Autor Tema: Un directiu "critica" a la gestió de la comissió esportiva  (Llegit 4899 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Un directiu "critica" a la gestió de la comissió esportiva
« Respondre #20 el: 21 de Gener de 2009, 14:27:21 pm »
Totalment d'acord amb el Manelinho. Antcarcer president ... ja comença a cansar!! Presenta un projecte sòlid, o algún sistema que vagi bé segons tu. Que fàcil destruir i que difícil construir :whistle: :whistle:
The pride of Catalunya

antcarcer

• Visitant
« Respondre #21 el: 21 de Gener de 2009, 14:49:41 pm »
Ja van sortint les forces protectores de "Jhony" el blanco, però la única realitat és que cada any anem a pitjor.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 21 de Gener de 2009, 14:55:47 pm »
el que no pot ser, manelinho, es que el futbol base el portin persones que no ho fan be.

al vallès, i fins i tot a sabadell mateix, hi han equips amb millor base sense comptar amb el mercantil. és una vergonya que tot un sabadell no hagi dedicat un sol minut en quinze anys ha fer un projecte de base de debó, sense amiguismes que ens pasen factura any rere any.

que hem de fer en un club, que aspira a tornar a estar algun dia entre els grans peró que és incapaç de nutrir al seu primer equip? i, a sobre, amb una base amb els equips enfonsats en les categories més baixes. res, només es pot anar aguantant el primer equip a 2aB i dedicar-nos durant cinc anys per complet al futbol base, deixant entendre al soci i aficionat que un descens del primer equip a tercera no és dolent sempre que comencem la casa per la base.

un juvenil de 2a divisió, així com un jugador de 2a regional no es vàlid per a un equip de 2aB. i aixó és el que ens està passant factura vers molts altres equips del nostre grup.

TEMA 1ER EQUIP

com pot ser que sempre que ve un tècnic, un davanter contrastat, un bon lateral, etc... aqui mai funcioni be? i sempre amb la mateixa cançoneta. que falla? directiva? direcció tècnica?  aqui fallen moltes coses i fins que aquestes no se solucionin no farem mai res. i la culpa d'això no és de l'ajuntament, que actualment es centra en cedir el club a canvi de que no doni gaires problemes amb una estabilitat.

estabilitat que, espero, no se'ns giri en grans pèrdues.

i moltes coses més peró que ara no tinc temps...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #23 el: 21 de Gener de 2009, 17:16:28 pm »
Manelinho: potser que no cal que pleguin, si no que permetin que entri gent nova amb idees noves i treballin colze a colze les diferents arees buscant la millora.
Jo no sóc tan extremista pensant de que han de marxar uns per entrar d'altres, crec que el millor es treballar tots junts buscant les millors solucions.

PD: em dirigeixo a tu xq ets qui exposa el tema  :beer2
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #24 el: 21 de Gener de 2009, 17:44:40 pm »
Hi han uns quants que sobren, de la directiva, però no crec que siguin precissament Genís ni Soteras.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #25 el: 21 de Gener de 2009, 17:46:33 pm »
Totalment d'acord amb el Manelinho. Antcarcer president ... ja comença a cansar!! Presenta un projecte sòlid, o algún sistema que vagi bé segons tu. Que fàcil destruir i que difícil construir :whistle: :whistle:

qué pasa? que la gent no pot opinar? si penses diferent ja estas obligat a presentar un projecte?

165€ donen més d'una raó per dir el que es pensa. En definitiva és part del que substenta el club

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #26 el: 21 de Gener de 2009, 17:53:35 pm »
qué pasa? que la gent no pot opinar? si penses diferent ja estas obligat a presentar un projecte?

165€ donen més d'una raó per dir el que es pensa. En definitiva és part del que substenta el club

Si, però que fem. Ho cremem tot i a qui hi fiquem?
O fem una cosa ben feta, o per cremar-ho tot i no pensar en el futur mos podem lamentar molt. A més, res se pot fer si no vol el màxim accionista. I ens volen tenir controlats.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 21 de Gener de 2009, 18:32:53 pm »
Per al·lusions, procuraré contestar a tothom:

Si Manelinho si, que la por és lliure, i el deute d'aquest any de 200.000 €, l'any que bé augmentarà, etc, etc, però clar com a tu ja et va bé el sistema, tots contents.  :clap2

pd: contra gustos no hay disgustos.

