Autor Tema: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS  (Llegit 6947 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

  • Visitant
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #20 el: 12 de Gener de 2009, 21:11:27 pm »
A veure, esta clar que molts diaris i tal exageren les noticies per vendre mes... pero a Tercera Regional i a Primera Divisió... a mi m'és igual el que diguin els diaris, estic parlant dels fets que van succeir... es igual si son boixos, cuerdos, sudamericans o de l'Eixample... la gravetat es la mateixa, i qui s'escudi darrera que passa en molts camps, doncs malament va. El futbol no es aixo...

Fum, tu que vius cada setmana el futbol regional, saps que CADA ANY, passa alguna d'aquestes barbaritats, sigui amb el Bada Bing , amb l'Equipo Já o amb el Foxhaperros Club. És totalment condemnable, però aquest cop, aquesta temporada, s'ha fet molt ressò per ser 2 equips amb gent amb 'factors de risc' (3 Boixos en un equip i 20 estrangers a l'altre).

I son fets condemnables, i molt, però també va ser la persecució per autopista, amb cotxes fa uns anys dels del Pueblo Nuevo 2002 de Terrassa a l'At Hospitalet i no va sortir ni tant sols en cap diari. I aquell, dia, podia haver mort gent que ni sabien de que anava el tema.

Evidentment, i som molts els que lluitem perquè aquestes coses desapareixin dels camps de futbol... aixi que per una vegada que se li dona el ressò que se li ha de donar... no ens lamentem! Sigui pel motiu que sigui, s'ha d'aprofitar aquesta ocasió per lluitar a favor del 'fair play'.

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #21 el: 12 de Gener de 2009, 23:25:39 pm »
A veure, esta clar que molts diaris i tal exageren les noticies per vendre mes... pero a Tercera Regional i a Primera Divisió... a mi m'és igual el que diguin els diaris, estic parlant dels fets que van succeir... es igual si son boixos, cuerdos, sudamericans o de l'Eixample... la gravetat es la mateixa, i qui s'escudi darrera que passa en molts camps, doncs malament va. El futbol no es aixo...

Fum, tu que vius cada setmana el futbol regional, saps que CADA ANY, passa alguna d'aquestes barbaritats, sigui amb el Bada Bing , amb l'Equipo Já o amb el Foxhaperros Club. És totalment condemnable, però aquest cop, aquesta temporada, s'ha fet molt ressò per ser 2 equips amb gent amb 'factors de risc' (3 Boixos en un equip i 20 estrangers a l'altre).

I son fets condemnables, i molt, però també va ser la persecució per autopista, amb cotxes fa uns anys dels del Pueblo Nuevo 2002 de Terrassa a l'At Hospitalet i no va sortir ni tant sols en cap diari. I aquell, dia, podia haver mort gent que ni sabien de que anava el tema.

Que va pasar?, el cas es que en aquestes categories quan no rep un jugador, rep l'arbitre.. l'altre dia van fer un reportatge sobre aixo a cuatro, i es vastant penos veure a un arbitre correns pel camp, amb gent darrera perseguintlo per pegar, i que tingui que saltar una tanca d'un metre i mig aproximadament, i començar a correr pel bosc i pujar-se a un arbre.. aixo no mu invento, va sortir per la tele..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12505
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #22 el: 12 de Gener de 2009, 23:30:17 pm »
I son fets condemnables, i molt, però també va ser la persecució per autopista, amb cotxes fa uns anys dels del Pueblo Nuevo 2002 de Terrassa a l'At Hospitalet i no va sortir ni tant sols en cap diari. I aquell, dia, podia haver mort gent que ni sabien de que anava el tema.

Que va pasar?, el cas es que en aquestes categories quan no rep un jugador, rep l'arbitre.. l'altre dia van fer un reportatge sobre aixo a cuatro, i es vastant penos veure a un arbitre correns pel camp, amb gent darrera perseguintlo per pegar, i que tingui que saltar una tanca d'un metre i mig aproximadament, i començar a correr pel bosc i pujar-se a un arbre.. aixo no mu invento, va sortir per la tele..

Va acabar un partit crec que era de juvenils i es va montar un ciri de pilotes. El tema és que es van començar a agredir i van començar a marxar com podien en cotxes i apedregats. Però no contents amb allò, algun dels locals varen començar a perseguir amb cotxes als visitants, fins a l'altura de Badia, on els Mossos van aturar a un parell de cotxes i van procedir a detenir als conductors.

