Autor Tema: Comentaris i entrevistes a nominats  (Llegit 11072 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Comentaris i entrevistes a nominats
« Respondre #20 el: 01 de Febrer de 2009, 20:29:49 pm »
personalment crec que si hi ha forero amb conèixements futbolistics, criteri propi, educació i que a més es bona gent, aquets és en Mutio.

també crec que és un dels puntals d'aquest foro  :xin-xin
Millor Moderadora Forera Novell

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a BEND
« Respondre #21 el: 02 de Febrer de 2009, 11:27:21 am »
ENTREVISTA A BEND | Nominat a Post Més Absurd

"Ja no me'n recordava que durant dues setmanes vaig ser un 'chiki-fan'"

- Què opines del Fòrum del Sabadell? Des de quan hi participes?
El fòrum del Sabadell ha estat basic no nomes per unir als arlequinats d’arreu del món (Sabadell i rodalies principalment xD) sinó per rejovenir la Nova Creu Alta. És un mitjà importantissim, no només pel fet que tothom pot opinar lliurement, sinó que fa que gent amb la mateixa afició es conegui, fet que sense el fòrum hagués estat impossible.
Jo, tot i que he passat per molts “niks”, crec que em puc considerar dels veterans del fòrum... jo ja escrivia al fòrum de http://www.sumi.es/cesabadell.... Al principi nomes des dels ciber cafès... i desprès, gracies a la tarifa plana i al mòdem de 56Ks ja vaig ser un habitual.

- Quina opinió et mereix la creació dels Premis Fòrum?
Un “invent” molt divertit i entretingut, que serveix per fer un mica de recordatori del que s’ha dit durant l’any...

- Esperaves la teva nominació? Creus que és justa? Per què creus que t'haurien de votar?
La veritat es que m’ha agafat per sorpresa, ja ni m’enrecordava que durant 2 setmanes vaig ser un Chikifan... però be, suposo que el post es bastant digne de ser inclòs a aquesta categoria. M’agradaria ser el premiat per així dedicar-li el premi al desaparegut Rodolfo.... DEP.

- Què opines del Centre d'Esports Sabadell? Com veus la present temporada?
Som un equip molt peculiar, no nomes a nivell de “samarreta”, sinó a tots, camp, afició, directiva, socis, jugadors.... i aquesta temporada... buff buff...  em sap greu, però un equip que vol pujar, no pot estar 4 mesos sense guanyar a casa....
SALUT I VISCA EL CE SABADELL ! ! !
(i el fòrum!)

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a RESIS
« Respondre #22 el: 03 de Febrer de 2009, 10:42:24 am »
ENTREVISTA A RESIS | Nominat a Post Més Catxondo

"Me gustaba más el foro antes, ahora se ha hecho muy grande"

Pués desde el año 2005 en verano de ese año vaya...aunque me había registrado antes pero perdí la contraseña y era un poquillo novato con esto del internet...
¿Que opino? Pués que es un foro de **** madre, de mi equipo, y que no he visto ningún otro foro de un equipo como el nuestro (por la categoría que estamos) con tanta actividad y iniciativas... eso si, me gustaba más antes, ahora se ha hecho muy grande...

La verdad que no leo mucho ese apartado del foro, alguna vez diría que he escrito algo, pero poca cosa...

- Esperaves la teva nominació? Creus que és justa? Per què creus que t'haurien de votar?
Nose que nominación es xD por lo que no sé si es justa xD y no sé porque me tienen que votar xDD

El c.e.sabadell es mi equipo desde pequeño, y llevo unos 7-8 años de socio inenterrumpido en este milenio, también me gusta ir a los desplazamientos somos un enorme club.
Esta temporada ahora mismo, ya la veo más o menos terminada para nosotros, solo veo que tienen que pasar las jornadas, acabar este año como sea, y empezar a pensar desde ya! en la temporada que viene donde espero que haya mucho cambio sobretodo en la plantilla...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #23 el: 03 de Febrer de 2009, 10:49:52 am »
Que SECO , Resis!!   Si no sabes porque estás nominao, pues lo miras!!!      :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a ALMUNIAFOREVER
« Respondre #24 el: 04 de Febrer de 2009, 13:33:58 pm »
ENTREVISTA A ALMUNIAFOREVER | Nominat a Forero Més Catxondo i Forero Més Educat

