ENTREVISTA A SEXEIBIRRA | Nominat a Forero Més Polèmic, Millor Discussió i Millor Enquesta
"La nominació a Polèmic és justa ja que vaig tornar al fòrum per a no mossegar-me la llengua"
- Què opines del Fòrum del Sabadell? Des de quan hi participes?És el lloc de reunió i diàleg de tots els arlequinats, majoritàriament de a peu. Es en este lloc que podem deixar anar les nostres opinions e idees del club, i se pot fer amb llibertat, sense faltar, clar, però de manera que pots opinar el que te surt del rave sobre el club sense que la directiva intente tallar les opinions que no le son favorables.
També m'agrade per que des d'ací, coneixes els rumors que no coneixeries per els medis de comunicació oficial. I per la meua part, també m'agrade, ja que al viure a fora, tinc poc accès a les notícies del club i el seu entorn. El Foro m'ajude a viure un poc més en arlequinat. Participe-hi des de la seua creació, casi.
- Quina opinió et mereix la creació dels Premis Fòrum?És una bona idea. Primer afavorix la participació dels foreros i la interrelació i coneixement entre ells, i desprès se premia la educació, la feina (els que son moderadors), la participació, etc. Me va agradar molt la seua creació.
- Esperaves la teva nominació? Creus que és justa? Per què creus que t'haurien de votar?Esperava la de més polèmic, ja que sovint mirava el foro però feia temps que no escrivia, fins que algú va provocar la meua tornada. Vaig vore mentides, acusacions i manipulació per part d'un ex-forero i vaig tornar. Ací m'he quedat.
La de millor discussió? Esperava més polèmica, però entre tots els que entenen d'economia, com MAYOLETE, Fum Fum Fum, BLANC-I-BLAU, els que habitualment fiquen cullerada Sabadell Power Ferni Sbd i birrero o els que volien aprendre o criticar conceptes com SaC_DRuMMeR o arrrrrrlekinat, han fet un post molt interessant i participatiu.
La tercera nominació, la de millor enquesta, es inesperada. Jo pensava que no tindria tanta trascendència.
Crec que la primera és justa, ja que vaig tornar al foro per a no mossegar-me la llengua en el que veia que no m'agrade, i les altres dues, son més propietat dels foreros que hi han participat que meues.
I voteu-me home, que.......... us invitaré a unes
virtuals, que el sexe el guarde per a desprès.
- Què opines del Centre d'Esports Sabadell? Com veus la present temporada?Que opine? LLAMAS DIMITEIX. Este paio mos ha portat molt jugadors que no superen el que teniem, son més cars i a sobre son de fora. Mercenaris que juguen a on més els paguen i poc més. Sort de la implicació d'algun d'ells, per que el que esperava és pitjor.
La veig de transició. Quan la directiva actui i envii a prendre vent al LLAMAS i al ARROYOS, i a final de temporada mos posin un MUTIO, com a mínim, ho veuré millor per l'any que ve.