Autor Tema: bon plantejament mora... ja te val!!  (Llegit 1728 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
bon plantejament mora... ja te val!!
« el: 18 de Setembre de 2005, 19:13:47 pm »
mare meva, akest mora no apren mai, cualsevol persona veu q el medina no pot jugar de lateral sino q a de jugar de migcampista per tenir el mig camp controlat!!rodolfo orife va ser un dels millors contra el afaro i juga un q ve de deixar tirats al seu ekip am una expulsio totalment absurda i orife al banc...tb madrigal al banc perq no a ficat el gol?? pero jo us pregunto quantes ocasions de gol a tingut clares clares per marcar gol en madrigal?? a la nova creu alta crec q cap!! i sempeña q l'ivan diaz ha de jugar a la mitja punta i el sempre a jugat a la banda, tan a l'espanyol com a l'albacete!! i ja no vui parlar el tema de la defensa... perq es un autentic colader... mira em jugat am un rival d'entitat i mira, quantes ocasions de gol ens an creat??? incontables! i el sabadell quantes ens an fet??poketes poketes...aixo no magrada gens... i l'excusa q sempre diu en mora i molts aficionats q deixem trankil a l'ekip deixem treballar al mora... jo nomes li dono un partit mes, contra el sant andreu a casa, el sabadell ha de guanyar i convencer, no em val una altre vicotria com la contra del alfaro, perq anirem al mini i ens golejaran!! a mes no veig cap millora a l'ekip...avui la defensa a sigut un autentic colader, i patin masa!! menys mal q tenim un porter en condicions perq sino daki aguesim sigut golejats...tornant al tema q lekip sa de conjuntar no crec q sigui aixi... per posar un exemple q samacaba dacuir, mireu el terrasa un ekip es nota quan esta treballat i quan noo!! practicament un ekip nou i alla o teniu guanyant a casa seva contra el alacant, i estan a dalt cosa q nosaltres no estem... i perq no samacudeix un altre ekip aixi q sigui totalment nou i estigui a dalt... pero jo crec q el mora no es l'ideal per portar a terme akest proyecte!! perq primer els entrenaments son dee juvenils... no de segona b... a mes els plantejaments no son els mes idonis jugant solament am un punta...
aixo no m'agrada... pero weno espero q agafem una raxa bona i cap amunt!!

pd:sona miguel alvarez....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: bon plantejament mora... ja te val!!
« Respondre #1 el: 18 de Setembre de 2005, 20:42:34 pm »
Yo ara el que faria es mig "espantar" a Mora, li donaria un ultimatum i començaria a negociar amb un altre entrenador(M. Alvarez?)... si veiem que Mora s'espavila trenquem les nogociacions amb el 9 mister, que segueix igual? firmem el nou contracte
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 18 de Setembre de 2005, 21:06:37 pm »
bé cudi bé, jo també penso això, se l'ha de començar a presionar home, i dir-li o es sumen un mínim de 5 punts dels 9 possibles en els proxims 3 partits (St Andreu, Barça B, Terrassa) o al carrer.
El gran problema és qui podria ocupar el lloc del Mora,ara està clar que a d ser algú força exigent i amb idees molt clares (i si té mentalitat guanyadora i d'Ascens millor).

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 18 de Setembre de 2005, 21:08:35 pm »
Us esteu reconciliant tu i el cudi ferni20?  ::)

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #4 el: 18 de Setembre de 2005, 21:10:01 pm »
El que no podem fer és esperar a perdre contra Barça B i Terrassa, s'han de prendre decisions inmediates.

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 18 de Setembre de 2005, 21:12:33 pm »
Jo no tinc res a reconciliar, per tercer cop repeteixo que no tin res en contra seu home, només que es un personatge popular d'aquest forum i algun cop si se m'en va la olla una mica li posso alguna gràcia, pero q no diré re mes q el pugui molestar ara sí.
A més quan té raó té raó, jo al cudi el tenia com a persona massa conformista en temes de fer seguir o no al Mora, o bé de cambiar coses d l'equip i ara porta 2 semanes q comença a star tipet del mal joc d l'equip i també veu q ja toca millorar!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 18 de Setembre de 2005, 21:14:18 pm »
Be Ferni be, impresionant :'(

El problema de canviar de entrenador ara es que els entrenadors que estan al paro son iguals o pitjors que el que tenim ja que ningú els vol... Pero tambe pot passar l'efecte contrari, que encara vindrien amb mes ganes
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 18 de Setembre de 2005, 21:15:27 pm »
Ferni trankil q ja et presentaré el cudi i mira, si surgeix algo entre vosaltres... :laugh:  (bé, suposo q ja es veu q es conya) ;)  Jo crec que no hem de ser conformistes mai, i si les coses no surten bé s'han de millorar, però mentre hi ha gent q creu que la cosa es pot millorar treient fora a l'entrenador doncs alguns altres pensem que es poden millorar canviant altres coses, però no crec q ningú sigui conformista ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 18 de Setembre de 2005, 22:56:09 pm »
jo ia nomes konfio en una ultima kosa....k es recuperin els laterals i kuan estiguin si el mora segueix posan al medina alla...weno bah! sense komentaris...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 18 de Setembre de 2005, 23:06:41 pm »
Jo era favorable al Mora...  però ara, ja estic dubtant. :(
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 18 de Setembre de 2005, 23:43:34 pm »
No nomes s'ha de pensar on posa els jugadors. Pot sre que tambe es miri una mica si funciona el seu sistema o no!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 18 de Setembre de 2005, 23:44:52 pm »
No nomes s'ha de pensar on posa els jugadors. Pot sre que tambe es miri una mica si funciona el seu sistema o no!

d kin sistema parles? a kada partit un de nou...aki esta el fallo k enkara no sap el sistema a fer servir...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 18 de Setembre de 2005, 23:50:19 pm »
Per això, quan es decideixi sera massa tard. Una de dos, o ell esta fora o em llençat un altre temporada mes  :icon_exclaim:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!