Autor Tema: RESULTADOS DE LAS PRINCIPALES LIGAS DE FUTBOL EUROPEAS  (Llegit 5319 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: RESULTADOS DE LAS PRINCIPALES LIGAS DE FUTBOL EUROPEAS
« Respondre #20 el: 05 de Octubre de 2008, 21:05:59 pm »
Per cert, ahir:

Bayern München - VfL Bochum     3:3     Segueix la crisi bavaresa. Anaven al minut 82, 3-1 i se la van liar.
VfB Stuttgart - Werder Bremen    4:1

1    Hamburger SV                  16
2    1899 Hoffenheim                   13
3    VfB Stuttgart                                 13
4    Bayer Leverkusen              12
5    FC Schalke 04                     12
6    Borussia Dortmund                 12

11    Bayern München                   9
12    Karlsruher SC                       9
13    Hannover 96                      8
14    VfL Bochum                     6
15    Arminia Bielefeld                 6
16    Energie Cottbus                5
17    Eintracht Frankfurt                 3
18    Borussia M'gladbach                   3

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #21 el: 20 de Octubre de 2008, 14:57:24 pm »
Volia comentar-vos que l'Oleguer ahir va marcar el seu primer gol ea l'Ajax, contribuint així a la victòria del seu equip (1-0)

Aquí teniu el vídeo http://es.youtube.com/watch?v=Jbbu2aoYS08

O O OLEGUER!  :happy2: :happy2:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 26 de Octubre de 2008, 13:10:41 pm »
ULTIMA HORA

Juan de Ramos destituido como entrenador del Tottenham Hotspur   después del resultado obtenido contra el Stoke City de 2-1    :wavecry:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 26 de Octubre de 2008, 13:15:21 pm »
ULTIMA HORA

Juan de Ramos destituido como entrenador del Tottenham Hotspur   después del resultado obtenido contra el Stoke City de 2-1    :wavecry:

18 millones de euros que se llevará el c....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Altres lligues europees 2008-09
« Respondre #24 el: 16 de Maig de 2009, 22:16:13 pm »
Segurament tots tenim algun equip que ens cau simpàtic, sigui per alguna cosa o per altre. Jo volia ara i aquí trencar una llança per als friki-foreros-futboleros com jo, amb gust per el futbol d'altres contrades.

La lliga francesa, m'agrada bastant. Nous valors africans que van arribant cada any i alguna sorpresa en les files de qualsevol equip pot saltar a la palestra. Desprès d'un domini de fa anys de l'Olympique Lió, aquest any, la cosa, segurament canviarà.

Avui, el Girondins de Bordeu ha guanyat al Le Mans, aixecant un 0-1 al Parc Lescure, i això l'ha fet posar en primer lloc provisional davant l'Olympique Marselha, amb el que estava empatat a punts.

El Girondins em cau de fàbula ja que fa molts anys vaig anar a seu camp a veure un partit, i m'ho vaig passar de conya. Va ser impressionant. Amb uns amics que tenen una penya allà: http://girondins.de.bordeu.over-blog.com/

Té un defensa, de 23 anys, Trémoulinas, impressionant, i avui, ha complert el seu 24é partit de lliga sense rebre targeta. Segur, net, i amb una gran qualitat als peus.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Altres lligues europees 2008-09
« Respondre #25 el: 17 de Maig de 2009, 11:07:03 am »
Gourcouff és un jugadoràs :ok

Xandri

• Visitant
« Respondre #26 el: 17 de Maig de 2009, 11:08:44 am »
De la lliga francesa, aquest any ha destacat també Jicnâc (no sé com s'escriu xD), davanter centre.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 17 de Maig de 2009, 11:43:45 am »
Gourcouff és un jugadoràs :ok

I tant!

A més, aquesta temporada ha trobat el lloc on pot donar molt més per l'equip, com a mig ofensiu. Amb el Rennes jugava més com a mig destructor del joc rival, i en canvi, en aquesta nova ubicació, ja ha marcat 11 gols aquest any.

A més, la seva joventut el fa tenir un gran futur, i mediàticament és rentable per el club, ja que les seves samarretes son de les més venudes.

De la lliga francesa, aquest any ha destacat també Jicnâc (no sé com s'escriu xD), davanter centre.

André-Pierre Gignac, és un autèntic killer de l'àrea. Ahir va marcar en l'últim minut i el Tolosa va arrencar un punt que amb la derrota del PSG a casa contra l'Auxerre li permet encara somniar amb la quarta plaça de la lliga. A sobre Gignac porta 22 gols, més de la meitat dels que ha marcat el seu equip a la lliga (43).

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #28 el: 17 de Maig de 2009, 19:23:15 pm »
A mi la lliga que més m'agrada és la Bundesliga. Una lliga que cada any està disputadíssima, amb resultats sorprenents i amb emoció fins la darrera jornada de campionat.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 24 de Maig de 2009, 00:26:26 am »

Doblet de Gignac. Niça-Tolosa     0-2. Tens bon ull. Aquest resultat, combinat amb el Valenciennes-PSG     2-1, permet als occitans posar-se quarts, a l'espera de la última jornada, amb un PSG-Mònaco i un Tolosa-Olympique Lió, on els visitants no es juguen res, i ja se sap quina estima i amor tenen per els parisencs.