Ja em diràs exactament a què et refereixes amb que a mi em va bé el sistema. Disculpa la meva ignorància, simplement no t’entenc. Dic que criticar per criticar és molt simple i que no tot es fa malament. És evident que jo mateix canviaria moltes coses, en faria de noves i deixaria de fer-ne d’altres. Algunes ja les he exposat a la pròpia directiva perquè fes el que cregués convenient.

el que no pot ser, manelinho, es que el futbol base el portin persones que no ho fan be.

al vallès, i fins i tot a sabadell mateix, hi han equips amb millor base sense comptar amb el mercantil. és una vergonya que tot un sabadell no hagi dedicat un sol minut en quinze anys ha fer un projecte de base de debó, sense amiguismes que ens pasen factura any rere any.

que hem de fer en un club, que aspira a tornar a estar algun dia entre els grans peró que és incapaç de nutrir al seu primer equip? i, a sobre, amb una base amb els equips enfonsats en les categories més baixes. res, només es pot anar aguantant el primer equip a 2aB i dedicar-nos durant cinc anys per complet al futbol base, deixant entendre al soci i aficionat que un descens del primer equip a tercera no és dolent sempre que comencem la casa per la base.

un juvenil de 2a divisió, així com un jugador de 2a regional no es vàlid per a un equip de 2aB. i aixó és el que ens està passant factura vers molts altres equips del nostre grup.

TEMA 1ER EQUIP

com pot ser que sempre que ve un tècnic, un davanter contrastat, un bon lateral, etc... aqui mai funcioni be? i sempre amb la mateixa cançoneta. que falla? directiva? direcció tècnica?  aqui fallen moltes coses i fins que aquestes no se solucionin no farem mai res. i la culpa d'això no és de l'ajuntament, que actualment es centra en cedir el club a canvi de que no doni gaires problemes amb una estabilitat.

estabilitat que, espero, no se'ns giri en grans pèrdues.

i moltes coses més peró que ara no tinc temps...

Ara t’he vist molt millor que en el missatge que et contestava i en aquest no et puc treure ni una coma de raó. Cal tenir en compte però que, com ja saps (perquè tu i jo ho hem parlat moltes vegades en persona), tot el futbol base, des dels patufets fins l’amateur, estava trinxat de fa molt de temps i saps prou bé que el que s’espatlla en un any (i nova ser només un any), pot costar molts anys en arreglar-se... sempre i quant no es tingui un bon grapat d’Euros per gastar, cosa que malauradament no és el cas.
Pel tema de l’ajuntament, repeteixo que és l’amo, el propietari, potser no és qui pren les decisions, però si qui deixa qui ha de ser qui les prengui.

Manelinho: potser que no cal que pleguin, si no que permetin que entri gent nova amb idees noves i treballin colze a colze les diferents arees buscant la millora.
Jo no sóc tan extremista pensant de que han de marxar uns per entrar d'altres, crec que el millor es treballar tots junts buscant les millors solucions.

Completament d’acord. Però m’agradaria saber d’on ha sortit això de que hi ha gent que no permet entrar a ningú. Tu també coneixes a gent de la directiva, tu creus que hi ha algú dins la pròpia directiva que tingui ‘dret a veto’?

Xiprer7, per la part que em toca (ja que m'he posat a contestar et contesto a tu també, si no et sap greu), ja he dit que tothom pot opinar, només faltaria! Per això tenim aquest fòrum! Però tinguem en compte que hi ha crítica constructiva i crítica destructiva. La primera penso que estem poc menys que obligats a fer-la, la segona només serveix per desestabilitzar el club. I he afegit això del projecte perquè no deixa de ser una crítica constructiva envers el propi club.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #28 el: 21 de Gener de 2009, 18:48:40 pm »
Per cert, m'oblidava d'un parell de puntualitzacions, per si algú es pensa que sóc o puc ser 'la veu de l'amo':

1. Si defensés a capa i espasa a la directiva, creieu que (com a director que en sóc) hagués publicat un article com el que surt a La Columna del El Saballut de desembre?
2. Repeteixo que quan he de dir alguna cosa a algú de la directiva, ho faig en persona i no per aquí. I qualsevol persona que ha coincidit amb mi a una reunió de directiva i penyes en pot donar comptes.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #29 el: 21 de Gener de 2009, 19:07:15 pm »
GENIS  ni una mala palabra ni una buena accion se acerca al sol que mas calienta, esta aqui por que no le quieren en ningun sitio no salio ni de nuestro futbol base, molet que se a pegado años sin pisar la creu alta y ahora le queremos dar que  si no fuera por el negosi  ni estaria en el club no lo duden señores :beer2 :beer2. y ahora sale el figueras este que callado esta mas guapo pero yo pregunto este señor que pone en el sabadell es uno de los que economicamente reflota el club por que si es asi me callo y pido perdon es socio que tipo de carnet paga VIP  TRIBUNA   O GENERAL  si sabe tanto que se  ponga al frente vamos digo yo :plora

