Darrrerament i per desgràcia, m'he vist obligat a repartit més "pals" que no pas elogis, i crec que és de total justicia escriure avui per donar la meva més sincera enhorabona a tothom per la gran victòria assolida el passat diumenge a Terrassa. Molt especialment, vull felicitar a aquests jugadors que tantes enrabiades ens han fet agafar sobretot a casa, perquè ahir van demostrar ser un equip molt més solvent del que fins ara havien vingut demostrant. Ja des del partit del Barça B, i si es vol, amb l'excepció del partit a Alcoi, crec que aquest equip està creixent i està experimentant una transformació força positiva, que ens porta almenys, a afirmar amb rotunditat que perfectament es podria haver guanyat el partit de torn. Per això, la meva esperança en que amb la recuperació de peces importants de l'equip i amb la moral que hem agafat tots plegats, aquesta plantilla demostri d'una vegada que també s'haurà de comptar amb el Sabadell aquest any per fer alguna cosa important.
I la segona felicitació la vull fer al nostre míster. Sovint, l'he titllat de poc valent en molts partits i no em cauen els anells ara per donar-lI la meva enhorabona pel plantejament que va utilitzar a Terrassa, pel nou aire que ha aconseguit donar-li a aquest equip, i per haver estat savi en les seves decisions que sense dubte, van ser fonamentals, claus per endur-nos els tres punts a Terrassa. Vagi doncs, també, la meva enhorabona cap una persona que també ha rebut moltes crítiques, les meves les primeres, i que espero m'hagi de menjar una a una quan finalitzi la temporada. Res m'agradaria mes, creieu-me.
Ara tenim per endavant un doble repte, el primer ser capaços per primer cop aquesta temporada de guanyar dos partits seguits, i el segon que d'una vegada i per totes tornem a fer de la Nova Creu Alta el nostre talismà i base d'operacions d'una temporada engrescadora. Jugar a la Nova Creu Alta, MAI pot ser un problema, sino un privilegi absolut que hem de saber tornar a aprofitar i ben aviat. Tinc confiança en que aquest diumenge podem tornar pel bon cami a casa nostra, i és per això que animo a tothom a no fallar davant el Gavà i que tots plegats comencem a mirar cap amunt i portem en volandes a una plantilla que quan sigui capaç de tornar a guanyar a l'estadi s'haurà tret, crec, tal pes de sobre, que veurem un altre equip molt diferent al que fins ara hem pogut veure.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!