Lo de polèmic se pot agafar per moltes bandes. Com diuen per ací, una persona polémica pot ser el que incita a debat en molts àmbits, o també el ranci de torn que res l’està bé, i evidentment també al que se li va la pinça i toca els ous als demés. Jo, sobretot me referia al que crea textes en els que incita a discutir, que no barallar-se amb els altres foreros, però si tu t’ho vols pendre per altre banda, doncs supose que te sentiràs al-ludit.
Polèmic és en
Kita, per exposar sempre temes que provoquen debat, discussió, punts de vista diferenciats i que s’expressen amb plantejaments i no només amb un parell de frases.
Polèmic és l’
Arrrrrrlekinat, que sembla antiarlequinat a vegades per la verbòrrea àcida i la mala llet continguda desprès de les derrotes, però que sé que és arlequinat de fa temps, i per a mostra un botó: Ell és el que va crear i fer este sub-foro que parlava del Sabadell quan estavem a Tercera:
http://1batxibsbd.creatuforo.com/seccin-arlequinada-foro16.htmlPolèmic ets tu,
Ferni, per ser un multi-equips, per fotre cullerada per tot el foro opinant (i a vegaes és molt interessant el que exposes), i per provocar polèmiques amb alguns dels teus plantejaments. Poden ser més o menys acertats, però almenys dius el que penses, i no t'en amagues com altres que en temps passats han intentat fer servir segons nicks per a quedar com a senyors.
Polèmic soc
jo, per opinar el que me surt del rave i per discutir-me i rebatre durament als ‘amigos’ d’un i altri familia arlequinada, fins i tot recordant-los que tothom té draps bruts i que tothom sap fer la guerra bruta.
Açò si. Tu tampoc has rebut el meu vot com a més polèmic. Crec que en esta llista hi ha almenys un parell de polèmics més que tu.
Si es que te sent aludit per tot.