"Per estar informat, el Fòrum és el lloc idoni, abans que el Diari de Sabadell o Ràdio Sabadell"

Es molt complet i un exemple per els demés clubs. Si vols estar informat de tot el que passa al Centre d'Esports aquest es el lloc idoni, fins i tot abans de Diari Sabadell o Ràdio Sabadell. Es parla de tot i sense censura (sempre que sigui amb respecte, clar), que es molt important. A més també pots estar informat d'altres noticies del futbol, altres esports, o del que passa al teu voltant. Molt complet. A més que tambe m'ha servit per fer molts i bons amics. Hi participo desde fa dos anys i poc. No ho feia abans perquè, basicament, no tenia Internet...

Es una de les millors iniciatives que s'han dut a terme a la historia del fòrum, no es piloteig, que també, però es veritat. Es una manera de premiar a tots aquells que estem dia a dia connectats. Un al·licient més.

No esperava cap nominació, la veritat. N'hi han molts usuaris i de molt bons. Jo soc del "montón" xD. Cadascú que voti a qui vulgui, però com diuen els polítics, que votin. Serà la manera de que els premis tinguin continuitat en els propers anys.

El Centre d'Esports...aiii, el Centre d'Esports. Un club que fa patir molt als seus aficionats, però nose que té que molta gent s'enganxa a aquest patiment. I sobre aquesta temporada, una de tantes dels últims anys. S'esperava molt, però una vegada més ens quedem en l'intent. Al menys jo, ja em faig a la idea que l'any que ve tornarem a estar en el pou de la Segona B. Alguna any ha de ser el nostre, però a aquest pas, veurem si el veuré...xD

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a FRANNISTELROOY
« Respondre #25 el: 05 de Febrer de 2009, 14:05:13 pm »
ENTREVISTA A FRANNISTELROOY | Nominat a Post Més Absurd

"Vaig tenir la idea dels Premis al veure-ho a un altre fòrum. Nosaltres no podiem ser menys!"

La veritat és que és un espai molt interessant per a debatre les notícies que van sortint del Sabadell, així com compartir els diferents punts de vista que hi ha entre tota la 'família' arlekinada. El considero un interessant i, alhora, important punt per poder assabentar-nos de manera ràpida de les notícies més actuals no només del Sabadell, sinó d'altres entitats i/o esports. Estendre la comunitat a temes més enllà del club ho trobo molt encertat, per tal de no convertir el fòrum en quelcom monòton on només es pot parlar del club, tot i que considero que la seva principal funció ha d'esser parlar del Sabadell. A més, com es pot constatar al mateix fòrum, no només hi ha seguidors a la ciutat, sinó que la passió pel Sabadell va més enllà de Sabadell, amb seguidors de fora fins i tot de Catalunya. Aquest espai també els permet a ells informar-se de l'actualitat del club, i poder donar la seva opinió, com tots els que som de la ciutat.
En aquest fòrum hi participo des de fa gairebé 3 anys. Tot i ser seguidor i soci del Sabadell des d'alguns anys més, el no tenir internet a casa fins fa aquest temps no em permetia no només connectar-me sinó ja ni saber que existia un fòrum dedicat al Sabadell. Va ser a través d’un amic com vaig descobrir-lo, i des de llavors vaig escrivint de tant en tant.

Aquesta pregunta és una mica estranya de contestar ja que vaig ser jo el que va planejar el tema de fer una mena de premis en el fòrum (queda una mica malament de dir però bueno jajaja). El títol d’aquell suggeriment fou “Millors ... de l'any”, fa poc més d’un any ja. En aquell moment s’estaven triant els premis d’un altre fòrum, i vaig pensar que el nostre fòrum arlekinat no podia ser menys i ho vaig proposar, i com es pot comprovar ara ja anem per la segona edició. Independentment d’això, ho considero quelcom maco de fer, ja que és un al·licient a tots aquells que hi participem deixant els nostres comentaris. Sempre que les coses es fan amb bona fe i voluntat, tot és benvingut, i si són uns premis doncs millor que millor. Tampoc és per estar creant posts inútils per a rebre premis però sempre és bonic que el teu esforç, en aquest cas comentaris, tinguin recompensa, al menys des del meu punt de vista.

