Autor Tema: Un comentari pels "dormidillos"...  (Llegit 2027 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Un comentari pels "dormidillos"...
« el: 19 de Setembre de 2005, 22:13:08 pm »
Com sempre, vull deixar clar d´entrada el meu total respecte per les opinions de tothom. Mai consideraré algú anti-arlequinat per criticar algún aspecte o persona en concret.
Ara bé, crec que el linxament a que està sent objecte Pere Valentí Mora és del tot desmesurat i extraordinàriament oportunista. Compte, no per això em posaré una vena als ulls i creuré que els demés estan errats i jo tinc la veritat absoluta. És més, puc estar d´acord amb alguns dels comentaris que s´han fet. Per exemple, estic totalment en sintonia amb aquells que consideren col.locar al David Medina de lateral dret és una aberració. També estic d´acord amb aquells que diuren que encara no hem trobat un patró de joc i que els canvis en l´equip són massa constants. Igualment, crec que la pressió segurament li està passant factura al nostre entrenador.
És evident que ahir es va fer un partit per oblidar, que el Badalona ens va esborrar del camp. Ara bé, de tot plegat dir que el Mora n´és el responsable últim i absolut en va un abisme. Podria buscar una manera de dir-ho més correcte, però ho sento, ho haig de dir, i és que en tinc els collons plens, però molt plens, de dues parauletes que per desgràcia han fet fortuna al Sabadell en les darreres temporades: "pájara" y "hemos salido relajados". Ja n´hi ha prou!!! Quan ahir vaig escoltar a la ràdio al Neftalí dir que "habían salido dormidillos", em va entrar una mala òstia pel cos que encara em dura. Quins pebrots!!!!!!!!!! Però com es pot permetre que tios que estan cobrant més de 6000 euros al més em diguin això???????? Intolerable, però és clar, mentre hi hagi l´escut humà que tenen, aquest enorme paraigües anomenat Pere Valentí Mora, i mentre nosaltres ens seguim obsessionant en la seva figura, aquestes figuretes de pessebre seguiran tocant-se els collons al camp.
Sergio Iglesias, Neftalí, Iván Díaz, Madrigal, David Gallo, són alguns dels exemples de jugadors que de moment ens estan donant un rendiment ZERO. Algú em dirà allò de que el Mora els fa jugar en una posició que no és la seva. Home, segur que sumant la pretemporada i la lliga, mai han jugat el seu lloc??? Si alguns d´ells són bons per cobrar més de 12 milions de les antigues pessetes a l´any, també ho han de ser per buscar-se la vida. Crec que el Madrigal encara fotarà menys gols que el Tariq, i a igual que el David Gallo, són jugadors que senzillament van de retirada. Espero equivocar-me, però crec que cap dels dos marcarà cap número important de gols.
Iván Díaz, m´ha fotut en lo que va de temporada uns 15678 copets de tacó, dels quals, 15677 han acabat a peus del rival. Em fot gràcia, perquè tothom diu que el Mora no pot viure dels èxits del passat, mentre alguns jugadors que ho van fer bé al Sabadell en fot 10 d´anys, si en poden viure...Em nego a recórrer sempre a lo més fàcil, matar l´entrenador, i que les 11 tristes figures que van anar a prendre el sol a Badalona en surtin "vivitos y coleando". Que espavilin, i aviat, senzillament això. Que els arbres no ens tapin el bosc, no permetem que alguns d´aquests jugadors segueixin passejant-se pel camp, fins que acabin de cremar l´escut sota el que s´amaguen i que es diu Mora.
Hi falten molts collons al camp, però molts. Falta mala llet, falta que els jugadors que tenim, alguns d´ells del tot aburgesats, hi posin el que han de posar. Després del partit amb Osasuna B vaig haver de sentir a un jugador dir que "habia faltado agresividad", i ahir escolto que "salimos dormidillos"... I quin és el nostre únic problema??? Que el Mora es pentina amb la ratlla al mig!! A Peralta vem fallar gols que un nen al pati del col.legi fot amb els ulls envenats, i a més David Gallo es permet el luxe de deixar l´equip amb 10 més de mig partit.
Insisteixo, no vull amb això exculpar al Mora. Ell és responsable de la situació actual, evident, però crec que alguns l´han pres com un "ninot" al que tothom pot pegar sense contemplacions. Al camp hi ha d´haver 11 tios i no 11 noms, i això fins que no ho tinguem clar, malament. És més, segur que aquest equip, el 100% la fitxat el Mora???? Segur que seria un debat llarg i polèmic, que d´altra banda crec que no és moment de tenir. Jo mateix, em sap greu haver de criticar l´equip com ho estic fent, m´entristeix a la quarta jornada de lliga haver d´entrar ja en aquests debats. Crec que estem molt, exageradament nerviosos, i que la pressió ens està podent a tots, i no a uns quants.
En fi, de totes maneres el futbol posa cadascú al seu lloc, els resultats manen i si al final cal prendre mesures dràstiques doncs, què hi farem!!! De totes maneres, si reclamo un major respecte per un home que ha salvat al pitjor Sabadell de la història. Ell, com Iván Díaz o Madrigal, té exactament el mateix dret a que se li reconeguin gestes del passat. Al finalitzar el partit amb el Peralta, no vaig escoltar NINGÚ en aquest fòrum posar en dubte la vàlua del míster. Només havia llegit en aquella temporada que tindriem un entrenador que jugaria amb tres al darrera, amb 10 tios davant i que faria un "dream team"... Estem a la quarta jornada de lliga, tranquils, el que hagi d´arribar ja arribarà. En tot cas, espero de tot cor que passi el que passi sigui sempre en bé del Sabadell.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Un comentari pels "dormidillos"...
« Respondre #1 el: 19 de Setembre de 2005, 22:23:49 pm »
Estic força d'acord en el que dius. Jo soc dels que pensa que realment qui guanya i perd partits son els jugadors. Un entrenador pot fer..... pero si Madrigal o Cañadas -es un exemple- fallens sols davant el porter... l'entrenador aquí no pot fer-hi res. Es evident que tota la culpa no és del Mora i un percentatge ben elevat és dels jugadors que no han de fer res més que jugar.

