Enquesta

TV: A l'hora d'informar-te, quines 'noticies' mires?

TV3
3/24
8TV
CANAL 9
CUATRO
LASEXTA
TVE1
TVE2
24H TVE
TELECINCO
CNN+
ANTENA3
VEO
INTERECONOMIA
URBE TV
CANAL CATALA
25TV
LOCALIA
ALTRES (Quina?)

Autor Tema: TV: A l'hora d'informar-te, quines 'noticies' mires?  (Llegit 4268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: TV: A l'hora d'informar-te, quines 'noticies' mires?
« Respondre #20 el: 17 de Gener de 2009, 21:43:52 pm »
Per veure les notícies de casa, la TV3; per estar informat a tota hora (sobretot del temps i els esports), el 3/24; per notícies generals, A3.

P.D: jo no sé, però l'Intereconomia aquest deixa anar un "tufo" de dretes impressionant... :Hecho_polvo:

:beer2

L'únic problema que té aquest canal és que té una malaltia anticatalanista bastant preocupant , però que per a la resta de coses em sembla un canal bastant correcte, almenys no fan la "pilota" continuament al govern com la majoria de canals públics.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #21 el: 17 de Gener de 2009, 21:55:05 pm »
Los Deportes de Cuatro ( Manolo Lama , Manu Carreño...)
Los Deportes de Antena 3 ( Oscar Castellanos , Manu Sanchez ... )
Los Deportes de Telecinco ( J.J. Santos ..... )
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 17 de Gener de 2009, 23:58:17 pm »
yo voy haciendo zaping y depende de las noticias que vayan dando dejo una un rato o otra, los deportes de antena 3 me gusta verlos cuando pierde el Madrid  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 18 de Gener de 2009, 06:39:01 am »
 :bandera

Les noticies general-ment les miro a 3/24 tv3 i 8tv ara que no les miro gaire perquè escolto majoritària-ment la radio, i últimament tv3 està baixant molt ,el que si es veritat que les televisions d'àmbit estatal en quan fan els esports comença'n " el madrid ........." i tv3 i afins "el barça ..........", o sigui que el millor es escoltar la radio o lleixi diaris, que d'això també en podríem parlar

:icon_mrgreen: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 18 de Gener de 2009, 11:29:18 am »
... jo no sé, però l'Intereconomia aquest deixa anar un "tufo" de dretes impressionant... :Hecho_polvo:

'Tufo'? aquest canal es la delegacio televisiva del Losantos & Cia... sembla que portin un pique amb la Cope per veure qui diu la xurrada mes friki i mes manipuladora dels dos!

...però que per a la resta de coses em sembla un canal bastant correcte, almenys no fan la "pilota" continuament al govern com la majoria de canals públics.

Buffff... no entro en que els publics facin o no la pilota al gobierno... pero es que aquests... es que fan exactament el mateix que els publics pero en contra... 10x100 igualets pero canviant de bandol... toooooooot el que fa el gobierno es dolent, fa perillar la unidad indisoluble del estado i provocara les pitjors plagues bibliques en contra de l'estat... si aixo es ser 'bastant correcte', apaga y vamonos!  :exxxx

:beer2

Pd.: Jo he votat 3/24, TV3 i TVE2  :yes:
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2009, 11:44:22 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #25 el: 18 de Gener de 2009, 14:06:50 pm »
TV3  3/24
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 21 de Gener de 2009, 17:36:29 pm »
Bona enquesta, esta.

Jo normalment les veig a Canal 9 (a Punt 2, millor), però quan puge a Catalunya em poso en el 3/24 i et posen al dia en un moment. També veig Castilla la Mancha TV i Aragón TV, que les veig per a vore com están les coses allà quan hi vaig per papers o asumptes personals.

Abans, veia Intereconomia, ja que se centraven més en la economia general, però ara és un canal insufrible. Primer que no parlen tant d’economia, i no ho fan de manera objectiva. No se pot opinar de els futurs moviments del mercat condicionant-ho a moviments polítics. I per altri cantó, és impossible vore certs programes en els que se permet l’acoso y derribo personal a els polítics que no son del seu gust.

Però el que realment me molesta, és el clima de confrontació que volen infundir, posant a parir les costums, governs o normatives de Catalunya, Balears, Euskadi, Navarra, Galicia, Cantábria, Andalucía, Castilla la Mancha o Extremadura, i tot per a no tenir governs afectes als seus colors. El pitjor, és que permeten missatges sms en pantalla posant ‘Algún día volveremos. Una Grande y Libre’, ‘Zapatero preso político de los vascos y catalanes’, ‘España en español y .’ o el pitjor de tots, i que me va semblar més degradant ‘Viva Cataluña sin catalanes’.

Per a fer-s’ho mirar els senyors del Consejo Audiovisual.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #27 el: 22 de Gener de 2009, 12:28:02 pm »
CNN+, també T5 y TVE 1.