Primer m'agradaria saber si això és cert. Als mercats d'hivern sempre corren molts rumors que finalment es demostren que només són això, rumors.
En cas que fos cert, el Reus per exemple està buscant central, jo deixaria marxar als 2. Sempre hi quan hi hagués un rencanvi almenys pel centre del camp. I els deixaria marxar als 2 bàsicament perque seria una gran oportunitat per Sergio Iglesias de conèixer una cosa nova i possiblement també ben remunerada, ara que tampoc està gaudint de massa minuts.
I a Cazorla si que el deixaria marxar ràpidament. Està fent una temporada molt dolenta i en molts partits també li ha faltat actitud. Errors gravíssims en defensa (ex. Barça B) i ha quedat més d'un cop en evidència davant la davantera rival (ex. Ontinyent). Els errors són perdonables, les faltes d'actitud, i no només en 1 partit, no.
I que consti que no em sembla un mal jugador, però si molt normalet dins la 2a B. La mitja temporada passada si que va fer bons partits i realment se'l veia molt posat. Aquest any la veritat és que està totalment fora. Suposo que amb l'arribada de Pagès i de Pelegrí es veurà relegat continuament a la grada.