Autor Tema: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC. Últim derbi vallesà de la història...?  (Llegit 30765 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maqui

• Infantil
  • Missatges: 140
Re: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC
« Respondre #260 el: 26 de Gener de 2009, 22:40:40 pm »
Lo mejor de todo es ganar fuera de casa ,y ganar en el Olimpic es el no va mas ,vaya semanita que les espera saludos.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #261 el: 26 de Gener de 2009, 23:24:24 pm »
Sólo hacer un comentario que tengo un poco (bastante de prisa).

Había , en su general, un cartel en rojo que ponía:

"You'll never walk alone" (nunca caminarás sólo)

Propongo que se cambie el lema en el Olímpic con dos alternativas:

1- "You'll ever walk alone" (siempre caminarás sólo)

2- "You'll never walk" (nunca caminarás)

¿Qué os parece?  :happy2: :happy2: :happy2:

Visca el Sabadell!

Salut!

nunca caminaremos contigo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #262 el: 26 de Gener de 2009, 23:29:34 pm »
el partit em va agradar bastant.vam arriscar molt desde el principi,sort que ells no tenen gran cosa.a partir del seu gol i en el moment mes complicat vam reaccionar amb molta autoritat,aquesta autoritat es la que hem de demostrar d'una vegada per totes a casa,esperem q els 20 ultims minuts de ahir siguin l'inici d'una gran segona volta

Xandri

• Visitant
« Respondre #263 el: 26 de Gener de 2009, 23:33:54 pm »
Destacar, què vam sapiguer remontar el partit en menys de 8 minuts. :clap

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #264 el: 26 de Gener de 2009, 23:38:08 pm »
Es normal ke estiguem contents i ens en fotem del Terrassa , po a mi cada cop em fa més vergonya akest derby.Un derby el formen dues aficions , i les dues són ki fa gran i especial un partit d'akestes caracteristique. Nosaltres evidentment estem a l'alçada , po i ells??? Pregunteu a cualsevol jugador ke hagi viscut derbys per Espanya , com avui ha passat amb Mejias a l'Arlequinat i veureu ke en pensen del nostre. Crec que ens devalua formar part d'akest derby , any a any va a pitjor pk el rival sta a punt de morir , i repeteixo , un derby es cosa de dos. Ahir tots vem tenir el subidón po avui lo primer ke he pensat es en sortir kuan mes aviat millor de 2B per perdre de vista els partits amb el Terrassa i tornar al lloc ke ens toca , pk sinó d'aki un parell d'anys socialment estarem kom ells..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #265 el: 26 de Gener de 2009, 23:58:37 pm »
Doncs un mitjà de Terrassa, un dels que ha posat una crònica més realista i neutral sobre el partit:

http://www.e-newsterrassa.com/arxiu/2009/Gener/26/08260109.html
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #266 el: 27 de Gener de 2009, 08:22:23 am »

Había , en su general, un cartel en rojo que ponía:
"You'll never walk alone" (nunca caminarás sólo)
Propongo que se cambie el lema en el Olímpic con dos alternativas:
1- "You'll ever walk alone" (siempre caminarás sólo)
2- "You'll never walk" (nunca caminarás)
¿Qué os parece?  :happy2: :happy2: :happy2:

Yo creo que la más realista es:

"YOU'LL NEVER WALK, NI ALONE NI NO ALONE"  :cheer

Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #267 el: 27 de Gener de 2009, 08:38:20 am »
viendo ayer mas tranquilamente los resumenes destacaría unas cosas...

- La falta que da pie a su gol no es falta.
- La falta que da pie al nuestro, tampoco.
- El penalty es claro. Primero agarra, parece que va a seguir y cuando le mete la mano por detrás se cae de manera poco ortodoxa, reconocido por el mismo Joel. Pero le agarra, por lo tanto PENALTY.

Me gustó la AMBICION del equipo. Cuando empatamos a 1, me parece que fue Agustín, que no se paró a celebrar y cogió el balón para ponerlo rapidamente en el centro del campo...

Y en cuanto a lo no deportivo.... Pues me hizo gracia la pancarta "Salvem el Terrassa"... Y no habia nadie detrás!!!   Lamentable también la "manifestación" que tenian convocada, con no mas de 20 personas (en futbol.cat sale bien)... Me recordó a la plataforma Salvem el Figueres de hace un par de años, con un descamisao haciendo un discurso, y mira donde están ahora...

