Això que diré no és pas cap crítica cap al Mora.. o potser ho és però intento que sigui constructiva.
Vist el vist avui a Badalona hi ha 1 cosa clara. NO ANEM BÉ
Veiam, jo em considero una persona coherent i fa les coses que creu que són normals de fer. Llavors no entenc una cosa. Si Medina no és lateral? Millor no seria colocar-hi un altre jugador? SiIván Díaz juga d'extrem dret..... millor coloquem-l'ho al lateral dret no? Si Nandi se'l pixen cada cop i no tenim lateral esquerra.... podem donar una oportunitat al Marc Pérez no? Vaja, que sortin a jugar a la defensiva, no podem encaixar 2 gols en 12 minuts, i que podrien haber sigut 5. Avui un resultat normal hagues sigut 8 a 2. Greus errors defensius.... i jo penso.... ficar gols és més difícil que evitar-los no? Llavors -i aki el Mora no te cap culpa- si hi ha una pilota dividida collons pues xutem-la lluny....i no donguem opcions al seus davanters.
Penso que ho es comença a millorar ja, o pel que he vist avui a Mora li queden 2 telediaris. Jo sempre he pensat que és un bon entrenador pel Sabadell, pero colocant els seus homes al seu lloc i no fent tactiques que podrien definir-se.... millor dit, no podrien definir-se.
I ja per acabar i donar 1 toc d'atenció! No em marcat cap gol de jugada. Tots a pilota parada.... 2 gols de falta de Cañadas, 1 del Sanz de corner i 1 gol en propia porta. Crec que és per reflexionar no fer ni 1 gol en 4 partits. Que tenim bons jugadors.....Hi ha molta gent esperençada aquest any i encara es pot reaccionar.....