Autor Tema: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC. Últim derbi vallesà de la història...?  (Llegit 30774 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Quin "comiat" se'ls podria fer als cagarencs al seu camp diumenge que ve? Se'ls podria cantar allò de: aaaai aaaai ai ai.... canta y no llores...!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Per una part "sap greu" perquè ja no tindrem l'etern rival per fotre'ns d'ells, però per l'altra ja està bé que desapareguin perquè només fan que nosa. ARRIVEDERCI EGARA!!! PODRIU-VOS A L'INFERN (que per això també és vermell com el seu color!)!!!! :cheer :cheer :cheer
« Darrera modificació: 31 de Gener de 2016, 10:59:49 am per X-Men Aigua »
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Xandri

• Visitant
Re: Últim derbi vallesà de la història...?
« Respondre #1 el: 17 de Gener de 2009, 20:16:37 pm »
Jo no crec que desapareguin tant fàcilment... Ademés, és un dels poc partits que podem disfrutar de 2a B, i com ha dit l'Erik Forçero en un altre post, prefereixo enfonsar-los esportivament. :beer2

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #2 el: 17 de Gener de 2009, 20:29:07 pm »
Jo no crec que desapareguin tant fàcilment... Ademés, és un dels poc partits que podem disfrutar de 2a B, i com ha dit l'Erik Forçero en un altre post, prefereixo enfonsar-los esportivament. :beer2

Que és el que va estar a punt de passar la temporada passada en l'última jornada, llàstima que no hagués passat!! Però no crec que en surtin d'aquesta, perquè deuen molta pasta i ningú hi vol fotre-hi ni un cèntim perquè no creuen en el futur d'aquest podrit club. De fet, desaparèixer no desapareixerien, potser els farien baixar dues categories, però si ara al seu futbolín ja hi van 4 gats mal comptats, imagina't a primera catalana! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Res company, si han de caure, que caiguin.Nosaltres també vam estar en aquesta situació fa uns quants anys i encara som vius, perquè nosaltres demostrem la nostra estima al nostre club des de sempre, no com ells, que només pel fet d'estar 3 anys seguits a segona A ja s'havien cregut els amos del futbol, i ara que estan així de cardats, el "simpatitzant" cagarenc ja llença la tovallola.
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2009, 20:33:06 pm per jordisv »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 17 de Gener de 2009, 20:34:07 pm »
Jo no se quin comiat els donarem, està clar que caxondeo a la grada en tindrem, i fràncament, tal com estan les coses si nosaltres arrivem mínimament bé al partit jo crec que podríem tornar a repetir el resultat de l'any passat, o fins i tot millorar-lo  :ejem

El que està clar és que cal concienciar a la gent de Sabadell que pot ser l'últim derbi i per tan que s'ha d'anar a l'Olímpic a animar al Sabadell.
Ells per la seva banda crec q tb stan intentant dur iniciatives per a ser bastanta gent la setmana que ve (cosa difícil)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 17 de Gener de 2009, 20:39:05 pm »
 :bandera :bandera :scut

No crec que sigui l'ultim derbi, a no ser que nosaltres pugem a segona a , alguna cosa manegaran per no tinguin de baixar :clap2 :clap2 :clap2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #5 el: 17 de Gener de 2009, 20:40:35 pm »
Jo no se quin comiat els donarem, està clar que caxondeo a la grada en tindrem, i fràncament, tal com estan les coses si nosaltres arrivem mínimament bé al partit jo crec que podríem tornar a repetir el resultat de l'any passat, o fins i tot millorar-lo  :ejem

El que està clar és que cal concienciar a la gent de Sabadell que pot ser l'últim derbi i per tan que s'ha d'anar a l'Olímpic a animar al Sabadell.
Ells per la seva banda crec q tb stan intentant dur iniciatives per a ser bastanta gent la setmana que ve (cosa difícil)

Veig més real que pugi el san cristobal a segona B a la llarga, que no pas que segueixi el terrasa jajajajaja. De totes maneres, jo espero que nosaltres siguem més amunt, com a mínim a segona A  :xin-xin :xin-xin! Jo ja firmo també un altre 2-4, i si és possible 0-4 doncs lògicament millor! Pel que dius de que ells duran iniciatives per portar gent al camp, suposo a que et refereixes als constructors per prendre mides del terreny del camp, perquè a curt termini hi fotran pisos allà, jajajajajaja!!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #6 el: 17 de Gener de 2009, 21:05:52 pm »
Si el Terrassa desapareix a mi no em faria cap pena, excepte que es perdria el derbi del vallès.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 17 de Gener de 2009, 21:17:50 pm »
A mi el Terrassa com a rivals nostres que són me la porten fluixa(ho sento per ésser tan vulgar xD) però a vegades diuen que es millor tenir els enemics aprop. Si més no ja tenim dos dies a l'any que segur que gaudim
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #8 el: 17 de Gener de 2009, 21:38:49 pm »
Si acaban baixan a mi no em caurà cap llàgrima, l'únic de tot plegat és que quan venen aquí, aquell dia fas uns quans calés més de taquilla. :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 18 de Gener de 2009, 00:02:29 am »
Per mi ja poden baixar o desapareixer...