Impressionant!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #23 el: 12 de Gener de 2009, 23:33:36 pm »
que cutre que arriba a ser la gent.. :ostres :paret
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat maggot

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #24 el: 13 de Gener de 2009, 13:31:26 pm »
Com aficionat al Sabadell i àrbitre de futbol, sé com es el futbol regional perquè he arbitrat uns quants partits a altres grups que no era el Grup 6 i també he vist molts partits d'aquí.
A 2a Regional hi ha els següents grups:
Grup 4 - Equips de Badalona i del Maresme
Grup 5 - Equips de Vic
Grup 6 - Sabadell i Terrassa
Grup 7 - Manresa i Terrassa
Grup 8 - Baix Llobregat (St. Boi, St. Feliu, Cornellà, Molins de Rei...)
Grup 9 - Vallès Oriental
Grup 10 - Barcelona
Grup 11 - Barcelona
Grup 12 - Vilafranca, Igualada

Quins son els grups que donen problemes? El 6, el 8 i el 10 (els equips de Barcelona complicats aquest any es concentren al grup deu i no al onze)
Jo l'any passat vaig arbitrar a tots els grups i us puc assegurar que vas a poblets de Vic, de Vilafranca o de Granollers i dona gust el tracte de la gent, l'educació que hi ha, el respecte. Sempre hi ha el grupet d'aficionats que insulten i tal, però res de l'altre món. En canvi, vas a veure qualsevol partit de Sabadell, St. Boi o a alguns camps de Bcn i tan arbitrar com jugar és realment fastigós.
Sense anar més lluny, el Lepanto - Sabadellenca del passat dissabte va acabar com es preveia: batalla campal de aficionats, jugadors, etc. I la Federació no actúa com correspon.
Aquest any, amb l'Equipo Ja no hi ha problemes. Fa un mes vaig anar a veure Ja - Sta. Eulàlia, amb els d'Hospitalet com a líders. Resultat: 2-0. Sense targetes. Els de fora no posaven la cama perquè estaven cagats. El control sobre els equips és 0, es barra lliure de amenaçes, agressions, etc.
Al Grup 6, on hi és el Sabadell "B", no sempre guanya el millor. Hi ha molts factors extraesportius que s'han de tenir en compte.

Lamentablement, és un problema endèmic del futbol regional on no hi veig solució possible.

Salutacions :wave:

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #25 el: 13 de Gener de 2009, 14:41:28 pm »
A veure està clar que en el futbol regional hi han molts problemes d'aquest tipus però fins a aquests extrems la gent de la federació ho veu tant normal?

Però aquí tampòc acaba la cosa perquè a les categories inferiors(cadet,infantil etc) també es monten lluites campals.
Referent a això recordo un cosi meu que fa uns anys quan jugava al Safa van quedar campions de la lliga del consell i van anar a comarcals i en un enfrontament els hi va tocar un equip de la Mina i es veu que també va haver trifulca i com li estava sortint el partit rodó a la porteria es veu que va rebre i tot
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum fum fum

  • Visitant
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #26 el: 13 de Gener de 2009, 14:45:36 pm »
Tots els arbitres i totes les Delegacions saben perfectament quins son els camps complicats, per dir-ho d'alguna manera... pero es molt mes facil sancionar als equips 'correctes' que als conflictius, i aixi no anem bé. Si la Federació no actua, els arbitres estan indefensos als camps...

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #27 el: 13 de Gener de 2009, 17:42:00 pm »
Com aficionat al Sabadell i àrbitre de futbol, sé com es el futbol regional perquè he arbitrat uns quants partits a altres grups que no era el Grup 6 i també he vist molts partits d'aquí.
A 2a Regional hi ha els següents grups:
Grup 4 - Equips de Badalona i del Maresme
Grup 5 - Equips de Vic
Grup 6 - Sabadell i Terrassa
Grup 7 - Manresa i Terrassa
Grup 8 - Baix Llobregat (St. Boi, St. Feliu, Cornellà, Molins de Rei...)
Grup 9 - Vallès Oriental
Grup 10 - Barcelona
Grup 11 - Barcelona
Grup 12 - Vilafranca, Igualada

Quins son els grups que donen problemes? El 6, el 8 i el 10 (els equips de Barcelona complicats aquest any es concentren al grup deu i no al onze)
Jo l'any passat vaig arbitrar a tots els grups i us puc assegurar que vas a poblets de Vic, de Vilafranca o de Granollers i dona gust el tracte de la gent, l'educació que hi ha, el respecte. Sempre hi ha el grupet d'aficionats que insulten i tal, però res de l'altre món. En canvi, vas a veure qualsevol partit de Sabadell, St. Boi o a alguns camps de Bcn i tan arbitrar com jugar és realment fastigós.
Sense anar més lluny, el Lepanto - Sabadellenca del passat dissabte va acabar com es preveia: batalla campal de aficionats, jugadors, etc. I la Federació no actúa com correspon.
Aquest any, amb l'Equipo Ja no hi ha problemes. Fa un mes vaig anar a veure Ja - Sta. Eulàlia, amb els d'Hospitalet com a líders. Resultat: 2-0. Sense targetes. Els de fora no posaven la cama perquè estaven cagats. El control sobre els equips és 0, es barra lliure de amenaçes, agressions, etc.
Al Grup 6, on hi és el Sabadell "B", no sempre guanya el millor. Hi ha molts factors extraesportius que s'han de tenir en compte.