Uff aquesta pregunta és la més complicada de votar, sobretot la segona part jajaja. Sobre si m’esperava la nominació, sincerament no gaire, ja que va ser un post que vaig crear un dia que volia sortir de casa i com que plovia tant i en aquell moment estava connectat al fòrum doncs vaig escriure allò, lo que fa ja uns quants mesos. De totes maneres ja vaig veure que al poc d’escriure l’amic Murciano ja va deixar constància del post en l’apartat de premis, lo que no m’esperava que acabés sent un dels nominats xD.
Si és justa o no, bueno, això és molt relatiu, en tot un any s’obren moltíssims posts, no em sé la xifra exacta però no crec que baixi del miler (potser ara he dit una barbaritat xD), i penso que a banda del meu, també hi ha molts que són molt divertits i amb els que he rigut força. No sabria dir-te si és justa o no, només diré que per mi hi havia altres que a mi em van fer més gràcia.
Perquè m’haurien de votar... és complicat de respondre, la veritat és que no ho sé ni jo! A part de ser un post amb molt poc ressò, amb només dues contestacions, el nivell que hi ha en les altres tres nominacions és força alt. Potser ho dic perquè al haver estat jo el que ho creés doncs no em fa gaire gràcia, considero a la resta més divertits i entretinguts. De totes maneres no acabaré amb 0 vots (queda una mica lleig dir-ho però principalment és perquè m’he votat a mi mateix xD tot i considerar un altre com a clar favorit... si els candidats a la presidència per exemple dels governs es voten a ells mateixos, perquè no puc jo! xD).

Malauradament, l’època que m’ha tocat viure no sé si serà de les pitjors de la història del Sabadell, però des de fa uns anys que l’equip no aixeca el cap. Lo màxim que he vist de l’equip va ser una tercera plaça a la 2ªB, l’any del playoff, això ha estat lo millor que he vist, enfront dels més veterans que han pogut gaudir del Sabadell a primera divisió. Sincerament, sento enveja d’ells, d’haver viscut Sabadells Barses, Sabadells Madrids..., poder anar fora de la ciutat, o fins i tot de Catalunya, amb la samarreta de l’equip i no sentir frases com “de quin equip és aquest?”, o “Com pot ser que siguis d’aquest equip?”.  Tot i que actualment ja ho faig això d’anar amb la samarreta de l’equip sense cap tipus de vergonya, m’agradaria que al menys no hagués de sentir aquests comentaris degut a que el Sabadell estigués a l’elit del futbol espanyol. Actualment ni a la pròpia Sabadell es pot anar tranquil·lament amb la samarreta posada, i això és una llàstima.
Sobre la present temporada, jo espero que l’equip acabi remuntant el vol i, si no es pot classificar pels playoffs, que almenys estiguem lluitant fins al final. En aquest sentit soc optimista, potser massa. Si l’any passat estant gairebé al descens per poc ens colem entre els quatre primers, perquè aquest any, que estem gairebé tota la lliga en zona mitja, no ens podem classificar? Considero l’equip capacitat per a fer-ho, només ens cal guanyar un parell o tres de partits seguits i creure’ns-ho.

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a MANELINHO
« Respondre #26 el: 06 de Febrer de 2009, 14:25:12 pm »
ENTREVISTA A MANELINHO | Nominat a Forero Més Educat

"No és tan difícil comptar fins a deu abans d'escriure segons què que pugui ofendre a algú"

Doncs no tinc cap mena de dubtes que és un dels millors fòrums que hi pot haver, ja sigui per la quantitat de foreros que som, tots amb un denominador comú, pels apartats tan ben especificats i estructurats, per la quantitat dels temes que es toquen, ja siguin del C.E. Sabadell o no... en resum, s'ha anat perfeccionant cada vegada més i més, i ara mateix crec que tenim el millor fòrum possible. Aprofito per felicitar al Ramon Tello, que no ha perdut la paciència ni les ganes en aquests deu anys.
Participar-hi, ho faig des de l'inici, amb aquell fòrum de fons de pantalla negre... quins temps!

És una iniciativa molt bona que comporta una feina de nassos, perquè això significa llegir tots les post i n'hi ha uns quants... és una manera molt ben trobada de potenciar, encara més, el propi fòrum des de dins, implicant als usuaris habituals. Us felicito.

