Pelegrí, dos partits i dos partits de baixa, per molèsties. Aquest és el gran reforç en aquest mercat d'hivern. Sóc conscient de que cal esperar i que serà a final de temporada quan tocarà fer les valoracions del rendiment d'aquest i la resta d'incorporacions que s'han fet aquest any. Ara bé, no deixa de ser simptomàtic del que a nivell esportiu ha vingut succeïnt en aquest club. Algú em pot afirmar que aquest jugador no venia ja lesionat d'Àguilas? I l'Àxel Vizuete? Aquest gran ex-jugador de futbol, segur que en aquest cas no ens han colat també un gran gol? Tornem a caure en el mateix error una i una altra vegada: UN CONEIXEMENT LIMITADISSIM i BASAT EN INFORMACIONS DESFASADES dels fitxages planejats.
El passat de molts dels jugadors que fitxem ens el sabem, com diria aquell, de carrerilla, però i el present més immediat? Perfil de jugador fitxat: Català o amb experiència al futbol de casa nostra, amb un passat menys o més acceptable o inclús bo, fitxat per referències de tercers -pel m'han dit-, baratet, o perquè l'entrenador el va tenir a les seves ordres quan trenia deu anys menys que ara, però insisteixo, tot plegat desconeixent exactament el que s'està fitxant, amb un seguiment nul i amb presses per completar quan abans millor una plantilla apanyadeta i que per noms, sembli bona i tot. En el cas de jugadors no catalans, el seguiment tinc la sensació de que encara és més inexistent, i fitxem a partir del que un amiguete que en sap una mica més que jo del que hi ha por ahí, m'ha dit. Crec que De la Plata i sobretot Campos, serien dos exemples flagrants. A mi ja em perdonareu, però sobretot, en el cas de Campos, estaria en disposició d'afirmar que és de llarg, dels pitjors laterals que hem tingut en anys.
En fi, no em vull encarnar més, però és URGENT que aquesta entitat tingui una estructura esportiva PROFESSIONAL, amb gent que s'hi pugui dedicar en exclusiva. Ho vinc demanant fa mesos, i crec que al final tots acabarem fent-ho. No podem seguir funcionant com als anys 60's,70's o 80's, si realment es vol tornar algún dia al futbol professional espanyol.
Vagi per endavant però, que amb tot plegat no vull dir, en absolut, que tot s'hagi fet malament. Qui ho fagi crec que es desacreditaria totalment. Valoro i molt les bones intencions i hores dedicades per molta gent en aquesta entitat. No seré jo qui fagi un despreci a tots ells, doncs seria de desagarït i ingrat. Hi ha gent que està fent molt bé la seva feina, i que ha fet possible que aquesta entitat recobri credibilitat en el món del futbol. Les gràcies a tots ells. Genís Garcia? El dia que jo discuteixi el sentiment arlequinat d'aquest SENYOR demanaré d'immediat el meu ingrés a Sant Boi. Ara bé, si estaria d'acord en discutir si seria la persona ideal per ocupar la secretaria tècnica, doncs necessitariem algú amb dedicació plena. Si crec però, que és patrimoni del Sabadell i que en un lloc o altre ha de ser a la que és també casa seva, el nostre club.
Arribats a aquest punt, però cal mirar endavant i reflexionar. El nostre club viu al segle XXI, i ens hem d'adaptar als nous temps. No podem seguir enquilosats en el passat i en aquell partit amb l'Atlético Madrileño o el repetit amb l'Osasuna. Compte! Jo sóc el primer en estar MOLT orgullós de la nostra història, però és hora que ens comencem a il.lusionar amb el que vindrà i no amb el que ja ha passat.
Si calen dimissions no ho sé, però si que demano que el funcionament d'aquesta entitat es replantegi i molt a nivell esportiu. De totes maneres, aquest directiu ha de tenir clar que si vol actuar i pensar com un aficionat ha de deixar el consell d'administració d'immediat. Estic d'acord amb ell amb el fons, però gens amb les formes i el moment en que ha fet aquestes declaracions. La roba bruta es renta a casa.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!