Autor Tema: Carnet de soci de mitja temporada  (Llegit 5332 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: Carnet de soci de mitja temporada
« Respondre #20 el: 28 de Gener de 2009, 23:36:47 pm »

un darrer exemple de les poques ganes de que vingui gent a la NCA

CARNETS 2a VOLTA

RICOH MANRESA - 85€

inclou els partits contra:

Tau Vitòria
DKV Joventut
Pamesa València
CAI Zaragoza
FC Barcelona
Vive Menorca
CB Granada
Real Madrid

C.E. SABADELL - 85€

inclou els partits contra:

CF Badalona
CF Gavà
Alzira
Orihuela Dep.
CE Lleida
Santa Eulàlia
UE Sant Andreu
Villarreal B
Osasuna B
CD Alcoyano

...no fotem !

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 29 de Gener de 2009, 05:42:29 am »
 :bandera :bandera :bandera

Açò de les entrades tota la vida se n'ha parlat que si son cares que si això que si allò,el que no se si es venen gaires entrades als preus d'ara i quantes s'en vendrien si fossin mes barates.
aquells partits que es podia entrar a la NCA paga'n la voluntat molta gent passava sense donar un "duro" i ho se perquè precisament açò del preu es una cosa de tots els anys,baix estar un bon rato mirant qui pagava o no pagava,molta gent vol entrar de gorra i no pagar ni un euro.

En sembla que un any ja es van posar mes barates i la gent no hi anava,es clar l'equip també ha de ajudar si ara anéssim els primers ningú diria res i la gent pagaria les entrades aquest preu.

La veritat es que no se si posa'n-les a 12 euros aniria mes gent, el problema potser ve d'un altre lloc. :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat belenix

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #22 el: 29 de Gener de 2009, 09:25:44 am »
Home! Tal y com van les coses crec que haurien de baixar els preus...jo sí penso que molta gent s'ho repensaria..

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #23 el: 29 de Gener de 2009, 12:12:02 pm »

jo, sincerament, conec varia gent que no és socia peró és del sabadell, que per 10 euros hi aniríen més d'un partit. El problema? que 10x19 són 190 i faríen inviable el carnet de soci que costa 165.

SOLUCIÓ? Diferenciar les entrades en 4 tipus (ara en són 2): tribuna alta, tribuna baixa, gols i laterals. I crear una entrada més assequible per veure el partit només des dels gols. Amb tot, el problema passa per que el carnet té un preu excessiu, encara que es vagi primer en la classificació amb un equipàs de nassos. Per que la lliga és molt llarga.

En canvi, 16 euros són 16 euros i si a sobre hi vols anar amb algú, aquest algú no el motivarà pagar-se la seva entrada i hauràs de pagar 32 euros. I 32 euros són molts euros per poder veure un partit de 2aB.

La gent que compra una entrada no sol anar sola al camp, ja que no hi va habitualment i no sol tenir el seu grupet. S'ha de buscar algú i aixó costa molt.

Informacions que m'han arribat em diuen que excepte partits molt puntuals, rarament es fan 2.000€ de caixa. De fet, al camp hi solen haver entre 1500 i 2200 espectadors que són els socis de sempre i algú més.

QUE FARIA PERSONALMENT? Tal i com estan les coses treure una entrada sota algun lema estil 'podemos' que només permetés anar-hi als gols, a un preu molt popular. 3€? Ara que ve el bon temps i que moltes vegades els diumenges tarda són avorrits estic segur que molts s'hi apuntaríen. Ara be...

· En tots els bars i instalacions esportives de sabadell, barberà, castellar i algun poble més hi hauria d'haver cartells genèrics.
· S'ha de saber vendre be.

Que es guanya? Primer, mil persones més al camp. No és el mateix 2000 que 3500 i els jugadors ho noten. I més si tots els 'nous' van al gol atacant.
Moltes vegades s'ha dit que si els que venen en aquestes ocasions només critiquen...  aquest any tenim molt millor equip i no l'explotem comercialment.
Mil entrades a 3€ són 3000€, més altres ingressos al bar.
I si l'equip tira amunt, seran moltes més entrades.