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 21 de Gener de 2009, 19:33:45 pm »
GENIS  ni una mala palabra ni una buena accion se acerca al sol que mas calienta, esta aqui por que no le quieren en ningun sitio no salio ni de nuestro futbol base, molet que se a pegado años sin pisar la creu alta y ahora le queremos dar que  si no fuera por el negosi  ni estaria en el club no lo duden señores :beer2 :beer2. y ahora sale el figueras este que callado esta mas guapo pero yo pregunto este señor que pone en el sabadell es uno de los que economicamente reflota el club por que si es asi me callo y pido perdon es socio que tipo de carnet paga VIP  TRIBUNA   O GENERAL  si sabe tanto que se  ponga al frente vamos digo yo :plora

Jo abans de parlar així de persones que estan en el club, m'informaria o tindria proves. Difamar et pot sortir més car del que et penses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #31 el: 21 de Gener de 2009, 20:01:36 pm »
Tothom té dret a opinar xiprer, no he dit pas mai el contrari.

Ni defenso al "jhony" el blanco ni tonteries. L'únic que vull és que el Sabadell vagi a millor i veig en aquesta directiva unes mancançes esportives força importants, però es poden millorar. El que no entenc és la crítica gratuita que porta fent aquest personatge durant tant i tant de temps. La directiva s'ha de renovar en alguns aspectes i fins i tot canviar-la si n'arriba alguna de millor, però qui si posarà?? Mentres existeixi algunes persones que perdin el seu temps per mantenir el club i no hi hagi ningú millor darrere SEMPRE tindran el meu suport.

A veure si no amaguem la mà després de tirar les pedres   :ejem

The pride of Catalunya

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #32 el: 21 de Gener de 2009, 21:28:14 pm »
Pelegrí, dos partits i dos partits de baixa, per molèsties. Aquest és el gran reforç en aquest mercat d'hivern. Sóc conscient de que cal esperar i que serà a final de temporada quan tocarà fer les valoracions del rendiment d'aquest i la resta d'incorporacions que s'han fet aquest any.  Ara bé, no deixa de ser simptomàtic del que a nivell esportiu ha vingut succeïnt en aquest club. Algú em pot afirmar que aquest jugador no venia ja lesionat d'Àguilas? I l'Àxel Vizuete? Aquest gran ex-jugador de futbol, segur que en aquest cas no ens han colat també un gran gol? Tornem a caure en el mateix error una i una altra vegada: UN CONEIXEMENT LIMITADISSIM i BASAT EN INFORMACIONS DESFASADES dels fitxages planejats.
El passat de molts dels jugadors que fitxem ens el sabem, com diria aquell, de carrerilla, però i el present més immediat? Perfil de jugador fitxat: Català o amb experiència al futbol de casa nostra, amb un passat menys o més acceptable o inclús bo, fitxat per referències de tercers -pel m'han dit-, baratet, o perquè l'entrenador el va tenir a les seves ordres quan trenia deu anys menys que ara, però insisteixo, tot plegat desconeixent exactament el que s'està fitxant, amb un seguiment nul i amb presses per completar quan abans millor una plantilla apanyadeta i que per noms, sembli bona i tot. En el cas de jugadors no catalans, el seguiment tinc la sensació de que encara és més inexistent, i fitxem a partir del que un amiguete que en sap una mica més que jo del que hi ha por ahí, m'ha dit. Crec que De la Plata i sobretot Campos, serien dos exemples flagrants. A mi ja em perdonareu, però sobretot, en el cas de Campos, estaria en disposició d'afirmar que és de llarg, dels pitjors laterals que hem tingut en anys.
En fi, no em vull encarnar més, però és URGENT que aquesta entitat tingui una estructura esportiva PROFESSIONAL, amb gent que s'hi pugui dedicar en exclusiva. Ho vinc demanant fa mesos, i crec que al final tots acabarem fent-ho. No podem seguir funcionant com als anys 60's,70's o 80's, si realment es vol tornar algún dia al futbol professional espanyol.
Vagi per endavant però, que amb tot plegat no vull dir, en absolut, que tot s'hagi fet malament. Qui ho fagi crec que es desacreditaria totalment. Valoro i molt les bones intencions i hores dedicades per molta gent en aquesta entitat. No seré jo qui fagi un despreci a tots ells, doncs seria de desagarït i ingrat. Hi ha gent que està fent molt bé la seva feina, i que ha fet possible que aquesta entitat recobri credibilitat en el món del futbol. Les gràcies a tots ells. Genís Garcia? El dia que jo discuteixi el sentiment arlequinat d'aquest SENYOR demanaré d'immediat el meu ingrés a Sant Boi. Ara bé, si estaria d'acord en discutir si seria la persona ideal per ocupar la secretaria tècnica, doncs necessitariem algú amb dedicació plena. Si crec però, que és patrimoni del Sabadell i que en un lloc o altre ha de ser a la que és també casa seva, el nostre club.
Arribats a aquest punt, però cal mirar endavant i reflexionar. El nostre club viu al segle XXI, i ens hem d'adaptar als nous temps. No podem seguir enquilosats en el passat i en aquell partit amb l'Atlético Madrileño o el repetit amb l'Osasuna. Compte! Jo sóc el primer en estar MOLT orgullós de la nostra història, però és hora que ens comencem a il.lusionar amb el que vindrà i no amb el que ja ha passat. 
Si calen dimissions no ho sé, però si que demano que el funcionament d'aquesta entitat es replantegi i molt a nivell esportiu. De totes maneres, aquest directiu ha de tenir clar que si vol actuar i pensar com un aficionat ha de deixar el consell d'administració d'immediat. Estic d'acord amb ell amb el fons, però gens amb les formes i el moment en que ha fet aquestes declaracions. La roba bruta es renta a casa.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #33 el: 22 de Gener de 2009, 07:34:25 am »