Per cert, diria que ahir vai sentir-te per la radio..... :yes:  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #2 el: 19 de Setembre de 2005, 22:45:55 pm »
Potser lo més fotut de tot, és la sensació d'impotència que transmet l'equip a l'hora d'atacar, i a Badalona, també a l'hora de defensar, i al mig del camp, per lo vist fins al moment, tampoc li sobra res. Els jugador evidentment en tenen part de culpa, però l'entrenador també i si això s'allarga una mica més, s'ha de buscar algún revulsiu, i probablement ho seria un canvi d'entrenador.

Molts aficionats arlequinats estavem ilusionats amb aquest nou projecte, però ara amb el que s'està veient sobre el terreny de joc, d'on podem treure la il.lusió? Com això no canvii aviat en positiu...

Com deia avui un periodista de Ràdio Sabadell, un tal Iván martín, també el fet de que el Terrassa vagi guanyar i vagi líder, fa mal, encara que sigui indirectament, fa mal anímicament als arlequinats de debò, doncs esperavem com a mínim un colze a colze amb ells.

Carai tu, si l'entrenador no sap enderesar la situació aviat, adéu i barca nova, perque en sentit figurat, la barca havia d'anar a parar a una illa molt bonica, i de moment, sembla que s'hagi perdut totalment el romb.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 19 de Setembre de 2005, 23:14:04 pm »
Estaria d'acord en el que dius, vicenç, si els jugadors estiguessin al seu lloc i fallessin. Mora va dir que al quart gol el medina no va saber tapar la centrada, i que esperes si no es lateral?? (per exemple)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #4 el: 20 de Setembre de 2005, 00:31:44 am »
Llavors, Vicenç, estaràs d'acord que el mérit del playoff que tothom recorda del Mora va ser dels jugadors.

El que no pot ser és que la gent digui "donem-li la oportunitat pq ha sigut l'entrenador q ens ha portat a l'unic playoff" i després resulta que si van mal dades són el jugadors que es toquen els collons.

