Autor Tema: cas sergio iglesias i cazorla  (Llegit 4239 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sabadell11

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
cas sergio iglesias i cazorla
« el: 20 de Gener de 2009, 19:48:00 pm »
els dos tenen ofertes de ekips, cazorla te una oferta del reus i sergio iglesias un ekip de grecia esta interesat en ell.

si surtis en sergio es podria incorporar un mig-campista nou, i amb el rendiment que esta donant no ho veuria amb mals ulls, sempre q es fixi un recanvi. avere si podem treure uns calerons!

Sobre Cazorla, es un jugador polivalent i en algun partit pot fer una bona tasca. aquest any no esta donant el mateix rendiment que la temporada passada pero es jove i es un jugador aprofitable.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
Re: cas sergio iglesias i cazorla
« Respondre #1 el: 20 de Gener de 2009, 19:59:49 pm »
jo tinc clarisim

- am el que deu cobrar el sergio es pot portar un millor jugador

- cazorla jo mel quedaria perque es jove i perque algun partit tambe rendeix

Xandri

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de Gener de 2009, 20:04:42 pm »
Que marxi Sergio sí, però si hi ha un recanvi natural.
De Cazorla m'ho pensaria encara més, ja que és un bon jugador i jove.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 20 de Gener de 2009, 20:05:42 pm »
Qui el vol? Poseu-li ja el llacet. Siso Amigó pot fer el mateix que ell, i està més en forma.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #4 el: 20 de Gener de 2009, 20:17:18 pm »
Espero que s'acabi marxant a Grècia i si pot ser per una bona suma... Seria el millor que hauria fet aquesta temporada.

Cazorla jo no el deixaria escapar.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 20 de Gener de 2009, 20:29:47 pm »
Primer m'agradaria saber si això és cert. Als mercats d'hivern sempre corren molts rumors que finalment es demostren que només són això, rumors.

En cas que fos cert, el Reus per exemple està buscant central, jo deixaria marxar als 2. Sempre hi quan hi hagués un rencanvi almenys pel centre del camp. I els deixaria marxar als 2 bàsicament perque seria una gran oportunitat per Sergio Iglesias de conèixer una cosa nova i possiblement també ben remunerada, ara que tampoc està gaudint de massa minuts.
I a Cazorla si que el deixaria marxar ràpidament. Està fent una temporada molt dolenta i en molts partits també li ha faltat actitud. Errors gravíssims en defensa (ex. Barça B) i ha quedat més d'un cop en evidència davant la davantera rival (ex. Ontinyent). Els errors són perdonables, les faltes d'actitud, i no només en 1 partit, no.
I que consti que no em sembla un mal jugador, però si molt normalet dins la 2a B. La mitja temporada passada si que va fer bons partits i realment se'l veia molt posat. Aquest any la veritat és que està totalment fora. Suposo que amb l'arribada de Pagès i de Pelegrí es veurà relegat continuament a la grada.

« Darrera modificació: 20 de Gener de 2009, 23:39:15 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #6 el: 20 de Gener de 2009, 22:07:39 pm »
si es veritat això Sergio pot marxa, encara que no ens donguin res per ell. Cazorla es un altre tema, no es mal jugador, i pot jugar al migdel camp (sustitut de Mejias)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 21 de Gener de 2009, 08:39:22 am »
Per mí que marxin tots dos, tant l'un com l'altre són plenament prescindibles i no aporten gens ni mica ni a la defensa ni al mig del camp, com ells i millors que ells n'hi han a patades i segur que molt més lluitadors.

P.D.- Molt necessitats deuen estar a Grècia per fixar-se en el Sergio Iglesias com a salvador :Hecho_polvo:
Forero Més Catxondo

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #8 el: 21 de Gener de 2009, 12:21:59 pm »
Per mí que marxin tots dos, tant l'un com l'altre són plenament prescindibles i no aporten gens ni mica ni a la defensa ni al mig del camp, com ells i millors que ells n'hi han a patades i segur que molt més lluitadors.

P.D.- Molt necessitats deuen estar a Grècia per fixar-se en el Sergio Iglesias com a salvador :Hecho_polvo:

Quan van portar a Luis Aragonés d'entrenador, ja era un simptoma  :confused:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #9 el: 21 de Gener de 2009, 12:54:41 pm »

Luís Aragonés està a Turquía i no a Grècia.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #10 el: 21 de Gener de 2009, 13:00:42 pm »

Ostres!!!  :grin2: :grin2: :grin2: gran kgada!!! Bé estaven a prop.... je je (espero que no em llegeixi cap grec ni cap turc!)
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #11 el: 21 de Gener de 2009, 13:09:55 pm »

Ostres!!!  :grin2: :grin2: :grin2: gran kgada!!! Bé estaven a prop.... je je (espero que no em llegeixi cap grec ni cap turc!)

En aquest fòrum no passa res, pero vigila de no confondre un grec amb un turc i viceversa, llavors si que tindries problemes...xD
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #12 el: 21 de Gener de 2009, 14:00:57 pm »
Si això és veritat, per mi en Sergio el deixaria marxar sempre i quant portessim un migcampista. El cas de Cazorla, estic en part d'acord amb en mutio, però encara ocupa plaça de sub 23 no?Jo encara me´l quedaria fins a final de temporada.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 21 de Gener de 2009, 14:28:56 pm »
Home si no gaudeixen de minuts i no estan cumplin amb lo que tots esperaven i tenen ofertes, doncs que marxin. El Sergio pot ser bo, però a mi no m'agrada i no el veig gaire segur al mig del camp quan té minuts. I el Cazorla no li posa ganes, li falta actitut. Però jo aquest ultim m'el quedaria.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 21 de Gener de 2009, 18:09:19 pm »
A iglesias, que el facturen bé, no sia que mos torni altri cop. Açò si, no cal que l'empaqueten. Ja va amb l'envoltori posat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 21 de Gener de 2009, 20:24:12 pm »
Estoy sorprendido de lo bien que se habla de los jugadores actuales arlequinados y eso sin saber si se van o si se quedan, ya puestos que hacemos con el Rifle gran goleador, con Joel grandísimo delantero, con Axel......
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #16 el: 21 de Gener de 2009, 20:25:42 pm »
javi rodriguez y sergo iglesias, fueraa!!!

hace tiempo que digo que estos 2 no sirven para nada!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #17 el: 21 de Gener de 2009, 20:30:31 pm »
No guardem el tiquet de l'Iglesias?

no en van donar, no fos cas que el tornessim

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #18 el: 22 de Gener de 2009, 08:57:35 am »
yo dejaria marchar a los dos,  si por Segio Iglesias sacamos algun dinerillo lo inveriria en un medio creativo,y Cazorla no creo que juege mucho pues con la llegada de Pelegrí su puesto esta cubierto, si deja plaza vacante de Sub-23 la podriamos cubrir con una incorporacion del B , o buscar alguin joven que se haya quedado sin equipo (Logroñes, Mataro,etc.)

la meva sang és arlequinada

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #19 el: 22 de Gener de 2009, 12:22:44 pm »
Crec que si se'n van no els trobarem pas a faltar.