I es que fent promocions i coses hi ha una cosa demostrada: si anuncies un espectacle GRATIS no hi va ningú, peró si l'anuncies a un preu FORÇA ASSEQUIBLE, la gent hi va. Amb guardioles només en posaven els socis, amb entrades barates hi venia la mateixa gent i es deixava uns eurillos.

I amb el soci, com a tret diferencial, ha de tenir accès lliure al lateral. A més, seria una messura temporal i si a final de lliga hi han jornades decissives, el preu s'apuja a cotes normals.

Però jo, no decideixo...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #24 el: 29 de Gener de 2009, 12:45:24 pm »

jo, sincerament, conec varia gent que no és socia peró és del sabadell, que per 10 euros hi aniríen més d'un partit. El problema? que 10x19 són 190 i faríen inviable el carnet de soci que costa 165.

SOLUCIÓ? Diferenciar les entrades en 4 tipus (ara en són 2): tribuna alta, tribuna baixa, gols i laterals. I crear una entrada més assequible per veure el partit només des dels gols. Amb tot, el problema passa per que el carnet té un preu excessiu, encara que es vagi primer en la classificació amb un equipàs de nassos. Per que la lliga és molt llarga.

etc.
etc.

Doncs mira, saps que faria jo ? ja que per molt que posem coses al forum i demés, la Directiva poden seguir fent-se els bojos i al·legant desconeixement i falta de propostes JO EL QUE FARIA seria recopilar totes les idees "bones, reals, práctiques i productives", descartant totes aquelles impossibles de portar a terme, i fer-les arribar a mans de la Directiva d'una manera que no puguin dir que no l'han rebut, és a dir, per Burofax.

D'aquesta manera no poden dir que no han rebut propostes (propostes alienes a les penyes, és a dir, de l'aficionat "de a pie" i independent) i igual a algún lumbreres se li acudeix portar a terme alguna d'elles, si pot ser abans de la temporada que vé, que ja ens coneixem, i encara s'està ben a temps de portar a terme les propostes amb efectes immediats i poder captar gent pel tram final.

I en el Burofax també se'ls hi podria dir que es mengin l'orgull per una vegada i que baixin del cavall i trepitjint la realitat i rectificant errors a temps.  :tongue3:

Forero Més Catxondo

Desconnectat kitanovsky

• President
com pot costar encara avui 85€ fer-se soci per 5 partits?
« Respondre #25 el: 12 de de 2009, 10:02:32 am »

Encara segueixo pensant que poques són les ganes que té el club de que la gent es faci sòcia.

Només manquen 5 partits a la NCA per al final de campionat i fer-se soci costa 85€, igual que quan en quedaven deu partits. A primera vista és el preu per fer-se soci durant la segona volta peró salta a la vista que ningú se'n farà, ja que és mes assequible pagar l'entrada.

Tenint en compte que queden 5 partits, que segurament en un mínim de dos partits l'entrada costarà 10€ i en els altres tres 16€, aixó vol dir que comprar les cinc entrades costaria 68€, 17€ més assequible que fer-se soci.

Suposo que si s'arriba als play-off's es farà pagar un plus als socis per veure els partits. Llavors ho trobaria lògic i més en la segona i tercera ronda (la definitiva). En cas de no ser així, i sent els preus de les rondes de play-off similars als d'ara (10-16€), només ens surt a compte el carnet de soci en el cas que el Sabadell arribés amb opcions a la darrera eliminatòria i, sobretot, el futur soci pugués anar a tots els partits. Sense faltar a cap, vaja.

Hi han molts clubs que a mesura que va passant el campionat afluixen els preus amb la idea de captar socis que, probablement, molts dels quals la següent temporada renovaran.

Per aixó, demano al club que s'ho miri una miqueta ja que crec que si es fa una bona promoció, podria haver un repunt de socis a final de temporada. Un repunt que podria ajudar a la següent.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
Re: com pot costar encara avui 85€ fer-se soci per 5 partits?
« Respondre #26 el: 12 de de 2009, 10:43:09 am »

Encara segueixo pensant que poques són les ganes que té el club de que la gent es faci sòcia.

