Autor Tema: EL VENT A SABADELL  (Llegit 2071 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
EL VENT A SABADELL
« el: 24 de Gener de 2009, 21:15:21 pm »

La pregunta es,heu tingut cap ensurt per el vent que ha fet avui a Sabadell.

Ho dic perquè jo m'he fotut un ensurt de "padre y muy señor mio" doncs a caigut una grua d'obres i menys mal que'l vent l'a fet caure cap un lloc que nomes i avia una eixida d'una casa i no a past res mes,però si arriba a variar la direccio ara potser sortiria per la tele,perquè la destrossa avés  estat molt important.

aprofito també per donar el meu condol per les famílies de Sant Boi que en perdut els seus fills amb l'enfonsament del edifici que estaven  :bigcry:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re: EL VENT A SABADELL
« Respondre #1 el: 24 de Gener de 2009, 23:46:47 pm »
Jo hi ha hagut moments que em pensava que se'm emportaria el vent i que demà no podria veure el partit.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2009, 00:35:13 am »
A la carretera de Castellar a Terrassa, ha caigut un pi de considerables proporcions i han hagut de tallar un carril.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 26 de Gener de 2009, 20:37:47 pm »
Al bosc de Can Deu hi ha més de vint pins arrencats  :bigcry: :bigcry:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 26 de Gener de 2009, 21:51:35 pm »
el campo del sant quirze un caxo del muro ke lo rodea a caido, y en el parc valles las vallas publicitarias de los carteles del cine ke hay enormes encima de todo se han doblado para alante y el español del parc valles estava cerrado a causa del viento no se ke a echo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 28 de Gener de 2009, 12:10:11 pm »
ahir vaig anar al Poligon Santiga i la nau del devant on vaig anar tenía tot el sostre arrancat i vaig llegir al DS q a Barberà hi havien caigut més de 120 arbres, entre ells un impressionant avet que hi havia a la Plaça Unitat que era el que guarnien per Nadal, quina llàstima!!!
Millor Moderadora Forera Novell

il·capo

• Visitant
« Respondre #6 el: 29 de Gener de 2009, 22:52:50 pm »
en el ''Bosc'' de Can'Oriach, si a eso se puede llamar bosque, porque son cuatro arboles muertos de pena entre cacas de **** y zona de paso de vianantes. Se caieron dos arboles y aun no los han retirado