El final dels derbis? El derbi contra el terrassa es circumstancial per la situacio i classificacio actual del sabadell, pero no es el 'nostre' derbi (potser si que per ells ho es, pero per nosaltres no)... Nosaltres hem de mirar cap a cap fanga i els seus 2 equips

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #10 el: 18 de Gener de 2009, 01:03:20 am »
Totalment d´acord amb el company Sabadell Power,el mal anomenat "derbi del vallés" es totalment circunstancial,desde que tots dos clubs vam pujar de tercera a segona b la temporada 93-94 es quan més hem coincidit,pero cal recordar que mentres el Sabadell ha estat 14 temporades a 1ª divisió i 39 a segona A,el Terrassa només ha estat unes poques temporades-molt poques- a segona A,poques vegades haviem coincidit.A mí particularment,el que li passi als de burundi també me la porta bastant fluixa.I també crec que la nostra máxima rivalitat hauria de ser amb els dos clubs de can fanga,el far$a i els plumífers -l´espanyol-.Salut. :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 18 de Gener de 2009, 02:36:22 am »
Creo que estamos un poco fuera de contesto con lo del derbi, queramos o no, estemos o no en una u otra categoría, nuestro derbi es contra el Terrassa FC, con el resto de equipos no hay nada de momento que hacer, lo primero es saber lo que significa derbi, luego comparar quién es nuestro adversario.

REAL  ACADEMIA  ESPAÑOLA 

DICCIONARIO DE LA LENGUA ESPAÑOLA

derbi.

1. m. Competición hípica, especialmente aquella que se celebra anualmente y en la que corren ejemplares de pura sangre de tres años de edad.

2. m. Encuentro, generalmente futbolístico, entre dos equipos cuyos seguidores mantienen permanente rivalidad.

TAMBIÉN

2. m. Encuentro, por lo común futbolístico, entre dos equipos cuyos seguidores mantienen constante rivalidad, casi siempre por motivos regionales o localistas.

¿Hay o no hay rivalidad con el equipo del pueblo de al lado y con sus seguidores?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #12 el: 18 de Gener de 2009, 03:00:06 am »
Encigalat no ha parlat de derbi, sino de partit de rivalitat. Estic d'acord amb ell. A la meva familia, del Sabadell de tota la vida, quan jo era petit no sentia parlar pas del Terrassa mai. La rivalitat que s'ensumava era amb el Barça!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #13 el: 18 de Gener de 2009, 09:44:53 am »
Per mi ja poden baixar o desapareixer...

El final dels derbis? El derbi contra el terrassa es circumstancial per la situacio i classificacio actual del sabadell, pero no es el 'nostre' derbi (potser si que per ells ho es, pero per nosaltres no)... Nosaltres hem de mirar cap a cap fanga i els seus 2 equips

Estic d'acord. En aquests partits sí que omples el camp de gom a gom! :yes:  :ok :clap :beer2

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #14 el: 18 de Gener de 2009, 09:46:39 am »
Totalment d´acord amb el company Sabadell Power,el mal anomenat "derbi del vallés" es totalment circunstancial,desde que tots dos clubs vam pujar de tercera a segona b la temporada 93-94 es quan més hem coincidit,pero cal recordar que mentres el Sabadell ha estat 14 temporades a 1ª divisió i 39 a segona A,el Terrassa només ha estat unes poques temporades-molt poques- a segona A,poques vegades haviem coincidit.A mí particularment,el que li passi als de burundi també me la porta bastant fluixa.I també crec que la nostra máxima rivalitat hauria de ser amb els dos clubs de can fanga,el far$a i els plumífers -l´espanyol-.Salut. :beer2

Company, si no vaig mal informat només 1 cop van estar a segona A, i parlo dels anys 70. :beer2

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #15 el: 18 de Gener de 2009, 09:51:00 am »
Si acaban baixan a mi no em caurà cap llàgrima, l'únic de tot plegat és que quan venen aquí, aquell dia fas uns quans calés més de taquilla. :xin-xin

I encara per part nostra fotem calés, perquè si ens refiem de la "marabunta burundi"  que ve al nostre camp, no en fotem gaire per pipes... :beer2

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #16 el: 18 de Gener de 2009, 10:28:31 am »

I encara per part nostra fotem calés, perquè si ens refiem de la "marabunta burundi"  que ve al nostre camp, no en fotem gaire per pipes... :beer2
Pipes de carbassa ? com les que es menja algú que tu i jo coneixem molt bé  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #17 el: 18 de Gener de 2009, 11:04:13 am »
Per cert... he publicat una enquesta sobre el tema:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=17566.0

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 18 de Gener de 2009, 13:18:31 pm »
Doncs jo no cantaria res per si de cas...... Jo fins que no vegi al Terrassa a 2a B, no em creuré res.

Jo seria una "mica respectuós" perque la veritat és que la vida dóna moltes voltes mai se sap.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 18 de Gener de 2009, 13:38:09 pm »
Jo seria una "mica respectuós" perque la veritat és que la vida dóna moltes voltes mai se sap.....

Doncs si. Si no, recordem l'any passat al minut 30, quan perdíem 1-0 i ens cantaven 'A Tercera'... i els vàrem fotre un 2-4.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...