Sincerament no m'esperava cap nominació. Sóc una persona que procuro no perdre mai els nervis i menys en una conversa al fòrum. Crec que no és tant difícil comptar fins a deu abans de posar-te a escriure segons què que pugui ofendre a algú i empenedir-se després un mateix. Perquè se m'ha de votar a mi? Sincerament no crec haver fet res que es mereixi un especial reconeixement.

Doncs que és el meu club, què més puc dir?! crec que la pròpia gent de Sabadell no n'és conscients del potencial que te el nostre club i que les institucions no fan tot el que podrien o haurien de fer per tornar, com a mínim, a Segona A. La present temporada crec que l'acabarem com va dient en Ramon Moya des de l'inici del campionat: entre els 8 primers, i si féssim el play-off, tota aquesta alegria extra que tindré.

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a TRONADOR
« Respondre #27 el: 07 de Febrer de 2009, 16:28:30 pm »
ENTREVISTA A TRONADOR | Nominat a Post Més Catxondo

"Soy partidario de empezar un nuevo proyecto con nueva gente donde el fútbol base sea el pilar"

Creo que gracias al  Fòrum el sentimiento arlequinado en estos últimos años ha podido mantenerse muy vivo y sin duda es un referente para la masa social del CE, Sabadell.
El Fòrum podríamos decir que es el club social del CES. Gracias al esfuerzo de los Webteam y moderadores de las diferentes secciones es un Fòrum vivo y activo y confio que siga así muchos años más.
Hace como 4 años que empecé a participar en este Fòrum, al principio lo hacia de forma irregular, ahora en cambio no hay día que no lo visite.

Una iniciativa muy buena, es una forma de reconocer a los foreros su aportación al Fòrum, también quiero dar las gracias a Fum fum fum por el gran trabajo que realiza en la organización de estos premios.

En absoluto me quede sorprendidisimo al verme nominado, si es justo o no eso lo dejo a los compañeros del Fòrum que decidan con sus votos. Por que me han de votar, pues como yo mismo no me voy a votar al menos que lo haga alguien, mas que nada para no quedar con cero votos.

Yo con 40 años de socio a mis espaldas las he visto de todos los colores soy una persona optimista y creo con trabajo y un poco de suerte podemos salir del  pozo de la 2B.
Lo que si debemos plantearnos como entidad es que modelo de club queremos en un futuro, seguir como hasta ahora, o empezar una nueva etapa, yo soy partidario de esta ultimo empezar un nuevo proyecto con nueva gente al frente del club donde el fútbol base sea el pilar de la entidad, y desde hay hacer un proyecto ambicioso.
Siendo realista la presente temporada volveremos a estar en la zona media de la tabla, creo que al principio la ilusión que se había generado era buena, pero con los malos partidos que hemos realizado en casa poco a poco la ilusión se ha perdido. Ojala en esta segunda vuelta el equipo de un cambio total y nos sorprenda a todos.

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a ARLEKINADO
« Respondre #28 el: 09 de Febrer de 2009, 10:29:38 am »
ENTREVISTA A ARLEKINADO | Nominat a Millor Galeria d'Art

"Mi amor a estos colores me nubla el conocimiento y no me permite ser imparcial"

Es un lugar de encuentro importantisimo para todos los Arlekinados, sin él se haria mucho mas larga y solitaria esta travesia por la segunda B. Participo desde hace mucho, con momentos poco activos porque mi amor a estos colores me nubla el conocimiento y no me permite ser imparcial.

Buena, como cualquier nueva iniciativa que se proponga para crear buen rollo entre los Arlekinados.

No. Este año por cuestiones familiares no he podido realizar los videos que me huviera gustado, pero con esta nominación me veo premiado a todo el esfuerzo anterior. Pase lo que pase, yo ya estoy premiado!!

Mi opinion sobre el Centre D'Esports me la guardo porque no soy para nada objetivo y neutral (para mi es lo mas grande!! un sentimiento y una manera de vivir y pensar) y la presente temporada la veo un poco fria en general y creo que al equipo le esta costando crear la union con la aficion que se necesita para llegar lejos. Espero y deseo que esta segunda vuelta sea epica y le tengamos que recordar a nuestros nietos que el Sabadell no ha estado siempre en 1ª que hace mucho tiempo tambien estuvimos en 2B!!!