Per la seva banda, 1 jornada i 3 punts separen als girondins i als marsellesos. Els aquitans necessiten només un punt o que l'O.M no guanyi el seu partit en cas de derrota seva. Caen-Girondins i Olympique Marseille-Stade Rennes. El Caen es juga no baixar i els bretons una difícil quarta plaça. Tota la jornada es disputarà el dissabte 30 de Maig a les 21 hores.  :o

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #30 el: 24 de Maig de 2009, 10:48:07 am »
Doncs a la Bundeslliga ja hi ha un nou campió: el Wolfsburg.
Ahir va apallissar al Werder Bremen per 5-1 i es van assegurar el títol, tot i la victòria del Bayern München davant l'Stuttgart (2-1).

Wolfsburg i Bayern jugaran la Champions l'any que ve.
L'Stuttgart jugarà les prèvies per aquesta competició.
Hertha de Berlín i Hamburg jugaran la nova competició que pren el relleu de la ja desapareguda UEFA.
Energie Cottbus jugarà un play-off amb un equip de 2a per no baixar. S'enfrotarà amb el Nüremberg.
Karlsruher (tot i guanyar ahir 4-0 a l'Hertha :o ) i Arminia Bielefeld han perdut la categoria.
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2009, 14:46:27 pm per Mendo »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 24 de Maig de 2009, 22:37:59 pm »
El Wolfsburg, fa anys que està treballant per a ser un gran d'Alemanya.

I a sobre aquest any el brasiler Grafite ha explotat com a golejador i ha passat d'11 gols la passada temporada a 28 aquesta, que combinats amb els 26 del bosnià Dzeko, formaven una dupla atacant temible. Per cert, el bosnià, que també ha passat de 8 a 26 gols, pot tornar al FK Teplice de la República Txeca.

http://www.vflwolfsburg.de/50016.html#

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 30 de Maig de 2009, 23:50:36 pm »
Final a la lliga francesa. Girondins, campió, desprès de guanyar 0-1 a Caen.  :ok

Caen       0 - 1      Girondins
Grenoble    0 - 1    Sochaux    
Lille    3 - 2    Nancy    
Lorient    1 - 1    Le Mans    
Olympique Marselha    4 - 0    Stade Rennes    
Nantes    2 - 1    Auxerre    
Niça    0 - 0    Le Havre       
PSG    0 - 0    Monaco       
Saint Étienne    4 - 0    Valenciennes    
Tolosa    0 - 0    Olympique Lyon

Girondins i Marsellesos van a la Champions, l'Olympique Lyon anirà a la prèvia de la Champions, Tolosa i Lilla va a la European League a través de la lliga, a l'igual que En Avant Guingamp per guanyar la Copa francesa.

Per altre banda, Caen, Nantes i Le Havre, baixen i deixen el seu lloc al RC Lens, Montpeller i un sorprenent US Boulogne, equip que mai ha estar a la màxima categoria i té un camp de només 7000 espectadors que necessita reformes urgents. Ja va pujar el 2005 sorprenentment a Ligue 2 i torna a sorprendre.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 31 de Maig de 2009, 00:12:51 am »
Final a la lliga francesa. Girondins, campió, desprès de guanyar 0-1 a Caen.  :ok

Lille    3 - 2    Nancy    
PSG    0 - 0    Monaco       

Girondins i Marsellesos van a la Champions, l'Olympique Lyon anirà a la prèvia de la Champions, Tolosa i Lilla va a la European League a través de la lliga, a l'igual que En Avant Guingamp per guanyar la Copa francesa.

Per altre banda, Caen, Nantes i Le Havre, baixen i deixen el seu lloc al RC Lens, Montpeller i un sorprenent US Boulogne, equip que mai ha estar a la màxima categoria i té un camp de només 7000 espectadors que necessita reformes urgents. Ja va pujar el 2005 sorprenentment a Ligue 2 i torna a sorprendre.

Es a dir;    Boulogne = Xerez
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 31 de Maig de 2009, 00:18:37 am »
Correcte, fins i tot el camp em recorda a l'equip gadità.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #35 el: 31 de Maig de 2009, 17:11:14 pm »

Lille    3 - 2    Nancy    
PSG    0 - 0    Monaco       

La European League és la substiotuta de la UEFA? si és així quines diferències hi han entre les dues i perquè s'ha canviat?

Ja se que potser no és el post més adient per a preguntaro, però al veure aquest nom m'ha entrat curiositat.  :tongue3:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 31 de Maig de 2009, 17:14:46 pm »
Si, la European League és la que substitueix a la UEFA.

Els canvis bàsicament, estaran a la fase de grups, que no serà de 5 equips per grup. T'ho buscaré, que ara no ho tinc a mà!