Bona enquesta, esta.
Jo normalment les veig a Canal 9 (a Punt 2, millor), però quan puge a Catalunya em poso en el 3/24 i et posen al dia en un moment. També veig Castilla la Mancha TV i Aragón TV, que les veig per a vore com están les coses allà quan hi vaig per papers o asumptes personals.
Abans, veia Intereconomia, ja que se centraven més en la economia general, però ara és un canal insufrible. Primer que no parlen tant d’economia, i no ho fan de manera objectiva. No se pot opinar de els futurs moviments del mercat condicionant-ho a moviments polítics. I per altri cantó, és impossible vore certs programes en els que se permet l’acoso y derribo personal a els polítics que no son del seu gust.
Però el que realment me molesta, és el clima de confrontació que volen infundir, posant a parir les costums, governs o normatives de Catalunya, Balears, Euskadi, Navarra, Galicia, Cantábria, Andalucía, Castilla la Mancha o Extremadura, i tot per a no tenir governs afectes als seus colors. El pitjor, és que permeten missatges sms en pantalla posant ‘Algún día volveremos. Una Grande y Libre’, ‘Zapatero preso político de los vascos y catalanes’, ‘España en español y .’ o el pitjor de tots, i que me va semblar més degradant ‘Viva Cataluña sin catalanes’.
Per a fer-s’ho mirar els senyors del Consejo Audiovisual.