Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Doncs aixo, Sergio Urbano jugador del CE Sabadell ha fitxat pel CF Reus Deportiu.Sembla que aquí no ha tingut gaires oportunitats de jugar, pero vaja.Que en podeu dir d'ell??Merci.http://www.reus24.com/noticia.php?id=5596
De can fanga tenia que ser,i a sobre delicat el nen...
sin comentarios, que tendra que ver que haiga salido del Barça con que le tenga panico a volar alguno nada mas entrais aqui a criticar a otros equipos en lugar de animar al vuestro
I quan juga, no ho aprofita. A la Copa Federació, vaig veure que aquest noi no ens servia. Cita de: toni78 en 20 de Gener de 2009, 19:30:49 pmsin comentarios, que tendra que ver que haiga salido del Barça con que le tenga panico a volar alguno nada mas entrais aqui a criticar a otros equipos en lugar de animar al vuestro Em sembla que es refereix que és de Barcelona. És que l'Encigalat, és molt encigalat
Cita de: birrero en 20 de Gener de 2009, 19:32:24 pmI quan juga, no ho aprofita. A la Copa Federació, vaig veure que aquest noi no ens servia. Cita de: toni78 en 20 de Gener de 2009, 19:30:49 pmsin comentarios, que tendra que ver que haiga salido del Barça con que le tenga panico a volar alguno nada mas entrais aqui a criticar a otros equipos en lugar de animar al vuestro Em sembla que es refereix que és de Barcelona[/b]. És que l'Encigalat, és molt encigalat ya se a que se refiere por eso lo dije
I quan juga, no ho aprofita. A la Copa Federació, vaig veure que aquest noi no ens servia. Cita de: toni78 en 20 de Gener de 2009, 19:30:49 pmsin comentarios, que tendra que ver que haiga salido del Barça con que le tenga panico a volar alguno nada mas entrais aqui a criticar a otros equipos en lugar de animar al vuestro Em sembla que es refereix que és de Barcelona[/b]. És que l'Encigalat, és molt encigalat
Del "nivelazo" de estos 3 hay muchos jugadores en Segunda B y en nuestro equipo, bastantes