D'això en dic ser un mestre en demagògia.
Honor al Sabadell

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #5 el: 20 de Setembre de 2005, 00:38:10 am »
Ho sento però no puc estar mes estona callat !
Fa 15 dies vaig posar un post dient quin era l'estil de joc d'en Mora, i la meitat gairebé em feu fora .  Mora te molt clar com jugar, te molt clar tenir seguretat defensiva i esperar a veure si fem un golet ( i dient això no el critico, sino que són formes de plantejar un equip, un partit o una temporada sencera d'aquesta manera, si m'apureu).  Tots els que seguim al Sabadell ens recordem que la famosa temporada del play-off varem passar tardes soporíferes durant més de mitja temporada, i tan sols al final i amb la emoció, la cosa es va animar. Es el seu concepte de futbol, i agradi o no, el EL NOSTRE  ENTRENADOR A DIA D?AVUí i per això hem de donar un marge raonable (no se quant).

Però el problema no crec que sigui només tàctic, ni de trobar el lloc als jugadors que tenim.  Per què ens oblidem de la RECRIMINABLE I PATÊTICA ACTITUT de la major part dels jugadors del nostre equip ??  Es que no estan contents els "senyorets " amb l'esquema tactic i amb l'entrenador, i es oper això que surten a "veure" el partit en comptes de trencar-se les banyes ??   Si em donessin 6000 euros al mes no dubtaria a fer-ho. independentment de tecnics, tactiques i històries; però es que si em donessin nomes 60 euros també ho faria, peruqe el que jo vull es disfrutar jugant al futbol i defensant al meu equip ( cosa que tenen molt clara jugadors com Hammouch, Txiki, Peque, Genis o Marc Perez , per exemple  -  els quals probablement son els que menys cobren - )
   Tots son responsables !!  No ens oblidem dels "artistes", que per molt curriculum ( no tant) que tinguin, no els dona potestat per "trotar" sobre el camp i mirar com van passant els contraris. 
  Mai criticaré a aquell que s'esforça per fer-ho bé, però mai deixaré passar a aquell que ve aquí a riure's i burlar-se d'uns companys que s'impliquin, d'una afició fidel, d'una entitat historica i única, i d'una ilusió que ja dura 14 anys.
NOMÉS DEMANO ACTITUT  I IMPLICACIÓ 100 % A TOTS, FINS I TOT A NOSALTRES MATEIXOS !!

Prudència, exigència però per sobre de tot ANIMS I PENSAMENTS POSITIUS. La 2ª B es molt llarga i igualada, i això pot canviar en 3 partits.

ÉS UN ORGULL SER ARLEQUINAT !!!!!  :scut  :bandera

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #6 el: 20 de Setembre de 2005, 09:15:44 am »

Prudència, exigència però per sobre de tot ANIMS I PENSAMENTS POSITIUS. La 2ª B es molt llarga i igualada, i això pot canviar en 3 partits.

ÉS UN ORGULL SER ARLEQUINAT !!!!!  :scut  :bandera

El problema està en que si perdem un partit l'ambient serà irrespirable i si de 4 partits, tres els guanyem i un el perdem, encara s'estarà qüestionant al Mora i demanant la seva destitució...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 20 de Setembre de 2005, 09:57:55 am »
En la linea dels amics Vicenç i Boss.sbd crec que sense negar les erradas tacticas del Mora, no es pot justificar unicament en aquestes la desfeta de Badalona. Podria ser aixi si tots els jugadors haguesin donat el cent per cent desde el primer minut com ho va fer el Badalona pero aixo no ho podrem saber mai per que nomes cal sentir les declaracions post partit d'alguns jugadors i las cronicas dels diaris d'ahir. Em dona la sensacio de que en aquest club l'entorn en vers els jugadors es molt "comprensiu" en comparacio amb els entrenadors i no ho dic per aquest foro on es poden veure critiques tan a jugadors com al tecnic sino per la indulgencia amb que son rebuts els jugadors al diumenge seguent d'una d'aquestes desfetas. Amb aixo no vull dir que s'els hagi de rebre amb xiulets donç seria totalment contraproduent pero si que de tant en tant se li hauria de picar la cresta a alguns donç la seva manca d'actitud es una falta de respecte a una directiva i uns socis que estan fen un gran esforç perque ell pugui cobrar el que cobra cada mes i una falta de respecte a altres companys que si ho donen tot estiguis o no d'acord amb la feina que el tecnic t'assigna. Aquesta indulgencia podria ser la causa de que amb quasi totes las plantillas i gairebe cada temporada ens passi el mateix? El Mora s'equivoca pero tambe crec que alguns jugadors massa sovint surten al camp nomes a cobrir l'expedient i aixo va quedar demostrat ahir a Badalona on amb una plantilla de mes qualitat varem fer un paper mes galdos si cap que el de la temporada anterior i no sols en l'aspecte tactic sino tambe en actitud i si no que n'aprenguin de la intensitat amb la que va sortir a jugar el Badalona i amb la que varem sortir nosaltres i suposo que el Mora no els va dir que sortisin a caminar.Que els jugadors necessiten que algu els motivi? Donç si no el agrada perque escollien aquesta feina, haberse dedicat a la construccio per exemple (dit amb tots els meus respectes cap al ram de la contruccio). Molts pagarien per estar al seu lloc.
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2005, 10:08:48 am per La ceba mecànika »

