Gràcies a tots per els complidos i per els premis.
Com ja el amic Fum va fer públic en directe, done les gràcies per el premi a la millor discussió, però este premi lo dec a la prensa nazionalista española que cada dia infla el cap a la gent, com el Inmundo, Intermentirologia, Veo el inmundo, La sazón, Telahinco, etc, de que hi ha crisi i que la culpa és només de Zapatero. A el govern actual, i als seus correveidiles de Cuatrogatos, El País? I El Pirriòdico, també se lo dedico, per inoperants, ineptes e inútils. Ells son els que mos fan moure més per intentar sortir cap dalt. També, faig un apart amb Aznar, Zaplana, Camps, Barberà i sobretot mon mestre, Fabra. Forrarse es posible, y más aprendiendo de ellos.
També m'enorgulleix el premi de forero més polèmic, sabia que este guardó me l’emportaria ‘de calle’, a pesar de lo durs que eren els meus rivals. Vull agraïr este premi, al Webteam primer, ja que sense ells no se podria fer res d’este foro, segon, a amics com Ferni o Arrrrrrlekinat, que saben traure el millor de mi, i que vore que els tenia de competència m’ha motivat. També a la meua Ex, Leticia, amb c, que a vegades mira açò, encara que no entén ni papa de català ni castellà, però sap un ou de futbol, ja que és brasileira (Beijos Leti). També a Mendo, Erik, Sac_Drummer, Mayolette, Fum, Kita, Umbria, Birrero, i sobretot als directius del club i altres que me descuido per devorar els meus escrits. I sobretot als meus votants, admiradors i detractors. Gràcies. Per açò, espero que tant el foro, com els premis, com els espies de la directiva que treuen de tant en tant el cap per el foro, durin molts anys!. Per cert, una curiositat, que la va començar un amic meu, i que ací la pose sobre la taula: dels quatre nominats, jo i Arrrrrrlekinat coincidim en quatre lletres del nostre vertader nom. I Kita i Ferni, coincideixen en quatre lletres del seu vertader nom, però ni jo ni Arrr, per una banda, ni Kita i Ferni, no coincidim en cap d’estes quatre lletres. Ho haveu vist, açò? Treu-me el güiski de la mà, que som ja tard i m’estic fent la pixa un lio.
Sobre el gran premi fòrum al millor post, per el de 'No hi ha crisis', pues, òsti nen, que este no me l’esperava! Com que no me queda molta artilleria que disparar, gràcies, gràcies i bona nit a tothom, tot el camp és un clam i Visca el País Valencià!
Per altri banda, me conmou i per altre banda trobo molt acerta el gran premi fòrum al millor forero: Urko_4ever. És un reconeixemen a un company que mos va deixar desgraciadament, en la flor de la vida, i que espere que estiga on estiga, algun dia li poguem dedicar algo més que un play-off.
Per últim, felicitar primer, al Kita per la currada anual dels premis. Desprès al Webteam, per a fer possible tot açò, i per últim, el reconeixement al forero _Resis_, que va negociar un preu ajustat ara en temps de recessions, i que va fer possible este sopar, on per el que veig més d'un va arribar content a casa i més d'un s'ha posat content al vore tot el cotarro.