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a SABADELL POWER
« Respondre #29 el: 10 de Febrer de 2009, 09:51:36 am »
ENTREVISTA A SABADELL POWER | Nominat a Millor Avatar

"Hi ha molt poc avatar 'propi', els pocs companys que se n'han currat un també són molt guapos"

Jo crec que ha estat una eina fonamental per a que el Club no hagi patit mes mals ja que ha permes que la gent, els aficionats, s'hagin pogut agrupar i crear iniciatives... ha mantingut tambe a la gent conectada per compartir estat d'anims en moments complicats i per a que negar-ho, ha donat mes d'una bona idea per a la directiva perquè la poses en practica per intentar millorar la situacio del moment.
Jo hi participo des del primer forum que es va crear a la plataforma MelodySoft... devia ser per l'any 91 o 92... Logicament, crec que el forum ha millorat molt des dels seus inicis... ara ja no es nomes un forum de futbol si no que es quasi quasi com un portal d'informacio general ja que hi ha seccions per a poder parlar-hi de qualsevol tema.

Crec que els Premis Forum son una molt bona iniciativa per ajudar a fer 'pinya' entre els usuaris a mes de ser una bona eina per premiar als companys que fan aportacions 'extres' en el forum.

La veritat es que em fa molta ilusio estar nominat... Tot i que -i es una critica als companys en general- hi ha molt poc avatar 'propi' (la majoria son cortar i pegar), no m'ho esperava. Els pocs companys que s'han currat avatars propis tambe son molt guapos... Per que m'han de votar? mmmmm... pq m'hi vaig estar molta estona fins que m'en vaig sortir... es la meva primera practica de gift en moviment!

Estimo el C.E. Sabadell i crec que els globuls de la meva sang son quadrats i blancs-i-blaus... pero no ho veig clar... fa masses anys que estem en aquest pou de la segona b i no hi veig milloria ni sortida... Crec que fins que no hi hagi una aposta decidida i ferma per part de l'ajuntafems per voler reflotar aquest club no farem res... L'aportacio que fa actualment es per quedar be i per a que no ens queixem. De cap manera pot ser una aposta per pujar el club a categories superiors: no n'hi ha prou.
La temporada actual la veig ni fu ni fa. Des de la temporada del play-off que no es veu bon futbol de 2a B a la creu alta i aquest any es un mes. Esperem que no es compliqui la cosa i no haguem de patir... ja em donaria per satisfet.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #30 el: 10 de Febrer de 2009, 10:16:34 am »
Es nota que les entrevistes es van fer molt abans de la ratxa actual eh? :Paletas:

:beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Entrevista a SABADELL POWER
« Respondre #31 el: 10 de Febrer de 2009, 10:49:52 am »

Jo hi participo des del primer forum que es va crear a la plataforma MelodySoft... devia ser per l'any 91 o 92... Logicament, crec que el forum ha millorat molt des dels seus inicis... ara ja no es nomes un forum de futbol si no que es quasi quasi com un portal d'informacio general ja que hi ha seccions per a poder parlar-hi de qualsevol tema.

:o  Tan atrás??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a DOMECO
« Respondre #32 el: 11 de Febrer de 2009, 15:20:33 pm »
ENTREVISTA A DOMECO | Nominat a Post Més Absurd

"M'haurien de votar perquè és un post absurd total, una mica penós"

Opino que es una bona manera de que ens coneixem tots els foreros del sabadell es un cercle on pots trobar amistats i compartir opinions amb tots els foreros. Hi participo desde fa bastant sobre finals de 2006.

La meva opinio es que m'agrada que es fasin els premis.

No me la esperava. Si que es justa perque la veritat es que es una mica penos el que vaig fer. Home crec que m'haurien de votar perque es un post absurd total.

Del centre d'esports opino que estem jugan a altibaixos aixo de no guanyar a casa no agrada gaire pero confiem en una millora de l'equip. La present temporada la veig bé, podria ser millor i no crec que arribem a estar a finals de temporada a la zona del play off

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: Entrevista a SABADELL POWER
« Respondre #33 el: 11 de Febrer de 2009, 23:20:28 pm »

:o  Tan atrás??

Efectivament, crec que el company Power s'ha confos.

