 pm »
Doncs a pesar del 0-0, crec que avui tampoc hem jugat tant malament com en molts altres partits. 2 pals i un Ruben al qual hem fet gairebé internacional, ens ha impedit quedar-nos els tres puntets.

El Badalona, m'ha decepcionat bastant, però també els hem fer naufragar nosaltres. Al Prat l'hem lligat en curt i ells han tingut molts problemes per acostar-se per el centre de la nostre defensa. Potser els laterals han estat més en perill, però Campos i De La Plata avui han estat molt bé. L'únic que em segueix sense agradar, és jugar a casa amb un 4-2-3-1, que el posem juguem contra qui juguem.

Ara, a pensar en els nostres 'adorables' veïns.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #68 el: 18 de Gener de 2009, 22:46:39 pm »
Doncs a pesar del 0-0, crec que avui tampoc hem jugat tant malament com en molts altres partits. 2 pals i un Ruben al qual hem fet gairebé internacional, ens ha impedit quedar-nos els tres puntets.

El Badalona, m'ha decepcionat bastant, però també els hem fer naufragar nosaltres. Al Prat l'hem lligat en curt i ells han tingut molts problemes per acostar-se per el centre de la nostre defensa. Potser els laterals han estat més en perill, però Campos i De La Plata avui han estat molt bé. L'únic que em segueix sense agradar, és jugar a casa amb un 4-2-3-1, que el posem juguem contra qui juguem.

El que li passa al Badalona es greu. Han donat una imatge bastant deplorable, no han creat perill amb els jugadors que tenen i com van comensar!! M ha donat la sensacio que venier a empatar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Xandri

• Visitant
« Respondre #69 el: 18 de Gener de 2009, 22:46:55 pm »
El Sabadell avui ha jugat més bé, en la línia del dia del Barça B, no s´ha patit en defensa (element molt positiu) i s´ha arrivat a porta i creat oportunitats, que entre el porter, els "postes" i la mala sort no han acabat en gol.  Ha faltat una mica més de fluidesa i més domini del centre del camp.   Digue´m que avui l´empat podia ésser un resultat llògic de Segona B, però avui es quan es troben a faltar els punts tontament perduts en partit contra el Benidorm, Ontinyent, Gramanet, Dènia i At.Baleares on l´intensitat amb la que va jugar l´equip va ésser molt inferior....

Cada cop està més clar.  Aquest any el CE Sabadell és equip de zona mitjana....   imagino que quan es pugui guanyar un partit a la NCA, es trencarà la "psicosis" i després s´en guanyarà més, avui per avui, però, veig un equip de 50 punts finals. I és llàstima si acaba éssent així, perquè per poc més que es fes, la Copa del Rei estaria assegurada.
Totalment d'acord. Només afegir, com hem dit tots, que sense mig del camp (molt lent, sense creació,etc) no es pot donar cap tipus de joc ni sortida de la pilota. A mi em dona la sensació que no sabem a que juguem algunes vegades. :confused:

Xandri

• Visitant
« Respondre #70 el: 18 de Gener de 2009, 22:47:41 pm »

El que li passa al Badalona es greu. Han donat una imatge bastant deplorable, no han creat perill amb els jugadors que tenen i com van comensar!! M ha donat la sensacio que venier a empatar.
Només calia veure el porter Badaloní perden temps al minut 35 de la primera part.

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #71 el: 18 de Gener de 2009, 22:53:00 pm »
:bandera :bandera :scut :scut

Crec que el mig del camp es massa lent no podem agafar els contraris per sorpresa

:embarassed:

Completamente de acuerdo contigo Inda.

A ver, mis impresiones sobre el partido de hoy. Todo y que coincido con la mayoría, en lo que se refiere que el equipo ha mejorado en llegada al área rival y a nivel defensivo, totalmente de acuerdo. Vamos bien.

Pero sigo defendiendo lo que ya dije a principios de temporada: a éste equipo le falta rapidez, mucha rapidez. Tardamos muchísimo en pensarnos y organizar como va a ser la jugada, y eso da tiempo de sobras al equipo rival para organizarse y cortarnos la jugada. Y lo que es más, desde inicios de campeonato veo que hay una gran falta de juego de toque organizado (el famoso "tiqui-taqui"), que nazca desde el centro del campo, o parta de un centrocampista defensivo que haga de cerebro y organice el juego del equipo desde atrás. Cuando comenzó la liga pensaba que ése papel lo iba a desarrollar Juvenal, pero con el paso de las jornadas, veo que todavía le cuesta, y sigue siendo algo lentillo.

