Autor Tema: SABADELL- BADALONA  (Llegit 9865 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL- BADALONA
« Respondre #80 el: 19 de Gener de 2009, 20:10:03 pm »
A mi aquest partit m’ha deixat un regust agredolç.

Per una banda veig que l’equip esta començant a jugar relativamente be, (creem ocasions i hem estat molt segurs en defensa). Ademes estem seguint una linia ascendente iniciada el dia del Barça Atletic.

Pero el que he dit anteriormente queda matitzat pel fet que anem tard, estem a la jornada 21, i la millora de joc no ha trencat la ratxa de 4 mesos sense guanyar a casa.

Be, sha de seguir treballant ja que encara queden 20 punts pera conseguir l’objectu d’aquest any, la Permanencia.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #81 el: 19 de Gener de 2009, 22:25:38 pm »
Sí,perqué està clar que som un equip de mitja taula i para de contar.Sempre igual. :paret :paret :paret
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #82 el: 19 de Gener de 2009, 23:21:00 pm »
Ayer tampoco tuvimos mucha suerte, porque aunque es verdad que no hicimos un gran futbol, no hay que olvidar que estamos en segunda B y aquí futbol bonito o ritmo alto de juego no lo hace nadie, lo que si es raro es tener 3 o 4 oportunidades en la primera parte y no aprovechar ninguna.  Algunos partidos hemos hecho menos y hemos marcado algun golito. Como mínimo, aunque no marcamos tampoco nos crearon peligro y fue uno de los partidos más controlados que recuerdo.
Hay que ganar 1 partido en casa ya y cambiar esta dinamica!!

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #83 el: 21 de Gener de 2009, 23:34:34 pm »
jo el q no entenc es com,amb els problemes que tenim per crear ocasions,el moya pot posar als dos extrems canviats de banda,fent que es perdi profunditat i que s'entri per dins cosa gairebe imposible.hem d'intentar arribar fins linia de fons i aprofitar la corpulencia i alçada del javi i el joel.

Desconnectat Sabadellcampió

• Aleví
  • Missatges: 51
  • No se fracasa hasta que se deja de intentar.
Impressió entre el partit del C.E. Sabadell - Badalona
« Respondre #84 el: 23 de Gener de 2009, 06:54:01 am »
A mi personalment no em va agradar gens degur a la falta d' intensitat en l' atac, però em va agradar la defensa , vam aconseguir que no hi ataquessin gens així que mig mig.

Contra el Terrassa guanyarem 2-0
 :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut
"El talento depende de la inspiración, pero el esfuerzo depende de cada uno."