Em sembla el més normal del món. En una temporada que el propi president ens va dir que com a mínim estaríem en places de Copa del Rei, estem desprès de la jornada 21 en dotzena plaça, fent un joc en alguns partits molt trist, i amb una plantilla que amb un parell de lesionats i un parell de sancionats ens ha portat a haver de tirar d'un filial de Segona Regional per a omplir convocatòria.
Hem fitxat jugadors que estic segur que no han sigut vistos per el Secretari Tècnic ni per a ningú que pensi en el que és el millor per al club. A l'igual que ens ha sortit algun mitjanament bé, ens podien haver sortit vertaders jugadors de petanca enlloc de futbol. Si us plau, aquest home hauria de saber que a un jugador per a fitxar-lo, li has de fer un seguiment, colló, que no és tant difícil. Aquí a la vora, trobarà jugadors de Segona 'B', igual de vàlids que els que hem portat, i algun de Tercera que pot arribar a l'equip per a sumar per a quan hi hagin lesions o sancions.
I els descartats de Nàstic i Girona? S'ha parlat amb els clubs d'ells? No sé per que la dèria de portar jugadors que no hem vist personalment i que ens poden col-locar algun petard, i no mirar el mercat d'aquí a la vora.
Una altre cosa que no m'ha agradat aquest any, ha sigut que aquesta temporada ens han dit que hi han menys jugadors en número per que cobraven més en quantitat, ja que tenien més qualitat.
La veritat, que un es planteja si el millor, és agafar per a completar la plantilla 8 xavals de 18 anys, com el Vilajuïga, que no els volen enlloc, i es deixin els collons sobre el camp a cada partit.
L'any que vé, podríem posar en el lloc del Paco García Llamas a Sergio Iglesias. Almenys tindria una mica més de imatge i a sobre ens portaria algun Carralero més i tot.