Com sempre, vull deixar clar d´entrada el meu total respecte per les opinions de tothom. Mai consideraré algú anti-arlequinat per criticar algún aspecte o persona en concret.
Ara bé, crec que el linxament a que està sent objecte Pere Valentí Mora és del tot desmesurat i extraordinàriament oportunista. Compte, no per això em posaré una vena als ulls i creuré que els demés estan errats i jo tinc la veritat absoluta. És més, puc estar d´acord amb alguns dels comentaris que s´han fet. Per exemple, estic totalment en sintonia amb aquells que consideren col.locar al David Medina de lateral dret és una aberració. També estic d´acord amb aquells que diuren que encara no hem trobat un patró de joc i que els canvis en l´equip són massa constants. Igualment, crec que la pressió segurament li està passant factura al nostre entrenador.
És evident que ahir es va fer un partit per oblidar, que el Badalona ens va esborrar del camp. Ara bé, de tot plegat dir que el Mora n´és el responsable últim i absolut en va un abisme. Podria buscar una manera de dir-ho més correcte, però ho sento, ho haig de dir, i és que en tinc els collons plens, però molt plens, de dues parauletes que per desgràcia han fet fortuna al Sabadell en les darreres temporades: "pájara" y "hemos salido relajados". Ja n´hi ha prou!!! Quan ahir vaig escoltar a la ràdio al Neftalí dir que "habían salido dormidillos", em va entrar una mala òstia pel cos que encara em dura. Quins pebrots!!!!!!!!!! Però com es pot permetre que tios que estan cobrant més de 6000 euros al més em diguin això?
? Intolerable, però és clar, mentre hi hagi l´escut humà que tenen, aquest enorme paraigües anomenat Pere Valentí Mora, i mentre nosaltres ens seguim obsessionant en la seva figura, aquestes figuretes de pessebre seguiran tocant-se els collons al camp.
Sergio Iglesias, Neftalí, Iván Díaz, Madrigal, David Gallo, són alguns dels exemples de jugadors que de moment ens estan donant un rendiment ZERO. Algú em dirà allò de que el Mora els fa jugar en una posició que no és la seva. Home, segur que sumant la pretemporada i la lliga, mai han jugat el seu lloc??? Si alguns d´ells són bons per cobrar més de 12 milions de les antigues pessetes a l´any, també ho han de ser per buscar-se la vida. Crec que el Madrigal encara fotarà menys gols que el Tariq, i a igual que el David Gallo, són jugadors que senzillament van de retirada. Espero equivocar-me, però crec que cap dels dos marcarà cap número important de gols.
Iván Díaz, m´ha fotut en lo que va de temporada uns 15678 copets de tacó, dels quals, 15677 han acabat a peus del rival. Em fot gràcia, perquè tothom diu que el Mora no pot viure dels èxits del passat, mentre alguns jugadors que ho van fer bé al Sabadell en fot 10 d´anys, si en poden viure...Em nego a recórrer sempre a lo més fàcil, matar l´entrenador, i que les 11 tristes figures que van anar a prendre el sol a Badalona en surtin "vivitos y coleando". Que espavilin, i aviat, senzillament això. Que els arbres no ens tapin el bosc, no permetem que alguns d´aquests jugadors segueixin passejant-se pel camp, fins que acabin de cremar l´escut sota el que s´amaguen i que es diu Mora.
Hi falten molts collons al camp, però molts. Falta mala llet, falta que els jugadors que tenim, alguns d´ells del tot aburgesats, hi posin el que han de posar. Després del partit amb Osasuna B vaig haver de sentir a un jugador dir que "habia faltado agresividad", i ahir escolto que "salimos dormidillos"... I quin és el nostre únic problema??? Que el Mora es pentina amb la ratlla al mig!! A Peralta vem fallar gols que un nen al pati del col.legi fot amb els ulls envenats, i a més David Gallo es permet el luxe de deixar l´equip amb 10 més de mig partit.
Insisteixo, no vull amb això exculpar al Mora. Ell és responsable de la situació actual, evident, però crec que alguns l´han pres com un "ninot" al que tothom pot pegar sense contemplacions. Al camp hi ha d´haver 11 tios i no 11 noms, i això fins que no ho tinguem clar, malament. És més, segur que aquest equip, el 100% la fitxat el Mora?
Segur que seria un debat llarg i polèmic, que d´altra banda crec que no és moment de tenir. Jo mateix, em sap greu haver de criticar l´equip com ho estic fent, m´entristeix a la quarta jornada de lliga haver d´entrar ja en aquests debats. Crec que estem molt, exageradament nerviosos, i que la pressió ens està podent a tots, i no a uns quants.
En fi, de totes maneres el futbol posa cadascú al seu lloc, els resultats manen i si al final cal prendre mesures dràstiques doncs, què hi farem!!! De totes maneres, si reclamo un major respecte per un home que ha salvat al pitjor Sabadell de la història. Ell, com Iván Díaz o Madrigal, té exactament el mateix dret a que se li reconeguin gestes del passat. Al finalitzar el partit amb el Peralta, no vaig escoltar NINGÚ en aquest fòrum posar en dubte la vàlua del míster. Només havia llegit en aquella temporada que tindriem un entrenador que jugaria amb tres al darrera, amb 10 tios davant i que faria un "dream team"... Estem a la quarta jornada de lliga, tranquils, el que hagi d´arribar ja arribarà. En tot cas, espero de tot cor que passi el que passi sigui sempre en bé del Sabadell.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!