i jo m'uneixo a aquest comentari, al 100%

peró, sincerament, cal fer les coses de forma molt diferent. I es que aquesta directiva ho podria fer molt be, suprimint uns quants intocables i regenerant el futbol base.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #34 el: 22 de Gener de 2009, 11:11:57 am »
El problema és que portem 16 anys en el pou, i de la manera que s'estan fent les coses, té la mala pinta que estarem altres 16.  :paret :paret

PD: agradi o no agradi el que dic, mentre pagui el meu carnet, dire tot el que no es faci bé, perqué el que es fa bé també ho dic, però per desgràcia és menys. 

:beer2

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #35 el: 22 de Gener de 2009, 11:23:44 am »
El problema és que portem 16 anys en el pou, i de la manera que s'estan fent les coses, té la mala pinta que estarem altres 16.  :paret :paret

PD: agradi o no agradi el que dic, mentre pagui el meu carnet, dire tot el que no es faci bé, perqué el que es fa bé també ho dic, però per desgràcia és menys. 

Y si no pagas el carnet tambien puedes decir lo que te salga de los c-------------------------------------------, que yo sepa todavía hay democracia y cada uno puede expresar lo que quiera, o para hablar del barça tienes que ser socio del barça ???   :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #36 el: 22 de Gener de 2009, 17:20:43 pm »

Y si no pagas el carnet tambien puedes decir lo que te salga de los c-------------------------------------------, que yo sepa todavía hay democracia y cada uno puede expresar lo que quiera, o para hablar del barça tienes que ser socio del barça ???   :beer2

Otra vez más metemos a un equipo que aquí no pinta nada, por otro lado entiendo lo que quiere decir antcarcer, el pagar el carné es estar dentro del organigrama del Club como socio, cosa que otros aunque digan lo que quieran no está reconocido como miembro, aunque pague la entrada en cada partido, es un anónimo sin más. Lo que hay que procurar tanto uno como el otro, es que la crítica sea constructiva y siempre en favor de los intereses del CES.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #37 el: 23 de Gener de 2009, 12:31:29 pm »

Completament d’acord. Però m’agradaria saber d’on ha sortit això de que hi ha gent que no permet entrar a ningú. Tu també coneixes a gent de la directiva, tu creus que hi ha algú dins la pròpia directiva que tingui ‘dret a veto’?

