Autor Tema: Tampoc es la fi del món.  (Llegit 5091 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Tampoc es la fi del món.
« Respondre #20 el: 19 de Setembre de 2005, 15:27:46 pm »
aixo es veia venir! a la mes minima ja. surten els kumentaris optimistes o ``flipaistes´´! i aixo a pretemporada! i com deia fum, fum, fum la realitat es una altre! aixo ens passa per anar de llestos! ke hi farem! ara toca. sant andreu.

Ho porto dient jo fa temps... que hi ha molts clubs que s'han reforçat tan o millor que nosaltres, que hi ha molts clubs que ens superen en pressupost... que hi ha molts clubs amb pressupost i plantilles millors que porten any fotentse-la als morros... que per un any que tenim una plantilla que ens han vengut (qui?) que es millor i un pressupost que també es millor (no gaire...) ja ens pensem ser campions a la jornada 5... i ja estavem criticant al primer partit de pretemporada... aixi no es pot...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 19 de Setembre de 2005, 15:28:18 pm »
En aquest sentit, els pròxims tres partits seran clau i el límit, que des del Consell d'Administració s'han posat per trobar solucions.

Suposo que sera aixo...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #22 el: 19 de Setembre de 2005, 15:30:35 pm »
En aquest sentit, els pròxims tres partits seran clau i el límit, que des del Consell d'Administració s'han posat per trobar solucions.

Suposo que sera aixo...

aixo es un ultimatum a lentrenador...?? aqui diu q si no es millora el fotran fora?? si precisament es un crit a la tranquilitat que em de deixar pasar tres partits mes... i a partir de llavors veuriem que pasa... si es q...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #23 el: 19 de Setembre de 2005, 15:31:22 pm »
Ho porto dient jo fa temps... que hi ha molts clubs que s'han reforçat tan o millor que nosaltres, que hi ha molts clubs que ens superen en pressupost... que hi ha molts clubs amb pressupost i plantilles millors que porten any fotentse-la als morros... que per un any que tenim una plantilla que ens han vengut (qui?) que es millor i un pressupost que també es millor (no gaire...) ja ens pensem ser campions a la jornada 5... i ja estavem criticant al primer partit de pretemporada... aixi no es pot...

:yes: :yes: :yes: :ok :ok :ok ;)
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #24 el: 19 de Setembre de 2005, 15:33:29 pm »
per aixo dic que suposo que es referia a aixo...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #25 el: 19 de Setembre de 2005, 17:24:31 pm »
aixo es veia venir! a la mes minima ja. surten els kumentaris optimistes o ``flipaistes´´! i aixo a pretemporada! i com deia fum, fum, fum la realitat es una altre! aixo ens passa per anar de llestos! ke hi farem! ara toca. sant andreu.

Molts clubs?? Digue'm quins i ho comentem tots plegats, ok?
Quan se la fotien als morros el Castelló i Hércules, rebien una gran crítica de l'entorn (que no sempre és bona, d'acord però també demostra l'inconformisme). Ara, si ens volem assemblar més a la Grama que no reben tanta pressió encara que fallessin 5 o 6 playoffs...
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #26 el: 19 de Setembre de 2005, 18:26:36 pm »
No sé, jo no trobo q sigui cap ultimatum a l'entrenador, parla de solucions pero no crec q parli particularment de l'entrenador. Que fer-lo fora seria la solució més facil? Segurament si però bueno, jo no crec que a un entrenador se'l posi entre l'espasa i la paret tan aviat pq això no ajuda a q treballi millor amb els jugadors encara q diumenge, segons el resultat, ja veurem què passarà ;)