Lamentablement, és un problema endèmic del futbol regional on no hi veig solució possible.

Salutacions :wave:

Jo vaig veure la segona part  del Lepanto- Sabadellenca, vaig marxar quan faltaven 5 minuts i no vaig veure cap incident, bé molts crits des de la graderia, un expulsat del Lepanto. Quan va passar? a la primera part o al final?

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #28 el: 16 de Gener de 2009, 14:28:29 pm »
Esta notícia ha tingut abast nacional, i li han donat molt més bombo que la que té. La veritat, i per a los que hem estat jugant en Tercera Regional catalana a Barna, no me va sorprendre tant la noticia, més aviat me va sorprendre l’enfoque que se li va donar.
També me sorprèn la poca contrastació de tot per part dels periodistes. Primer se parlava de que la policía no va fer cas als e-mails rebuts per el club, i desprès s’ha demostrat que el club no els va enviar a l’adreça correcta. També se critica a la policía per haver tardat molt en apareixer al camp, quan segons el responsable de camp i la policía, se demostra que van arribar en 6 minuts. També se parlava primer de 10 ingresats a la UVI, quan varen ser atesos d’urgencies. També me sorprèn que se diga que és un equip dels Boixos, quan a l’equip se veu que només n’hi han 3 d’aquesta penya i potser algún altre que se les escapa. I el més sorprenent, és que ho consideren una acció racista, quan entre els jugadors de l’equip agresor hi ha un àrab. Per pixar i no traure gota.
Soposo que s’ha magníficat tot per haver algún dels Boixos a l’equip, i ara està de moda nar per ells. A açò s’han sumat els típics anticatalanistes als que tot lo que fan els mossos és dolent. Posa-li un poc d’exageració per part de la prensa per a vendre més i que en un dels equips té orígens estrangers i ja tens la noticia montada.
Ara, de tot açò, la federació en treurà profit, ja que podrán fer fora a este equip, i apujar les multes per fer servir una fitxa falsa. També en treuran profit els mossos, que tindran més collats als Boixos i poden actuar amb més contundencia contra ells sense que tant agent se queixi. En treurà profit l’equip aquest del Rosario Central, a vore qui s’atreveix a expulsar a un dels seus pobrets jugaors per joc dur o una baralla i fins i tot n’aprofitarà el Barça el tema, podent-se espolsar un poc més als Boixos del seu entorn.
Lo que ja me sembla de película, és que l’ajuntament de Barcelona se presenti com a acusació particular en el judici, per a traure profit polític i a sobre mos vengui la baralla com a motivació racista, quan a la FCF se permet equips ‘racials’ tipo un equip que sian tots els jugadors només gitanos o senegalesos. Açò no seria racisme també?




PD1: Ans que algún pallàs de la pradera digui alguna tontería, los que me coneixen ja saben que tinc doble nacionalitat i la meva ex no és de la pura raça ària precissament, i los que no me coneguen, ho saben des d’ara.
Si mos posem tant farrucos, al final en qualsevol partit de segona B se fotria al trullo a més d’un per a dir-les als nostres jugadors ‘***** catalanufos de m*****’.



PD2: També dir que el Bada Bing, va jugar contra un equip, Herradura colombiana, on gairebé tots els jugadors son colombians. 2-2 final i cap incident. I afegix, que va jugar contra un altre equip amb bastants àrabs a les files, i el mateix.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #29 el: 16 de Gener de 2009, 20:59:07 pm »
 :bandera :bandera

 ???
 Si enlloc de dir-se" Rosario Central " es ges dit Espardenyes de betes,algu creu que se li avés donat tan rebombori? jo crec que com a màxim una nota de premsa i ja està.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

il·capo

  • Visitant
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #30 el: 16 de Gener de 2009, 22:46:22 pm »
:bandera :bandera

 ???
 Si enlloc de dir-se" Rosario Central " es ges dit Espardenyes de betes,algu creu que se li avés donat tan rebombori? jo crec que com a màxim una nota de premsa i ja està.


Estoy con tigo

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: LA ULTIMA DEL FUTBOL REGIONAL.. Y CON LOS "BOIXOS" COMO PROTAGONISTAS
« Respondre #31 el: 18 de Gener de 2009, 19:54:54 pm »
:bandera :bandera

 ???
 Si enlloc de dir-se" Rosario Central " es ges dit Espardenyes de betes,algu creu que se li avés donat tan rebombori? jo crec que com a màxim una nota de premsa i ja està.

jo penso igual.
SOM DE 2a A!!