El primer forum de melodysoft (boards2.melodysoft.com/sabadell1115/1.html) es va crear en data 26-2-2000

:bandera
Visca el CE Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a RANDEL
« Respondre #34 el: 21 de Febrer de 2009, 07:59:14 am »
ENTREVISTA A RANDEL | Nominat a Millor Firma

"Em puc considerar dels veterans però aqui no hi ha cap distinció per edat, sexe o veterania"

El forum del Sabadell és el reflex de molta de la gent que segueix, és una eina molt útil pels temps en els que estem. El Internet acosta el CE Sabadell a molta gent que no resideix a Sabadell o que no poden anar al camp cada 15 dies. La creació del Fòrum és un dels millors invents en els ultims anys per promocionar el club. Ens ha servit a molts per coneixer altre gent amb un mateix sentiment i fer bons amics.
Fa molts anys que hi escric, des del Fòrum de Melodysoft on era un habitual lector (no tant escriptor) i des de llavors ja n'han passat molts. Em puc considerar dels veterans però aqui no hi ha cap distincio per edat, sexe o veterania, aqui tots donem la nostre opinió i a partir d'això neixen els post i les 'discusions' on cada persona defensarà amb els seus arguments les seves ideas.

Els PREMIS FÒRUM és una manera d'amenitzar aquesta comunitat cibernetica. Estiguis nominat o no, guanyis o quedis finalista ... tots som arlequinats i en el fons això és el que compta. Una anécdota però divertida. Des d'aquestes linies vull felicitar al meu tocayo FumFumFum per dur a terme aquesta iniciativa.

La meva nominació no me la esperava, és a la millor firma i en aquest aspecte hi ha moooooltisimes opcions sempre, tot usuari te l'opció de firmar els seus posts i jo vaig escriure aquesta frase perque em va sortir aixi ... del Sabadell s'en neix !! no hi ha més, molta gent em pregunta 'per que ets del Sabadell? 2ªB? però deus ser del Barça també?' i vaig pensar i si !! Del Sabadell s'en neix si no no trobes explicació xD

Aquesta temporada esta sent una mica rara en el tema esportiu, objectius ambiciosos ... no guanyar a casa ... a punt de cesar al míster ... però dins de tot estem bé. Ara mateix no penso en entrar al play-off però si es pogues quedar en llocs de Copa del Rey ja hem donaria per satisfet. I sino, doncs l'any que ve altre cop, que una cosa tinc clara, és el meu club i el seguiré sempre.

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a X-MEN AIGUA
« Respondre #35 el: 22 de Febrer de 2009, 11:37:20 am »
ENTREVISTA A X-MEN AIGUA | Nominat a Millor Moderador

"Em prenc la nominació com un premi a la meva feina, sóc un dels moderadors més criticat"

És un foro molt conegut, i una de les raons de la seva alta participació, és deguda a que hi han moltes opinions diferents i la gent que hi participa té una bona educació en general. Fa anys que el conec, i hi participava com a un usuari més. El 2 de Juliol del 2006, el Webteam va confiar en mí per a aquesta tasca i em va activar com a X-Men.

Ens ajuden millor a coneixer als foreros, sobretot als nominats. També fa gràcia veure les campanyes, recomanacions, simpaties i enemistats, bueno, que son una manera de coneixer a la penya.

No me l'esperava. Crec que soc un dels moderadors més criticat per alguns que no accepten complir les normes (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=13149.0) del fòrum i també un dels més temuts per la meva acció sancionadora (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=13352.0).
Si, crec que és justa. M'ho prenc com un premi a la meva feina. Hi ha gent que la valora de manera positiva.
M'haurien de votar, per...........  Voteu-me o us sanciono a tots!  :balla

És un club de futbol, amb més de 100 anys d'història. Em fa pena que ens arrastrem per les categories del subterrani del futbol espanyol mentre altres equips amb una història ridícula ens passa la mà per la cara.
La temporada actual, havia de ser la del play-off. Espero que la propera, sigui la de l'ascens.
HONOR AL SABADELL!