En cuanto al Badalona, he visto un antes y un después en éste equipo. A principios de temporada, cuando fui a ver el Badalona-Sabadell, pude ver a un Badalona que daba más miedo, ya que tenía un centro del campo muy organizado, desarrollaban un juego muy estructurado y ágil, los mediapuntas eran muy rápidos por las bandas, y hacían mucho daño... y ahora es todo lo contrario. Por lo menos es la impresión que me he llevado hoy en la NCA.

En fin, en general, espero que con el paso de las jornadas, nuestro juego vaya mejorando (tal y como ya está haciendo), ya que os recuerdo, que todavía queda mucha liga por delante!            Ahora, a comerse el Olímpic!
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #72 el: 18 de Gener de 2009, 23:06:25 pm »
Em sembla molt injust el resultat d'avui. A pesar que en molts minuts tampoc em jugat massa bé, si que em tingut suficients ocasions com per guanyar. Dos pals i almenys la de Pradas abans de la mitja part, la de Campos al 1r minut i la de Javi Rodríguez al final han estat prou clares com per haver sumat els 3 punts.
No em merescut empatar i ni molt menys perdre davant un equip PATÈTIC. Amb la pasta que hi ha invertida a Badalona, jo si avui fos seguidor d'ells, estaria molt emprenyat per la mala imatge oferta i gairebé sense xutar ni 1 sol cop amb perill.
I és que hi ha empats i empats. Els de Denia o Balears per exemple tenen un regust molt diferent als de la Grama o avui on realment el futbol no ha sigut just amb nosaltres.

Com a nota positiva destacar la línia defensiva que ha estat molt segura, on m'agradaria destacar el partidas fet per Jaume i Campos. Feia 3 mesos -desde Lleida- que no deixavem la nostra porteria a 0. Des d'aquí és on es comencen a cimentar els equips grans de 2a B. Segurament ara ja és molt tard per coses importants, però de moment encara tenim lluny l'objectiu de la permanencia. A seguir lluitant i a sumar 3 punts la setmana vinent. No queda una altra.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #73 el: 19 de Gener de 2009, 08:20:09 am »
Hem fet un partit serio i amb mes intensitat i mes ganes que en anteriors partits i lo mes important amb ocasions de gol claras,
Avui ens ha faltat la sort dels campions.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #74 el: 19 de Gener de 2009, 10:08:33 am »
Hem fet un partit serio i amb mes intensitat i mes ganes que en anteriors partits i lo mes important amb ocasions de gol claras,
Avui ens ha faltat la sort dels campions.

Totalment d'acord! si la piloteta hagués entrat, parlariem de manera diferent.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #75 el: 19 de Gener de 2009, 18:14:49 pm »
:bandera :bandera :scut :scut

Crec que el mig del camp es massa lent no podem agafar els contraris per sorpresa

:embarassed:

Totalmente de acuerdo. Tardamos demasiado en dar el pase.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #76 el: 19 de Gener de 2009, 18:40:13 pm »
Por cierto me gustaria destacar el partido del chaval de pradas, incluso estuvo a punto de marcar.  :ok

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #77 el: 19 de Gener de 2009, 19:07:00 pm »
hola amigoa  ya e vuelto y veo que tampoco hemos ganado al badalona  bueno a esperar a tarrisa  yo e vuelto hoy de cordoba de pasar unos dias con mi familia e pedido la cuenta en mi trabajo para que cojan un jovem parado a mi ya no me hace falta me e jubilado  encontro mi hijo algo que no me acordaba que compre y a vivir un abrazo a todos :scut :beer2

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #78 el: 19 de Gener de 2009, 19:10:25 pm »
Ja deia jo que no apareques en pesoto era estrany. Hola de nou.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #79 el: 19 de Gener de 2009, 19:14:39 pm »
claro tenia que celebrarlo con mi hermano que esta en cordoba y estaba ****** pero se acabaron sus problemas a el y a mi hijo  viva la navidad :beer2 :beer2 :borratxo :borratxo :borratxo :borratxo :scut