Autor Tema: Gespa artificial a la Nova Creu Alta?  (Llegit 3034 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Gespa artificial a la Nova Creu Alta?
« el: 26 de Gener de 2009, 18:00:35 pm »
Gespa artificial a la Nova Creu Alta?
Si, siusplau. Potser no sembla estétic per al nostre club, o simplement tenimel xip de futbol sobre gespa natural, però vos demano una reflexió i uns minuts del vostre temps per a valorar la conveniència de que el nostre estadi tinga gespa artificial, com altres de la categoria.
Primer de tot, que la gespa artificial, té molt menys manteniment que la natural. La sustitució de gespa s’ha de fer més o menys al mateix temps, y per altre banda en gespa artificial, se poden entrenar més sovint al lloc on juguen cada dos setmanes i a sobre se pot utilitzar, no sols per al primer equip, si no per a altres categories.
Vos imagineu?
Una setmana jugaria el primer equip, just desprès de jugar el filial, amb el que el soci tindria més entreteniment i facilitat per a vore a l’equip sense anar rondant cap munt i cap vall. A més, els jugadors del filial, s’animarien més de vore les grades més plenes i de jugar en un estadi. Se sentirien més valorats.
L’altre setmana, l’equip de base, juvenil ‘A’, o Infantil ‘B’, o el que sia, que se’l vulga premiar amb jugar a l’estadi, i desprès el femení del Sabadell. Un premi per als primers, amb una motivació extra i més públic per a uns i altres. A part, el femení, és també el primer equip, equip que ha passejar arreu la nostre orgullosa samarreta i que a més ha guanyat, en el passat títols.
També, a èpoques de l’any com ara, de no tanta calor, se podria jugar a les 12 del migdia algun partit important de la base, a mode de premi o motivació, o també podrien jugar els veterans del Sabadell, la llegenda viva.
Que guanyem amb açò?
Fàcil:
-Més merchandasing a l’estadi. En els partits amb poca afluència, juvenils, cadets, femení , aleví, etc, només s’obre la tribuna baixa, i s’utilitze el bar d’abaix. Entrades a 1€ per estos partits per als no-socis. Ingressos extra.
-En horaris de partit, amb oficina oberta, que sia possible fer-se soci, o comprar banderes, bufandes, o fins i tot entrades anticipades. Ingressos extra.
-Més ressó mediàtic. Pares que parlen de que son fill ha jugat a l’estadi del Sabadell, i altres nens amb ganes de jugar al Sabadell perque té unes instalacions de primera. Més possibilitats per al futbol base d’escollir jugadors i augmentar la qualitat de la cantera.
-Un femení a l’estadi. El club i la ciutat està compromés amb la igualtat i amb el desenvolupament positiu de la dona, més ressó a la premsa, algun patrocinador nou per a tal efecte, fins i tot patrocinades per un ens públic. Més presència mediàtica.
-Més possibilitat de que els patrocinadors vulguen posar valles i publicitat a l’estadi, ja que no només s’obre 2 hores cada 15 dies, si no que 10 o 12 hores cada setmana. Ingressos extra.
-Possibilitat de llogar l’estadi a alguna gran empresa o a particulars, o fins i tot a un grup de socis, per a fer un partit allà. Preus diversos, descomptes per a socis. Ingressos extra.  Vos imagineu que vos demanen 500€ per a disposar de l’estadi 2 hores (vestuari incluit). Surt a 25€ per jugador. Temptador, veritat? Ingressos extra!
La gespa artificial d’última generació dure 10 anys. Pot costar de 450.000€ a 600.000€, depèn de si millores més coses del camp, però guanyes, a la curta uns diners que sempre van bé, i a la llarga, presència mediàtica, prestacions a la cantera, fidelització del soci i del jugador canterà, patrocinadors, etc.
Totes estes raons, me fan dir que vull gespa artificial a la Nova Creu Alta.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
Re: Gespa artificial a la Nova Creu Alta?
« Respondre #1 el: 26 de Gener de 2009, 18:08:06 pm »
yo prefiero cesped natural que somos un equipo de primera!!! ademas el año que viene en 2a no seria bonito tenerlo de cesped artificial... ;D ;D :beer2
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 26 de Gener de 2009, 18:13:22 pm »
Si, però no estem a primera. El que ha de primar en la categoria que estem i les necessitats de l'equip és l'asegurar un futur econòmic, i esta és una idea per a fer-ho.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 26 de Gener de 2009, 20:08:07 pm »
 :bandera :bandera :bandera