[

Manelinho

crec que em confons amb un altre persona o vas mal fitxat, jo no conec a cap directiu  

conec al Sr. Soteras que em va ser presentat de forma protocolaria, a la Gina una bellissima persona i a un directiu que millor no esmeno per no tenir q donar la meva opinió.

que si crec si ha dret a veto? n'estic convençuda i quan vulguis en parlem de forma privada. El que no sé exactament d'on ve aquest "dret"

com sempre salutacions cordials cap a tú que treballes i et preocupes pel club

:xin-xin
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #38 el: 23 de Gener de 2009, 13:49:52 pm »

Amigo Pepe, digo, pesoto:

Sé que se te hará duro leer esto, pero lo conseguirás. Ánimo.  Veo que criticas muy gratuitamente a uno de nuestros directivos. El Sr. Josep Molet. Dices que en muchos años no se le reconoció por la Nova Creu Alta. Y estás en un poco en lo cierto. Cuando venia, no se daba a notar como otros, dando vueltas por la puerta de tribuna. Pero no te pares aquí, sigue, recuerda que estuvo en otros equipos, con los que también tenía relación, tanto afectiva como personal. También te olvidas de nombrar que nuestras anteriores directivas, dejaron de lado absolutamente a nuestros veteranos exjugadores, bueno, no a todos, solo dejaron de lado a los que no lamían el suelo que pisaban los directivos de sus respectivas juntas.

Le criticas por haber llevado la antigua tienda oficial del club? Quien lo tenía que hacer, alguien externo al club y que no se preocupase por nada de ella? Para evitar suspicacias, prefirió que se encargase actualmente de la tienda otra persona, en este caso el Sr. Adjutori Serrat, otro arlequinado demostrado.

Crees que Joma y Jako dan el mismo servicio al club? Con Joma estuve las dos últimas temporadas esperando que trajesen una camiseta talla S para regalar a una amiga. Con Jako, directamente me dijeron que no hay. Es el peaje por ser de un equipo de segunda ‘b’. Me pasa lo mismo con las camisetas del Sant Andreu, y me pasaba lo mismo con las camisetas del Llevant cuando estábamos en el pozo de segunda ‘b’. En estas categorías, el club tiene que perseguir a la marca, en cambio en primera y en algunos clubs de segunda, acostumbra a ser al revés. Por otra parte, pásate por cualquier partido del futbol base y les verás decentemente vestidos, no como años antes, que algunos niños arrastraban camisetas del siglo pasado.

Por cual causa son tus críticas constantes hacia él? Quizá no consideró tu currículum como suficiente, digo, el de Pepe, para sustituir a Ramon Moya después del empate contra el Barça ‘b’? Quizá no confiaron en quien nosotros dos sabemos para llevar el futbol base, y en cambio confiaron en un exjugador, David Pirri, el cual trabaja lo que puede y más para renovar la base del club? Quizá es por tener algún trato con Joma, que yo desconozca?

Es muy fácil lanzar la piedra, pero más difícil es conseguir el objetivo, y más todavía si la lanzas con rabia y resentimiento.

Disfruta en Córdoba y piensa que el dinero no es ilimitado, llega un momento que puede acabarse. Te recomiendo que inviertas unos 16, ahorres a plazo fijo otros 16 y disfruta de 16 más.

que si crec si ha dret a veto? n'estic convençuda i quan vulguis en parlem de forma privada. El que no sé exactament d'on ve aquest "dret"

Amiga umbria, n'estic totalment convençut, d'açò.
« Darrera modificació: 23 de Gener de 2009, 13:53:11 pm per sexeibirra »
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #39 el: 23 de Gener de 2009, 14:02:50 pm »

[

Manelinho

crec que em confons amb un altre persona o vas mal fitxat, jo no conec a cap directiu  

conec al Sr. Soteras que em va ser presentat de forma protocolaria, a la Gina una bellissima persona i a un directiu que millor no esmeno per no tenir q donar la meva opinió.

com sempre salutacions cordials cap a tú que treballes i et preocupes pel club

:xin-xin

Benvolguda Umbria,

això de que coneixes a directius, em refereixo d'una manera col·loquial, no pas que vagis a sopar amb ells cada vespre. Cosa que jo tampoc faig, dit sigui de pas.

Dius que estàs convençuda que hi ha qui te 'dret a veto', no et diré que no, però com tu molt bé dius: d'on carai surt aquest tret? perquè a risc de fer-me pesat, reitero que en aquest club, al seu una Societat Anònima Esportiva, l'únic que pot decidir qui entra i qui surt és el màxim accionista i ningú més. Que aquest màxim accionista deixi fer i desfer perquè mentre no li toquin el crostó a ell ja li està bé, és un altre cantar.

P.D.: qui tingui aquest suposat dret a veto, hauria de ser el primer en caure, perquè aquí no hi sobra ningú. :malament
VISCA CATALUNYA!!!