Autor Tema: Tampoc es la fi del món.  (Llegit 5090 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
Tampoc es la fi del món.
« el: 19 de Setembre de 2005, 09:27:32 am »
A cap de nosaltres ens agrada com està jugant el nostre equip, jo penso que la directiva li donarà 3 o 4 jornades més de confiança al Mora i si éls resultats no acompanyen canviaràn d'entrenador, ( amb tots els problemes que representa ) ja que aquesta situació no pot durar gaire temps més.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Re: Tampoc es la fi del món.
« Respondre #1 el: 19 de Setembre de 2005, 13:13:09 pm »

Aquesta és la realitat exacta
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Setembre de 2005, 13:55:15 pm »
El problema es q molts de nosaltres no li hem donat ni una sola jornada al mora... q lestavem criticant ja desde el primer partit de pretemporada...

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #3 el: 19 de Setembre de 2005, 14:00:04 pm »
El problema es que antes de empezar la liga ya estabamos ascendidos segun todos y la realidad es otra, no se le puede meter esa presion a los jugadores tan pronto, el primer objetivo es la permanencia y a partir de hay si nos quedan jornadas pues que aprieten los dientes y para arriba, pero esque aqui para muchos en la jornada 1 ya nos hibamos a pasear por la 2b y asi no se va a ningun lado

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de Setembre de 2005, 14:02:15 pm »
completamente de acuerdo... llevo semanas diciendo esto Mitic_SBD

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 19 de Setembre de 2005, 14:21:36 pm »
No és la fi del món però sí que és la del Mora.

La directiva ja va dir que li donava un marge de millora de 3 partits (suposo que de lliga), així que no podem posar de nou un altre marge pq no té sentit.
El partit del Sant Andreu és el que farà el 3er partit i em suposo que la directiva cumplirà la seva paraula. I si és aquesta setmana millor.

La raó: El primer equip fort que ens enfrontem ens clava 2 gols al primer quart d'hora de partit i el joc ha sigut el mateix que ja hem denunciat molts des de pretemporada.
Honor al Sabadell

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de Setembre de 2005, 14:24:39 pm »
La directiva va donar un marge de 3 partits a Mora?????? D'on has tret això????

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #7 el: 19 de Setembre de 2005, 14:34:22 pm »

En aquest mateix forum. No em diguis ara a on però em sembla que era a la secció Tribuna.
Honor al Sabadell

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 19 de Setembre de 2005, 14:37:31 pm »

En aquest mateix forum. No em diguis ara a on però em sembla que era a la secció Tribuna.

Aquest es un altre dels problemes... q s'inventen coses nomes per desestabilitzar... tots sabem que l'arrencada de lliga ha sigut dolenta (tmpc a sigut desastrosa) pero es q nosaltres estavem a segona A en pretemporada i criticant a lentrenador... no hem deixat treballar ni una jornada...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #9 el: 19 de Setembre de 2005, 14:51:41 pm »
Aquesta noticia va sortir de boca del Larrosa segons Radiosabadell, i dubto que s'ho inventin.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 19 de Setembre de 2005, 14:53:10 pm »
Si?? No ho sabia... vaig a llegir-ho pq em sembla totalment irreal...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #11 el: 19 de Setembre de 2005, 15:01:51 pm »
busca-la a la web que segur que la trobes. x cert, l'últim partit de marge és akt diumenge contra el sant andreu.... si no roda el seu cap abans...  ::)

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #12 el: 19 de Setembre de 2005, 15:04:28 pm »
No m'invento res. Ho he vist amb els meus propis ulls i era un escrit oficial d'un directiu. Ho han vist també els habituals del forum.
Honor al Sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 19 de Setembre de 2005, 15:06:30 pm »
Doncs jo no m'enrecordo d'aquest post...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 19 de Setembre de 2005, 15:16:39 pm »
Yo vaig obrir un tema aqui, al sub forum Primer Equip parlan sobre les paraules de Antonio Larrosa envers a Mora... es diu "Inclus el president demana calma" o algo aixi ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 19 de Setembre de 2005, 15:18:21 pm »
No només no he trobat la noticia... si no que fent càlculs... si li van donar 3 partits de marge i acaben al partit del Sant Andreu (jornada 5), això em fa pensar que l'últimàtum li van donar després de Peralta... Em sembla molt imbersemblant que la directiva dongui un ultimàtum a un entrenador a la jornada 2. Senzillament, al no recordar el post (ni trobar-lo) i no recordar la noticia (ni trobar-la), i seguint com segueixo l'actualitat arlequinada dubto molt de la veracitat d'aquesta informació

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #16 el: 19 de Setembre de 2005, 15:20:39 pm »
Fum, fum, fum, tens el post que e citat en aquesta mateixa pagina de Primer Equip, pero com que vec que no ets capaç de trobar-lo, et copio les paraules que vaig posar ;)

Paraules del president Larrosa a la web de RS:

El president del Centre d'Esports Antonio Larrosa vol tranquil·litat de cara els propers compromisos 7.09.2005   

Iván Martín / El president del Centre d'Esports Sabadell, Antonio Larrosa ha demanat tranquil·litat i paciència a l'afició arlequinada. Malgrat l'inici irregular de lliga, el màxim dirigent sabadellenc ha destacat la qualitat de la plantilla i ha exigit marge de temps per a la posada a punt de l'equip de Pere Valentí Mora. Larrosa ha lamentat els resultats dels dos primers partits a la Segona Divisió B.

Tot i que hi ha un cert neguit perquè l'equip no acaba d'arrencar, Antonio Larrosa és optimista i ha assegurat que els resultats irregulars es traduiran en positius, un cop l'equip arlequinat es conjunti. El president del Centre d'Esports ha demanat un temps prudencial per veure les possibilitats reals de la plantilla. En aquest sentit, els pròxims tres partits seran clau i el límit, que des del Consell d'Administració s'han posat per trobar solucions.

Sigui com sigui, Antonio Larrosa no va veure l'equip tan malament, diumenge passat al camp del Peralta. El màxim dirigent del Sabadell considera que els arlequinats podien haver tornat amb la victòria, si la sort hagués acompanyat una mica. Els de Valentí Mora juguen aquesta nit contra el Girona, a partir de les nou i en Copa Federació mentre que diuemnge rebran a l'Alfaro a partir de les set. Per cert, el Badalona-Sabadell de la quarta jornada es jugarà diumenge 18, a les cinc de la tarda i a través de Televisió de Catalunya i Ràdio Sabadell.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 19 de Setembre de 2005, 15:23:24 pm »
clar q no és la fi del món !!

Només hem de conjurar l'ekip i anar millorant ! no se si us doneu compte, però estem a la jornada 4 i la gent demana el cap del mister !! no ho acabo d'entendre ... encara ens qeden 102 punts en joc !! Si els guanyem tots trankils q fem play-off  ;)

No está res perdut. Trankilitat i a animar el diumenge q ve q s'ha de fer de la Creu Alta un fortí  >:D >:D :ok
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 19 de Setembre de 2005, 15:23:36 pm »
Sí sí, això sí Cudi... em refereixo a l'ultimatum que segons alguns el president Larrosa va donar a Mora despres del partit del Peralta.... :o no el trobo  :o

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #19 el: 19 de Setembre de 2005, 15:25:33 pm »
aixo es veia venir! a la mes minima ja. surten els kumentaris optimistes o ``flipaistes´´! i aixo a pretemporada! i com deia fum, fum, fum la realitat es una altre! aixo ens passa per anar de llestos! ke hi farem! ara toca. sant andreu. keda molta lliga! ja vurem q passa! paciencia!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!