A mi m'agrada mes la gespa natural, ara be la gespa artificial s'acabara imposant, inclòs els equips de primera,l'ultima generacio de gespa es veu que esta bastant aconseguida i no te els problemes de la gespa mes antiga.

Si no ho tinc malentès els camps del olimpia seran de gespa artificial   :happy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

friend

• Visitant
« Respondre #4 el: 26 de Gener de 2009, 20:10:44 pm »

llavors perq s'han gastat la pasta en fer la ciutat esportiva de olimpia?

No crec que sigui una bona alternativa.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #5 el: 26 de Gener de 2009, 21:24:00 pm »
Jo també em quedo amb la gespa natural i, si pot ser, en l'estat que sol estar, en perfecte estat. Som l'enveja de molts equips i encara que estiguem a segona B seguim jugant a futbol, i el futbol es juga sobre gespa (natural). La gespa artificial ens posaria al nivell dels equips petits, i el Sabadell no és un equip petit. A més, la NCA és un símbol de la nostra història gloriosa i com a tal ha de seguir sent-ho (amb la gespa natural, per tant).
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 27 de Gener de 2009, 12:51:19 pm »
Amic sexebirra,

no discutiré els teus arguments sobre si és més pràctic o menys, tot i que tampoc és recomenable utilitzar la gespa artificial més d'una quantitat d'hores al dia/setmana. Es podria fer servir més, però tampoc 24 hores al dia.

En el que sí que discrepo és en això dels ingressos extres: pel que fa al lloguer a empreses privades, els ingressos no serien pel C.E. Sabadell, ja que l'estadi de la Nova Creu Alta és municipal i dit lloguer (que alguna vegada ja s'ha fet per rodar-hi anuncis televisius) va als comptes de l'ajuntament.
Pel demés, pensa que obrir l'estadi també te les seves despeses: el sou del cambrer del bar, el porter, el qui ven les entrades a guixetes... no només hi ha ingresos, també hi ha despeses, pel que no tot són beneficis.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 27 de Gener de 2009, 12:54:31 pm »
jo pregunto:

qui paga el manteniment de la gespa, l'Ajuntament o el CES?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 27 de Gener de 2009, 14:03:47 pm »
jo pregunto:

qui paga el manteniment de la gespa, l'Ajuntament o el CES?

Crec que l'ajuntament. Sinó tampoc tindria massa lògica que posessin les restriccions que posen per les hores d'entrenament.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 27 de Gener de 2009, 19:25:52 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Si no ho tinc mal-entès l'ol impia una part important ho paga la federació hi no se si l'ajuntament hi posa cales o no :huh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 27 de Gener de 2009, 20:13:58 pm »
En el que sí que discrepo és en això dels ingressos extres: pel que fa al lloguer a empreses privades, els ingressos no serien pel C.E. Sabadell, ja que l'estadi de la Nova Creu Alta és municipal i dit lloguer (que alguna vegada ja s'ha fet per rodar-hi anuncis televisius) va als comptes de l'ajuntament.

Sobre això que dius: L'estadi està cedit al CE Sabadell o simplement ens el deixen per a jugar-hi els partits? Perquè si nosaltres el tenim cedit, hauríem de poder decidir nosaltres si si fa alguna cosa o no, veritat?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 28 de Gener de 2009, 10:06:08 am »

Sobre això que dius: L'estadi està cedit al CE Sabadell o simplement ens el deixen per a jugar-hi els partits? Perquè si nosaltres el tenim cedit, hauríem de poder decidir nosaltres si si fa alguna cosa o no, veritat?

