Segurament tots tenim algun equip que ens cau simpàtic, sigui per alguna cosa o per altre. Jo volia ara i aquí trencar una llança per als friki-foreros-futboleros com jo, amb gust per el futbol d'altres contrades.
La lliga francesa, m'agrada bastant. Nous valors africans que van arribant cada any i alguna sorpresa en les files de qualsevol equip pot saltar a la palestra. Desprès d'un domini de fa anys de l'Olympique Lió, aquest any, la cosa, segurament canviarà.
Avui, el Girondins de Bordeu ha guanyat al Le Mans, aixecant un 0-1 al Parc Lescure, i això l'ha fet posar en primer lloc provisional davant l'Olympique Marselha, amb el que estava empatat a punts.
El Girondins em cau de fàbula ja que fa molts anys vaig anar a seu camp a veure un partit, i m'ho vaig passar de conya. Va ser impressionant. Amb uns amics que tenen una penya allà:
http://girondins.de.bordeu.over-blog.com/Té un defensa, de 23 anys, Trémoulinas, impressionant, i avui, ha complert el seu 24é partit de lliga sense rebre targeta. Segur, net, i amb una gran qualitat als peus.