Por mi, como dice Hool_arlekinat, esta no es nuestra guerra... y corremos el peligro de que nos pase lo mismo. SALGAMOS DE UNA SANTA VEZ DE ESTA MALDITA CATEGORIA , y volvamos a vivir nuestros auténticos duelos de SIEMPRE !!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #268 el: 27 de Gener de 2009, 10:43:55 am »
lLA HAMBICION DEL EQUIPO A CAMVIADO ESO ESTA CLARO,HAORA ESPERO QUE COTINUE ASI,SI SESIGUE ASI POCOS PARTIDOS SE PERDERAN
Y SI SEPIERDEN PODREMOS ESTAR CONTENTOS NO POR LOS RESUTADOS PERO SI POR LA ACTITUD DEL EQUIPO,ANIMO
ASEGUIR HASI. :beer2

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #269 el: 27 de Gener de 2009, 16:13:10 pm »
I un "gran esportista" Peque que no va llençar la pilota fora en una jugada que n'hi havia un jugador nostre al terra.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #270 el: 27 de Gener de 2009, 16:18:39 pm »
I un "gran esportista" Peque que no va llençar la pilota fora en una jugada que n'hi havia un jugador nostre al terra.

deixa'ls que aquesta jugada va ser la única ocasió clara que van tenir en tot el partit xDD va acabar amb un remat acrobatic de Jordi Martinez
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #271 el: 27 de Gener de 2009, 18:10:04 pm »
Darrrerament i per desgràcia, m'he vist obligat a repartit més "pals" que no pas elogis, i crec que és de total justicia escriure avui per donar la meva més sincera enhorabona a tothom per la gran victòria assolida el passat diumenge a Terrassa. Molt especialment, vull felicitar a aquests jugadors que tantes enrabiades ens han fet agafar sobretot a casa, perquè ahir van demostrar ser un equip molt més solvent del que fins ara havien vingut demostrant. Ja des del partit del Barça B, i si es vol, amb l'excepció del partit a Alcoi, crec que aquest equip està creixent i està experimentant una transformació força positiva, que ens porta almenys, a afirmar amb rotunditat que perfectament es podria haver guanyat el partit de torn. Per això, la meva esperança en que amb la recuperació de peces importants de l'equip i amb la moral que hem agafat tots plegats, aquesta plantilla demostri d'una vegada que també s'haurà de comptar amb el Sabadell aquest any per fer alguna cosa important.
I la segona felicitació la vull fer al nostre míster. Sovint, l'he titllat de poc valent en molts partits i no em cauen els anells ara per donar-lI la meva enhorabona pel plantejament que va utilitzar a Terrassa, pel nou aire que ha aconseguit donar-li a aquest equip, i per haver estat savi en les seves decisions que sense dubte, van ser fonamentals, claus per endur-nos els tres punts a Terrassa. Vagi doncs, també, la meva enhorabona cap una persona que també ha rebut moltes crítiques, les meves les primeres, i que espero m'hagi de menjar una a una quan finalitzi la temporada. Res m'agradaria mes, creieu-me.
Ara tenim per endavant un doble repte, el primer ser capaços per primer cop aquesta temporada de guanyar dos partits seguits, i el segon que d'una vegada i per totes tornem a fer de la Nova Creu Alta el nostre talismà i base d'operacions d'una temporada engrescadora. Jugar a la Nova Creu Alta, MAI pot ser un problema, sino un privilegi absolut que hem de saber tornar a aprofitar i ben aviat. Tinc confiança en que aquest diumenge podem tornar pel bon cami a casa nostra, i és per això que animo a tothom a no fallar davant el Gavà i que tots plegats comencem a mirar cap amunt i portem en volandes a una plantilla que quan sigui capaç de tornar a guanyar a l'estadi s'haurà tret, crec, tal pes de sobre, que veurem un altre equip molt diferent al que fins ara hem pogut veure.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Darrera modificació: 27 de Gener de 2009, 18:14:09 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Últim derbi vallesà de la història...?
« Respondre #272 el: 27 de Gener de 2009, 23:43:31 pm »
no se si sera l'ultim o no, però aquest l'hem guanyat i punt