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #27 el: 19 de Setembre de 2005, 19:00:03 pm »
Jo també penso igual que fum fum fum, aqui habia molta gent que es pensava que pujariem sense baixar de l'autobús. La 2B es durissima, la cantitat de entitats semblants a la nostre que tenien bones plantilles i cada any fracasaven (Castelló, Recreativo, etc...). Per favor, paciencia. Lo que sempre dic, lo primer es aconseguir la permanencia (després de dos anys de patiment), i després si la asolim abans de acabar la lliga, pues a per totes, a lluitar per lo maxim.
S'ha posat una pressió excesiva a la plantilla i en Mora. Caram que s'ha renovat un 70% de la plantilla, també necesitan temps. Que si perdrem amb el ST.Andreu, que algu es adivi? Per favor, més optimisme i menys gent negativa.
Un altre cosa, que jo també penso que pot pasar, es que si l'equip no millorar la dinamica de resultats, la directiva no li donara gaire marge en Mora, i el seu cap poguir rodar. Les declaracions de Larrosa, son el millor exemple. Mai me han agradat el canvi a la banqueta quan es portar tan poc jugat.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #28 el: 19 de Setembre de 2005, 19:10:09 pm »
Company Fum, Fum, Fum, el problema és que ni el Mora ni la plantilla, ens ha donat ni ha ofert gran cosa durant aquesta temporada (pretemporada inclosa), ni tan sols bones vibracions. I la veritat és que no podem veure coses on no en hi ha, en tot cas, només podem veure Fum, fum, fum, que ara no sé qui el ven, si el Mora, si la plantilla, si el Fum,fum,fum, la directiva, l'afició o tots plegats.
Ara també puc dir que ( i menteixo), que juguem molt be i que l'únic que ens falta és sort. (T'agrada més així).  :smoking: em poso les ulleres que no vull veure res més, i el cigarret és per obnubilarme el pensament respirant el seu fum.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #29 el: 19 de Setembre de 2005, 19:23:47 pm »
Sembla que hi hagi en aquest fórum més pro-mora que pro-sabadell. Si us plau, que algú digui els equips amb millors jugadors d'aquest grup (alguns diuen encara que hi han molts equips amb més pressupost, més equip, etc) i llavors fem un debat seriós.

Mireu el Terrassa, no crec que tingui millor equip que el nostre (fins i tot ha fitxat Socías) i ja és líder havent començat perdent a la lliga.

Si mirem els altres grups, els principals (a priori) candidats a pujar a 2a estan millor que nosaltres (Rayo, Salamanca, Oviedo, Terrassa, etc).

Creieu de debó que ens podem escudar sempre amb el tema de la paciencia pq és un equip nou? Moltissims equips estan fets nous. Si voleu els enumero.

La impressió meva és que sou conformistes i amiguets del Mora. Ell és un entrenador i com a tal ha de suportar la pressió que té qualsevol entrenador professional. Per què suposo que considereu al  :scut un club professional, no?
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 19 de Setembre de 2005, 19:51:30 pm »

Creieu de debó que ens podem escudar sempre amb el tema de la paciencia pq és un equip nou? Moltissims equips estan fets nous. Si voleu els enumero.

En això estic d'acord en tu..... la mateixa cantarella cada any cansa....em poden dir les excuses que vulguin pero aquesta NO, ja que TOTS els equips son nous......
Jo també penso que potser algun partit més al Mora se l'hi hauria de donar...... però si diumenge es perd o empata contra el Sant Andreu, prepareu-vos a escoltar les primeres xiulades fortes durant el partit i sobretot al final.... i això si que no és bo.  :no:
A mi el que realment em preocupa, que amb 360 minuts potser em creat 4 o 5 ocasions clares de gol i no n'hem fet cap de jugada, tots a pilota parada i això si que no pot ser  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #31 el: 19 de Setembre de 2005, 22:10:21 pm »
aquesta es la excusa que menys s´aguanta.m´explico, la grama a canviat a quasi tot l´equip ( per no dir tot) i el sant andreu i el tarrassa osigui que tots començen igual de poc conjuntats i tots tenen el mateix temps per conjuntarse
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 19 de Setembre de 2005, 22:52:46 pm »
Tots tenen el mateix temps, i aqui es on es veu la feina d'un entrenador que ho aconsegueix i d'un altre que no...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #33 el: 20 de Setembre de 2005, 13:38:25 pm »
Jo sempre he dit k li donem de marge fins la jornada 10, no crek k amb 4 partits jugats es pugui fer un balanç molt bo, i si no fixeu-vos en les altres lliges, ja sigui primera segona o les extranjeres kuan portaven 4 jornades, es millor esperar a la jornada 10 i animar el nostre ekip pasi el k pasi, no criticar al mora, ja k akests k el critiken tant, dubto de k siguin :bandera, ja k per mi ser un bon arrlekinat es donar suport a tot l'ekip al camp i fora d'ell, ningu es tira pedres al seu propi teulat oi??...

salu2 ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 20 de Setembre de 2005, 15:30:48 pm »
També estic d'acord amb tu Sg Fak, a un li pot agradar més o menys el tècnic, però quan juguen un partit no ho fa el Mora, sino  el  :scut i és VERGONYÓS no para de sentir crits en contra els jugadors i entrenador durant el partit. Quan es juguen els 90 minuts el que s'ha de fer és animar i callar.... després ja es pot opinar  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es