Només manquen 5 partits a la NCA per al final de campionat i fer-se soci costa 85€, igual que quan en quedaven deu partits. A primera vista és el preu per fer-se soci durant la segona volta peró salta a la vista que ningú se'n farà, ja que és mes assequible pagar l'entrada.

Tenint en compte que queden 5 partits, que segurament en un mínim de dos partits l'entrada costarà 10€ i en els altres tres 16€, aixó vol dir que comprar les cinc entrades costaria 68€, 17€ més assequible que fer-se soci.

Suposo que si s'arriba als play-off's es farà pagar un plus als socis per veure els partits. Llavors ho trobaria lògic i més en la segona i tercera ronda (la definitiva). En cas de no ser així, i sent els preus de les rondes de play-off similars als d'ara (10-16€), només ens surt a compte el carnet de soci en el cas que el Sabadell arribés amb opcions a la darrera eliminatòria i, sobretot, el futur soci pugués anar a tots els partits. Sense faltar a cap, vaja.

Hi han molts clubs que a mesura que va passant el campionat afluixen els preus amb la idea de captar socis que, probablement, molts dels quals la següent temporada renovaran.

Per aixó, demano al club que s'ho miri una miqueta ja que crec que si es fa una bona promoció, podria haver un repunt de socis a final de temporada. Un repunt que podria ajudar a la següent.

Però no veus que això només ho fan per fer el paripé i que sembli que intenten alguna cosa des del departament de Markenting ?

Si et fan cas i toquen els preus de soci de resta de temporada fins a un nivell "llògic", en el mateix moment em faré soci, a la dona i el nano també, i no només pel que resta de temporada sino també per la temporada que vé. I escanejarè els carnets com a prova  :cheer

Directiva, resto a la espera de les vostres noticies  :happy2:

Forero Més Catxondo

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #27 el: 12 de de 2009, 11:07:23 am »
podrian poner packs para los ultimos 5 partidos y vendeerlos a 25 euros saldria a 5 euros el partido, o hacer cosas asi y venderian a porrillos  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 12 de de 2009, 11:18:16 am per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #28 el: 12 de de 2009, 13:36:19 pm »
No és per ser pilota de la directiva, però, si la gent es volia fer sòcia, ho podia fer abans. El que no es pot fer és anar canviant els preus del carnet cada dos per tres (llavors ens queixem que això és un catxondeo...) El preu d'abonament de mitja temporada és el que és perquè està pensat per que la gent el compri, precisament, per la segona volta, si algú no ho ha fet, és problema seu. No cal adaptar el preu a cadascú. Per la mateix regla de tres jo podria reclamar l'import del meu carnet que no s'ha correspost amb el joc de l'equip que jo esperava durant els primers partits (no ho faré).
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #29 el: 12 de de 2009, 14:24:47 pm »
No és per ser pilota de la directiva, però, si la gent es volia fer sòcia, ho podia fer abans. El que no es pot fer és anar canviant els preus del carnet cada dos per tres (llavors ens queixem que això és un catxondeo...) El preu d'abonament de mitja temporada és el que és perquè està pensat per que la gent el compri, precisament, per la segona volta, si algú no ho ha fet, és problema seu. No cal adaptar el preu a cadascú. Per la mateix regla de tres jo podria reclamar l'import del meu carnet que no s'ha correspost amb el joc de l'equip que jo esperava durant els primers partits (no ho faré).

És la teva opinió.
Peró si es vol augmentar la massa social hi han maneres.
Exemple: fer pagar 50€ pel que queda de lliga, 10 per partit. I si hi ha sort, tindràs play-off's, estaràs content i la propera temporada renovaràs.

I després del partit del Santa Eulàlia a 40, i després a 30...  el club no s'ha de tancar a fer nous socis !!