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #8 el: 20 de Setembre de 2005, 10:48:07 am »
Acertadísima exposición de los echos expresada por nuestros compañeros Vicenç Boss.sbd con una ligera diferencia:
Mientras Vicenç habla de algunos de los jugadores jugadores que han llegado nuevos este año supuestamente traidos por el sr. Mora (Sergio Iglesias, Neftalí, Iván Díaz, Madrigal, David Gallo, són alguns dels exemples de jugadors que de moment ens estan donant un rendiment ZERO), Boss.sbd en su exposición hace referencia a jugadores como (el que jo vull es disfrutar jugant al futbol i defensant al meu equip ( cosa que tenen molt clara jugadors com Hammouch, Txiki, Peque, Genis o Marc Perez , per exemple  -  els quals probablement son els que menys cobren - ))
Entonces pienso yo.¿donde radica el problema?¿en la actitud de los jugadores?¿quien es el responsable de los jugadores?¿el entrenador?pues............
ES EL SR.MORA EL QUE TIENE QUE PONER HILO A LA AGUJA Y COSER ESE SACO QUE SE ESTA ROMPIENDO POR TODOS LOS LADOS.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #9 el: 20 de Setembre de 2005, 14:36:10 pm »
Hola, despres d'haver lleguit el teu text opino varies coses. Una d'elles que el Mora hauria de dimitir, si per varis motius com ja he explicat en anteriors posts, sobretot per la mala organitzacio de l'equip, jugadors que no juguen en les seves posicions. A part d'aixo tens molta, pero molta rao en el que dius sobre que la culpa es dels jugadors, si evidentment que si. Pero tot i aixo quan es juga a defensar sempre es paga, i aixo el Mora no ho enten.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Setembre de 2005, 15:14:33 pm »
Estaria d'acord en el que dius, vicenç, si els jugadors estiguessin al seu lloc i fallessin. Mora va dir que al quart gol el medina no va saber tapar la centrada, i que esperes si no es lateral?? (per exemple)

Vaya un comentari... un jugador ha de saber jugar on el posa l'entrenador... sempre!!

PD: Vicenç, estic d'acord amb tu al 100%

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 20 de Setembre de 2005, 15:17:10 pm »
M'estas dient que el Ramon ha de saber jugar de davanter?? (ja se que es exagerat, però queda més clar!)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 20 de Setembre de 2005, 15:23:03 pm »
Home, partim de la base de no fer el b***o... si a falta de laterals Mora creu que el millor que pot jugar allà es Medina, Medina s'ha de "trencar els cuernos" al lateral com si hagués jugat tota la vida allà... a més jo recordo que Mora va explicar que podria posar a Marcos al lateral però que preferia l'arribada ofensiva que li proporcionava Marcos al mig del camp i que Medina al lateral ho feia bé... és a dir ell també opina que Medina rendeix millor (ja no es rendir millor, es aportar més a l'equip) al mig del camp que al lateral... pero a falta de pan...