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a MURCIANOSBD
« Respondre #36 el: 23 de Febrer de 2009, 10:10:29 am »
ENTREVISTA A MURCIANOSBD | Nominat a Millor Firma

"El broche ideal a los Premis Fòrum sería una gala real y en directo"

Pues que voy a opinar del fórum. A dia de hoy es una eina básica para estar al dia de todo lo que pasa en el club. y lo mira mucha gente, a veces demasiada. Participo desde que era del fondo negro nada mas me puse internet en casa, rondaria el año 2001. Era curioso como por aquel entonces lo mirabas a diario y habia dias en que no habia ningún mensaje, y ahora si no lo miras uno, te tiras horas para leerlo todo.
Y a nivel mas personal, pues el foro también ha servido para unir a la gente. Gente que antes ibamos al campo y no nos conociamos, de ser los que habitualmente seguiamos el foro, pues nos llegamos a conocer y hemos hecho muchas cosas juntos, como cenas, salidas, barbacoas.. Hasta montamos un equipo de futbol!!! Y bueno mucha de esa gente son una familia para mi. No los nombro a todos porque me dejaria alguno, pero ellos ya saben quienes son. Mis chicos! Se podria decir que el foro en cierta manera ha cambiado mi vida. He conocido a infinidad de gente que sin este medio tal vez no habria conocido.

Pues es uno de los alicientes mas de este foro. Así se recuerda un poco cual han sido los mejores momentos del foro durante el año. Y se premia un poco a los que han hecho cosas positivas, y nos tomamos con humor los que han hecho cosas que no tanto.
El broche ideal a esta iniciativa sería que hubiese una gala real y en directo. Pero es algo muy difícil de conseguir por la diversidad de foreros.

Pues no. Mira que podria haber motivos para estar en estos premios. Tal vez si hubiese premio al "forero mas friki" o "forero mejor imitador", o "forero mas fiestero"   :tongue3: etc etc. Pero como no los hay, pues mira, es una manera de salir un año mas en estos premios. Vamos mejorando, el año pasado estuve nominado por un post-chorra, cosa que me alegré de no ganar, y este año pues por una frase que me puse hace poco. Es una frase que copié del lema de un conocido parque temático que decia: La diversión es nuestra Historia. Me gustó el juego de palabras y la adopté para nuestro equipo. Y eso espero, que EL FUTURO SEA NUESTRA HISTORIA!

Pues yo que he visto al equipo en 1a... Se me caen las lágrimas cuando tenemos que ser humillados por campos de pueblos innombrables... Pero bueno, el club sigue vivo. Mientras hayamos quien no dejemos al equipo pase lo que pase, esto no morirá.
Esta temporada, pues haber si de aqui al final sacamos una buena racha y nos ponemos arriba. Aunque sinceramente veo dificil hacer playoff. Yo iria de tapado, partido a partido y ya se verá... Y a la vez tendría ya un ojo puesto en el año que viene. Iria planificando ya, somos de los pocos equipos que paga al dia y eso lo tenemos que aprovechar!
Cuantos equipos de 2aB querrian tener nuestra masa social, nuestra historia, nuestro campo y nuestra afición?  Y porque siempre quedamos por debajo de ellos? Es algo que tiene que cambiar ya!
Por cierto, también espero que suba los equipos de las categorias inferiores, sobretodo el Amater que es lo que mas cerca me toca :rolleyes2:

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a ENCIGALAT
« Respondre #37 el: 27 de Febrer de 2009, 16:55:21 pm »
ENTREVISTA A ENCIGALAT | Nominat a Forero Més Catxondo

"La meva nominació és justa; sóc igual a la graderia que al Bar"

Bé, el Fórum del Sabadell em sembla un mitjà molt bo perquè tots els arlequinats poguem expressar lliurement tot allò que pensem relacionat amb el club. Crec que és un espai necessari i sincerament és dels millors fórums que he visitat, que consti que no ho dic per fer la rosca a ningú eh? Hi participo desde fa uns dos anys aproximadament.

Lo dels Premis Fórum és una bona iniciativa, crec que és com un incentiu o una manera de reconeixer la tasca que fan els foreros al llarg de tot l'any en els diferents apartats del fórum, em sembla molt bé.

Sincerament jo no m'esperava la meva nominació i em vaig quedar molt sorprès quan em vaig assaventar, crec que la meva nominació a forero més catxondo sí és justa i es correspon a la meva personalitat. Jo sóc igual a la graderia de la Nova Creu Alta que al bar prenent el café amb llet amb els amics del barri, sempre intento ser àcid i sarcàstic amb tots els temes i m'en foto de tot, crec que la gent, en general, tenim molt poc sentit del humor i hem d'aprendre a ser més catxondos, en tots els sentits.