Conec el cas de tres o quatre foreros que se'n farien. Jo, en seria un altre, peró em surt a compte pagar entrada el dia que hi vagi. De l'altre manera, m'ho cobren tot i si no puc anar ja ho han cobrat.

I si es sap vendre be? I si s'anima la gent i se'n fan més de 100 aquesta setmana? I si es fa algun quilet més?

Sé de clubs que ho fan, segons passen les jornades abaixen el preu total, peró augmenta uns cèntims el preu per partit. Així, afavoreixen més socis sense penalitzar els existents.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #30 el: 12 de de 2009, 15:00:11 pm »

És la teva opinió.
Peró si es vol augmentar la massa social hi han maneres.
Exemple: fer pagar 50€ pel que queda de lliga, 10 per partit. I si hi ha sort, tindràs play-off's, estaràs content i la propera temporada renovaràs.

I després del partit del Santa Eulàlia a 40, i després a 30...  el club no s'ha de tancar a fer nous socis !!

Conec el cas de tres o quatre foreros que se'n farien. Jo, en seria un altre, peró em surt a compte pagar entrada el dia que hi vagi. De l'altre manera, m'ho cobren tot i si no puc anar ja ho han cobrat.

I si es sap vendre be? I si s'anima la gent i se'n fan més de 100 aquesta setmana? I si es fa algun quilet més?

Sé de clubs que ho fan, segons passen les jornades abaixen el preu total, peró augmenta uns cèntims el preu per partit. Així, afavoreixen més socis sense penalitzar els existents.

Evidentmaent que es tracta d'augmentar la massa social. Per això jo seria més partidari de crear paks d'entrades a preus raonables per tal d'afavorir l'ambient positiu a l'estadi de cara a la recta final i, si s'aconseguís l'ascens o si il.lusiones la gent que no és socia i que ha comprat el pack, també els pots estar enganxant a fer-se soci (ara sí) per la propera temporada.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

antcarcer

• Visitant
« Respondre #31 el: 12 de de 2009, 16:13:53 pm »
Però la massa social no cal augmentar-ara, això es fa al principi de temporada amb un bon projecte que engresqui a la gent ... perquè el que toca ara és posar les entrades a 10 € i omplir el màxim possible la NCA, i tots contents.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 12 de de 2009, 16:23:02 pm »
Però la massa social no cal augmentar-ara, això es fa al principi de temporada amb un bon projecte que engresqui a la gent ... perquè el que toca ara és posar les entrades a 10 € i omplir el màxim possible la NCA, i tots contents.

De moment, pel proper partit a la Nova Creu Alta som els socis qui tenim la potestat d'omplir l'estadi: tenim 2 entrades cadascú per aquest partit en concret. Això vol dir que, amb que simplement cada soci porti a un parell d'amics, sense passar ningú per caixa, a l'estadi ja hi haurà 6.000 persones, de llarg la millor entrada d'aquesta temporada. Si a partir d'aquí els que no han vingut fins ara es volen apuntar a 'cavall guanyador', ja saben que`toca... passar per caixa.
Això de fer-se el carnet de soci quan queden 5 partits... com ja s'ha dit, qui ha volgut ja ha tingut la seva oportunitat, per dues vegades i qui no ho ha fet, ell/a sabrà els seus motius, no li veig el perquè tocar preus de soci: a passar per guixetes i llestos. O és que la idea és fer socis pel partit contra l'Alcoià :icon_question:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #33 el: 12 de de 2009, 17:15:25 pm »

De moment, pel proper partit a la Nova Creu Alta som els socis qui tenim la potestat d'omplir l'estadi: tenim 2 entrades cadascú per aquest partit en concret. Això vol dir que, amb que simplement cada soci porti a un parell d'amics, sense passar ningú per caixa, a l'estadi ja hi haurà 6.000 persones, de llarg la millor entrada d'aquesta temporada. Si a partir d'aquí els que no han vingut fins ara es volen apuntar a 'cavall guanyador', ja saben que`toca... passar per caixa.
Això de fer-se el carnet de soci quan queden 5 partits... com ja s'ha dit, qui ha volgut ja ha tingut la seva oportunitat, per dues vegades i qui no ho ha fet, ell/a sabrà els seus motius, no li veig el perquè tocar preus de soci: a passar per guixetes i llestos. O és que la idea és fer socis pel partit contra l'Alcoià :icon_question:

Estic d'acord amb tu Manel, qui ha volgut ser soci ja n'ha tingut dues oportunitats. El qui vulgui pujar ara a la Creu Alta, que passi per guixeta, que no es pas una vergonya...

