vaig estar en el funest partit contra el Prat on es va lesionar en Pep, just a la banda, devant nostre. Crec que no hi haviem gaires aficionats del CES i va anar a lesionar-se de gravetat allà on estavem. La seva cara i la del Honved ho deien tot.
Despres de gairebé 4 mesos ahir va tornar...i es va tornar a fer mal. Una llàstima, era el millor fitxatge posible en el mercat d'hivern per nosaltres.
Jo em questiono després de sentir les manifestacions d'uns i d'altres per radio:
era necessari fer-lo tornar ahir sabent que la recuperació no estava del tot finalitzada? Potser sí del trencament, peró durant la mateixa altres musculatures es resenteixen i per aqui va petar.
Qué potser és poca cosa? ojala, de debó aviat torni a correr sense por a trencar-se.
I perqué va tornar sense estar al 100%?
un bucle...ell i d'altres potser pagan la mala planificació d'una temporada que ja es preveia dura, la 2B no és broma. Són molts partits i amb una plantilla curta on poden pasar mil coses, no totes tenen que ser lesions llargues: esguinços, grips..., ens trobem amb aquestes problematiques.
i ni tant sols tenim la posibilitat de portar nanos de l' Amateur, que omplin els llocs buits, encara que no juguin, peró hi son si l'entrenador els necessita.
Dessitjar que en Pep torni ho abans possible i aquesta vegada per quedar-se molts dies...Anims Pep!