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #273 el: 01 de Febrer de 2009, 22:27:38 pm »
Jo també sóc de Santa Perpétua i sóc dels que m'avergonyo que la gent del meu poble i sobre tot la gent d'on he nascut (Sabadell) siguin del Farça en comptes del Sabadell. Som un equip amb prou história per a que els nostres aficionats siguin primer del Sabadell i després, si de cas, d'un altre equip si es que no estem a 1ª. I això, si encara fossin del Sabadell com a 2on equip... per que molts ni aixó.
Penso que la gent són com bens, que segueixen el ramat i al cavall guanyador... tot amb la gran ajuda de la "nostra" televisió pública, que li menja el coco als nens des de petits com que el Farça es l'únic equip del que pot ser un bon catalá, i si no no ho ets. I així ens va... tenim el Farça, l'Espanyol mig mort arreconat i la resta d'equips catalans que es un miracle que puguin estar més de dos anys seguits a 2ª. És casualitat que quan TV3 va començar hi haguessin 3 equips catalans a 1ª i 4 o cinc a 2ª? (i aixó que les lligues eren de menys equips).
(Quina enveja em fan els valencians, gallecs o sobretot els andalussos, on cada ciutat té el seu equip al que recolcen incondicionalment!)
Per cert, no s'avorreixen de dedicar 3 hores cada diumenge al Farça, quan els resums els puc veure a qualsevol canal, i que si vull veure els gols del Sabadell hagi d'esperar al dilluns a un programa de low-cost? on queda la promoció de l'esport català que és el que deuria ser la funció principal d'una cadena pública catalana?
Per mi els debis amb el terrassa estan bé, sobretot per que els guanyem sempre,
però jo tampoc recordo mai de petit haver vist cap partit contra ells, per que en hoquei d'acord, però en futbol no ens arriven ni a la sola de les sabates, i els nostres rivals històrics haurien de ser l'Espanyol, l'Osasuna, el Betis, el Murcia, l'Elx, el Salamanca (quins partits contra ells a vida o mort a 2ª) i de tant en tant donar-nos el gust de passar-li la mà per la cara al Farça!
tornarem a 1ª

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #274 el: 01 de Febrer de 2009, 22:51:21 pm »
Jo també sóc de Santa Perpétua i sóc dels que m'avergonyo que la gent del meu poble i sobre tot la gent d'on he nascut (Sabadell) siguin del Farça en comptes del Sabadell. Som un equip amb prou história per a que els nostres aficionats siguin primer del Sabadell i després, si de cas, d'un altre equip si es que no estem a 1ª. I això, si encara fossin del Sabadell com a 2on equip... per que molts ni aixó.
Penso que la gent són com bens, que segueixen el ramat i al cavall guanyador... tot amb la gran ajuda de la "nostra" televisió pública, que li menja el coco als nens des de petits com que el Farça es l'únic equip del que pot ser un bon catalá, i si no no ho ets. I així ens va... tenim el Farça, l'Espanyol mig mort arreconat i la resta d'equips catalans que es un miracle que puguin estar més de dos anys seguits a 2ª. És casualitat que quan TV3 va començar hi haguessin 3 equips catalans a 1ª i 4 o cinc a 2ª? (i aixó que les lligues eren de menys equips).
(Quina enveja em fan els valencians, gallecs o sobretot els andalussos, on cada ciutat té el seu equip al que recolcen incondicionalment!)
Per cert, no s'avorreixen de dedicar 3 hores cada diumenge al Farça, quan els resums els puc veure a qualsevol canal, i que si vull veure els gols del Sabadell hagi d'esperar al dilluns a un programa de low-cost? on queda la promoció de l'esport català que és el que deuria ser la funció principal d'una cadena pública catalana?
Per mi els debis amb el terrassa estan bé, sobretot per que els guanyem sempre,
però jo tampoc recordo mai de petit haver vist cap partit contra ells, per que en hoquei d'acord, però en futbol no ens arriven ni a la sola de les sabates, i els nostres rivals històrics haurien de ser l'Espanyol, l'Osasuna, el Betis, el Murcia, l'Elx, el Salamanca (quins partits contra ells a vida o mort a 2ª) i de tant en tant donar-nos el gust de passar-li la mà per la cara al Farça!

Genial...en tot el que exposes penso exactament igual que tu... :bandera