ENTREVISTA A FRANNISTELROOY | Nominat a Post Més Absurd
"Vaig tenir la idea dels Premis al veure-ho a un altre fòrum. Nosaltres no podiem ser menys!"
- Què opines del Fòrum del Sabadell? Des de quan hi participes?La veritat és que és un espai molt interessant per a debatre les notícies que van sortint del Sabadell, així com compartir els diferents punts de vista que hi ha entre tota la 'família' arlekinada. El considero un interessant i, alhora, important punt per poder assabentar-nos de manera ràpida de les notícies més actuals no només del Sabadell, sinó d'altres entitats i/o esports. Estendre la comunitat a temes més enllà del club ho trobo molt encertat, per tal de no convertir el fòrum en quelcom monòton on només es pot parlar del club, tot i que considero que la seva principal funció ha d'esser parlar del Sabadell. A més, com es pot constatar al mateix fòrum, no només hi ha seguidors a la ciutat, sinó que la passió pel Sabadell va més enllà de Sabadell, amb seguidors de fora fins i tot de Catalunya. Aquest espai també els permet a ells informar-se de l'actualitat del club, i poder donar la seva opinió, com tots els que som de la ciutat.
En aquest fòrum hi participo des de fa gairebé 3 anys. Tot i ser seguidor i soci del Sabadell des d'alguns anys més, el no tenir internet a casa fins fa aquest temps no em permetia no només connectar-me sinó ja ni saber que existia un fòrum dedicat al Sabadell. Va ser a través d’un amic com vaig descobrir-lo, i des de llavors vaig escrivint de tant en tant.
- Quina opinió et mereix la creació dels Premis Fòrum?Aquesta pregunta és una mica estranya de contestar ja que vaig ser jo el que va planejar el tema de fer una mena de premis en el fòrum (queda una mica malament de dir però bueno jajaja). El títol d’aquell suggeriment fou “Millors ... de l'any”, fa poc més d’un any ja. En aquell moment s’estaven triant els premis d’un altre fòrum, i vaig pensar que el nostre fòrum arlekinat no podia ser menys i ho vaig proposar, i com es pot comprovar ara ja anem per la segona edició. Independentment d’això, ho considero quelcom maco de fer, ja que és un al·licient a tots aquells que hi participem deixant els nostres comentaris. Sempre que les coses es fan amb bona fe i voluntat, tot és benvingut, i si són uns premis doncs millor que millor. Tampoc és per estar creant posts inútils per a rebre premis però sempre és bonic que el teu esforç, en aquest cas comentaris, tinguin recompensa, al menys des del meu punt de vista.
- Esperaves la teva nominació? Creus que és justa? Per què creus que t'haurien de votar?Uff aquesta pregunta és la més complicada de votar, sobretot la segona part jajaja. Sobre si m’esperava la nominació, sincerament no gaire, ja que va ser un post que vaig crear un dia que volia sortir de casa i com que plovia tant i en aquell moment estava connectat al fòrum doncs vaig escriure allò, lo que fa ja uns quants mesos. De totes maneres ja vaig veure que al poc d’escriure l’amic Murciano ja va deixar constància del post en l’apartat de premis, lo que no m’esperava que acabés sent un dels nominats xD.
Si és justa o no, bueno, això és molt relatiu, en tot un any s’obren moltíssims posts, no em sé la xifra exacta però no crec que baixi del miler (potser ara he dit una barbaritat xD), i penso que a banda del meu, també hi ha molts que són molt divertits i amb els que he rigut força. No sabria dir-te si és justa o no, només diré que per mi hi havia altres que a mi em van fer més gràcia.
Perquè m’haurien de votar... és complicat de respondre, la veritat és que no ho sé ni jo! A part de ser un post amb molt poc ressò, amb només dues contestacions, el nivell que hi ha en les altres tres nominacions és força alt. Potser ho dic perquè al haver estat jo el que ho creés doncs no em fa gaire gràcia, considero a la resta més divertits i entretinguts. De totes maneres no acabaré amb 0 vots (queda una mica lleig dir-ho però principalment és perquè m’he votat a mi mateix xD tot i considerar un altre com a clar favorit... si els candidats a la presidència per exemple dels governs es voten a ells mateixos, perquè no puc jo! xD).
- Què opines del Centre d'Esports Sabadell? Com veus la present temporada?Malauradament, l’època que m’ha tocat viure no sé si serà de les pitjors de la història del Sabadell, però des de fa uns anys que l’equip no aixeca el cap. Lo màxim que he vist de l’equip va ser una tercera plaça a la 2ªB, l’any del playoff, això ha estat lo millor que he vist, enfront dels més veterans que han pogut gaudir del Sabadell a primera divisió. Sincerament, sento enveja d’ells, d’haver viscut Sabadells Barses, Sabadells Madrids..., poder anar fora de la ciutat, o fins i tot de Catalunya, amb la samarreta de l’equip i no sentir frases com “de quin equip és aquest?”, o “Com pot ser que siguis d’aquest equip?”. Tot i que actualment ja ho faig això d’anar amb la samarreta de l’equip sense cap tipus de vergonya, m’agradaria que al menys no hagués de sentir aquests comentaris degut a que el Sabadell estigués a l’elit del futbol espanyol. Actualment ni a la pròpia Sabadell es pot anar tranquil·lament amb la samarreta posada, i això és una llàstima.
Sobre la present temporada, jo espero que l’equip acabi remuntant el vol i, si no es pot classificar pels playoffs, que almenys estiguem lluitant fins al final. En aquest sentit soc optimista, potser massa. Si l’any passat estant gairebé al descens per poc ens colem entre els quatre primers, perquè aquest any, que estem gairebé tota la lliga en zona mitja, no ens podem classificar? Considero l’equip capacitat per a fer-ho, només ens cal guanyar un parell o tres de partits seguits i creure’ns-ho.