Cert, però és més complicat que tot això.
A veure si m'explico una mica més: el C.E. Sabadell fa us de l'estadi, obté els ingressos dels lloguers dels bars (perquè, si no ho tinc malentès, són llogats), les planxes de la publicitat, etc..
Però pel que fa a la pròpia gespa, l'ajuntament imposa un màxim d'hores setmanals per poder trepitjar-la, ja que, com diem, és l'ajuntament qui en fa el manteniment. En altres paraules, podríem deixar que, per posar un exemple, el C.E. Sabadell Femení hi jugués els seus partits (l'amic Randel n'estaria molt content), però això faria que el primer equip masculí tingués un parell d'hores menys a la setmana per entrenar-hi.

M'explico :icon_question: :blink
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 02 de Febrer de 2009, 17:43:33 pm »

Pel demés, pensa que obrir l'estadi també te les seves despeses: el sou del cambrer del bar, el porter, el qui ven les entrades a guixetes... no només hi ha ingresos, també hi ha despeses, pel que no tot són beneficis.
[/quote]

Com pots vore, Manel, dic que s'utilitze 10 o 12 hores al dia, i açò no seria pas una barbaritat. Se faria servir més que ara, açò si.
Per altri banda, si l'ajuntament se vol involucrar de veres amb el club sense que li costi un cèntim, que donguen un poc més de marge de gestió de l'estadi al club. És molt trist que lo puguem obrir per a jugar partits un cop cada 2 stmanes. Se veu que el femení, no és un equip interessant per a la Fundació.
I obrir l'estadi, més hores, implica més despeses. Però ambé, per els números que he fet, més beneficis. Les entrades i el control de porta, els pot porta una sola persoa, i el bar, en partits de baixa assistència com son els que serien premi per jugar-hi, a juvenil, cadet, femení infantil, etc, se posa una màquina de cafes a monedes o se permet sortir a fora, i els bars de davant, que estimen el club, estaran més contents encara. I en partits d'estos, és permés entrar i sortir a gust del camp.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 04 de Febrer de 2009, 11:43:01 am »

Com pots vore, Manel, dic que s'utilitze 10 o 12 hores al dia, i açò no seria pas una barbaritat. Se faria servir més que ara, açò si.
Per altri banda, si l'ajuntament se vol involucrar de veres amb el club sense que li costi un cèntim, que donguen un poc més de marge de gestió de l'estadi al club. És molt trist que lo puguem obrir per a jugar partits un cop cada 2 stmanes. Se veu que el femení, no és un equip interessant per a la Fundació.
I obrir l'estadi, més hores, implica més despeses. Però ambé, per els números que he fet, més beneficis. Les entrades i el control de porta, els pot porta una sola persoa, i el bar, en partits de baixa assistència com son els que serien premi per jugar-hi, a juvenil, cadet, femení infantil, etc, se posa una màquina de cafes a monedes o se permet sortir a fora, i els bars de davant, que estimen el club, estaran més contents encara. I en partits d'estos, és permés entrar i sortir a gust del camp.

Benvolgut sexebirra, no és que et vulgui contradir, perquè és de lògica pensar que hi hauria més beneficis, no sé fins a quin punt, però n'hi hauria. El fet però és que ara (bé, quan hi hagi les properes eleccions) inaugurarem el camp de gespa artificial d'Olímpia i el que comentes és de suposar que ja ho pot cobrir aquesta instal·lació... tot i que benefici pel C.E. Sabadell més aviat poc -per no dir gens-. :unsure:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 04 de Febrer de 2009, 11:49:35 am »
i aquest camps que inaguraràn a l'Olimpia seran de lliure dispossició pel CES?

jo estic amb el sexeibirra, potser si posesin la NCA amb gespa artificial d'última generació s'estalviarien el cost del manteniment de la natural (que per el que tinc entes és un "pico" bèstial al cap de l'any) i permetría que l'Amateur i les Femines juguessin a l'Estadi.
Estaría bé recuperar matinals futbolistiques a la NCA i no tenir que anar de pelegrinació per veure els altres equips, cosa que fa ben poca gent