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 12 de de 2009, 17:25:58 pm »
La gent ja ha tingut moltes oportunitats. Ara que tots els socis passin a recollir les invitacions i a fer-les servir.
The pride of Catalunya

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #35 el: 12 de de 2009, 18:55:04 pm »
Doncs q paguin entrada... de q li serveix al club ara el poder dir q som 10 o 20 socis mes quan això li interessa a la gent saber-ho sobretot a principis de temporada? xDD Almenys a mi ara m'interessa ben poc, el que minteressa es veure l'estadi amb molta gent, sigui sòcia o no...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #36 el: 12 de de 2009, 23:12:11 pm »

Lògicament, a pagar entrada que surt més a compte! Així, si un possible soci de final de temporada no pot anar a dos partits, no els paga. De l'altre forma els paga.
Moltes vegades, aquest tipus de gent paga carnet i només va dos o tres cops, i surt a compte.
Altres, és un futur soci que es flipa i el tens per la propera temporada!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #37 el: 13 de de 2009, 10:59:18 am »

Lògicament, a pagar entrada que surt més a compte! Així, si un possible soci de final de temporada no pot anar a dos partits, no els paga. De l'altre forma els paga.
Moltes vegades, aquest tipus de gent paga carnet i només va dos o tres cops, i surt a compte.
Altres, és un futur soci que es flipa i el tens per la propera temporada!

Que em parlis d'un carnet de 'simpatitzant', com ja havia existit, amb el que es podia entrar a un nombre concret de partits (5 crec que eren) és un altre cantar i s'hauria d'haver fet fa molt de temps (i si va deixar d'existir serà per alguna cosa), però haver d'anar canviant preus de socis a cada partit, que entec que és el que comentes, ho trobo absurd i ja et dic jo que els qui vam tenir la sort de veure el partit contra el Lleida, no crec que n'hi hagués ni un que sortís de l'estadi sense pensar en tornar-hi al cap de dues setmanes... :clap :reverencia2
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #38 el: 13 de de 2009, 14:17:23 pm »
Que em parlis d'un carnet de 'simpatitzant', com ja havia existit, amb el que es podia entrar a un nombre concret de partits (5 crec que eren) és un altre cantar i s'hauria d'haver fet fa molt de temps (i si va deixar d'existir serà per alguna cosa), però haver d'anar canviant preus de socis a cada partit, que entec que és el que comentes, ho trobo absurd i ja et dic jo que els qui vam tenir la sort de veure el partit contra el Lleida, no crec que n'hi hagués ni un que sortís de l'estadi sense pensar en tornar-hi al cap de dues setmanes... :clap :reverencia2

Manelinho, el Sant Andreu, té carnet simpatitzant, i a cada jornada que passa, se redueix el preu. Va començar a 35€, i 6€ per entrada i ara va a 15 i 6, me sembla
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #39 el: 13 de de 2009, 16:07:02 pm »

Manelinho, el Sant Andreu, té carnet simpatitzant, i a cada jornada que passa, se redueix el preu. Va començar a 35€, i 6€ per entrada i ara va a 15 i 6, me sembla

Em podeu posar tots els exemples que volgueu, jo dic que aquí, al Sabadell, això del carnet de simpatitzant ja es va fer i per una raó es va deixar de fer: no tenien sortida. Eren uns carnets amb els que un podia entrar els partits que volgués, fins a un màxim de 5 (si no recordo malament era aquesta xifra), però com dic: la gent no s'abonava per aquests carnets. Ara mateix vindria a ser el mateix que fer-se soci pels partits que queden.
VISCA CATALUNYA!!!