El Sabadell per a mi és molt més que un sentiment, representa molt, som un club modest, sí, però històric, i hem de tornar al futbol professional quan abans millor. Com deia el nostre "presi", nosaltres sí que som més que un club. La temporada actual, i més després dels últims resultats, la veig amb una mica més d'optimisme i potser encara tindrem opcions de lluitar per les places capdavanteres.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Entrevista a SBDARLEKINAT
« Respondre #38 el: 02 de de 2009, 12:09:42 pm »
ENTREVISTA A SBDARLEKINAT | Nominat a Post Més Absurd

"Quan enumeri 1, 2, 3... a Segona A estarem!"

Un lloc de trobada arlequinada que atraves del camp coneixes als foreros o tu invites a que hi participen. M'agrada mes el de ara que el de abans. Lo que mes m'agrada es el TRIVIAL ARLEQUINAT. Jo molta gent de la queconec ha sigut a raves del forum : Mutio ( el facebook tambe ) Encigalat , Umbria , Jo , Pedrito ( el msn tambe) erik_forçero (el msn tambe ) Ferni....
Encara m'enracordo de aquell dia en que em vaig registrar. Era un dia que el meu pare m'estava explicant el meu primer record arlequinat que a ser en un Sabadell - Elx ( Copa Federacio ).....a i que per cert em vaig adormirt pel soroll , ....pues aqui comença la historia li vaigdir al meu pare ( BLANC-I-BLAU)
   - El Sabadell te forum com el del Sevilla ?
   - Si
   - Em pots registrar ?
   - Bueno , d' acord
Vaig estar 1h pensant la contrasenya i el nick fins que apeli vinga aquest i aquest i aixi.

Bueno es una bona iniciativa , jajjajaja, pero crec que es te de rapartir molt i no per exemple tu 6 nominacins 6 premis no ja saps de qui parlo , mes repartit peroen fi que esta molt be les propostes i com tu curres. :Paletas:

Jo si ja esperava la meva nominacio pero fixatant que esperaba mes una enquesta dita , Sabadell o Terrassa que preferiu pero en fi. Crec que es justa perque es comica i un animal que no es molt comu. Crec que m'haurien de votar a mi crec amb tots els respectes que la del g*s , perque ja et dic es un animal que potser fa mes gracia no creus.

Es un club que te de estar com a minim a Segona per habitans.....mira el Numancia menys habitans Soria i a primera estan.
  Bueno a dia de avui si continuem amb aquesta ratxa podem quedar adalt i bastant , ja no et dic 1r ni 2n perque ja es matematicaent IMPOSSIBLE , perque Alcoi i Villarreal van llançants.
  M'agraden els jugadors pero crec que falta algo no se.......a...si.... ...saber a que juguem.

Fum fum fum

• Visitant
Entrevista a ANTCARCER
« Respondre #39 el: 07 de de 2009, 15:36:04 pm »
ENTREVISTA A ANTCARCER | Nominat a Millor Moderador i Post Més Polèmic

"Espero que els 'Soteras Boys' estiguin tant implicats com tots, però la directiva només resta"

És un mitjà modern que darrere d'ell, està la gran parròquia Arlequinada distribuïda per tot el món, que pot opinar i assabentar de totes notícies bones o dolentes del seu club.
Participo des de fa un any i mig.

Si, bon detall del Fum, perquè és una secció molt entretinguda i divertida.

No me la esperava no .. doncs no se si ho mereixo, això ho han de decidir els companys foreros, perquè jo l'unic que faig sense ofendre ningú, és donar la meva opinió.

Estem en la patata calenta de la lliga, i més que mai hem de fer pinya tots junts (cos tècnic, jugadors, directiva i afició) però una vegada més, dóna la sensació que un eslavón de la cadena es trenca, i és el que ha d'estar més fresc i fort, per unir tota la resta! Vull equivocar i espero que els Soteras Boys, tinguin el mateix concepte d'implicació que els altres, però veient els preus que han posat per al partit contra el Lleida, és més del mateix, és a dir carregar-se al club.
Estic molt emprenyat amb aquesta directiva que no suma, només resta.