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 04 de Febrer de 2009, 11:58:42 am »

jo estic amb el sexeibirra, potser si posesin la NCA amb gespa artificial d'última generació s'estalviarien el cost del manteniment de la natural (que per el que tinc entes és un "pico" bèstial al cap de l'any) i permetría que l'Amateur i les Femines juguessin a l'Estadi.
Estaría bé recuperar matinals futbolistiques a la NCA i no tenir que anar de pelegrinació per veure els altres equips, cosa que fa ben poca gent

Només he intentat posar damunt la taula (o a la pantalla) uns detalls que són imprescindibles i s'han de tenir en compte si hom vol fer les coses ben fetes. No he dit que no vulgui gespa artificial. Tot i que si s'espera una resposta a 'sí' o 'no', pel moment contesto que NO m'agradaria. Tot i que ja sé que és el futur del futbol. Però és pel mateix motiu que no m'agraden els números fixes i els noms a les samarretes, digueu-me clàssic, però quan jo compro una samarreta de futbol la compro per l'equip i no pel jugador, tot i que el futbol modern, sobretot pel que fa a màrketing, va per una altra banda.

Bé, com acostumo a fer, m'he despistat del tema. El primer camp que estarà llest a Olímpia serà pel C.E. Sabadell directament, mentre que el segon és per entrenaments de les categories inferiors de la Selecció Catalana. Tot i així, segons sembla, el C.E. Sabadell també podria utilitzar aquest segon camp si dits equips de la Selecció Catalana no l'estan utilitzant.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 04 de Febrer de 2009, 12:02:24 pm »

Només he intentat posar damunt la taula (o a la pantalla) uns detalls que són imprescindibles i s'han de tenir en compte si hom vol fer les coses ben fetes. No he dit que no vulgui gespa artificial. Tot i que si s'espera una resposta a 'sí' o 'no', pel moment contesto que NO m'agradaria. Tot i que ja sé que és el futur del futbol. Però és pel mateix motiu que no m'agraden els números fixes i els noms a les samarretes, digueu-me clàssic, però quan jo compro una samarreta de futbol la compro per l'equip i no pel jugador, tot i que el futbol modern, sobretot pel que fa a màrketing, va per una altra banda.

Bé, com acostumo a fer, m'he despistat del tema. El primer camp que estarà llest a Olímpia serà pel C.E. Sabadell directament, mentre que el segon és per entrenaments de les categories inferiors de la Selecció Catalana. Tot i així, segons sembla, el C.E. Sabadell també podria utilitzar aquest segon camp si dits equips de la Selecció Catalana no l'estan utilitzant.

gràcies per la info!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #17 el: 04 de Febrer de 2009, 15:57:15 pm »
el camp que disposarà la federació catalana també sera utilitzat per la formació d'àrbitres no? :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 04 de Febrer de 2009, 20:39:44 pm »
el camp que disposarà la federació catalana també sera utilitzat per la formació d'àrbitres no? :beer2

Per el que varen donar a entendre a la presentació, si.

Per cert, per el que he consultat aquest vespre... en base el conveni signat amb la Federació Catalana que el tindrà en concessió durant 50 anys. A més, aquesta operació de 8 milions d'€uros, només 2 els sufragarà la FCF.
« Darrera modificació: 04 de Febrer de 2009, 22:14:05 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 05 de Febrer de 2009, 10:05:11 am »

Per el que varen donar a entendre a la presentació, si.

Per cert, per el que he consultat aquest vespre... en base el conveni signat amb la Federació Catalana que el tindrà en concessió durant 50 anys. A més, aquesta operació de 8 milions d'€uros, només 2 els sufragarà la FCF.

Pel que sé, els altres 6 milions els posaran entre la FEF i el Consell Superior de l'Esport. L'ajuntament hi posa els terrenys, però ni un cèntim.
VISCA CATALUNYA!!!