Autor Tema: Gespa artificial a la Nova Creu Alta?  (Llegit 3032 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Gespa artificial a la Nova Creu Alta?
« Respondre #20 el: 05 de Febrer de 2009, 11:26:18 am »
el camp que disposarà la federació catalana també sera utilitzat per la formació d'àrbitres no? :beer2

Per el que varen donar a entendre a la presentació, si.

Per cert, per el que he consultat aquest vespre... en base el conveni signat amb la Federació Catalana que el tindrà en concessió durant 50 anys. A més, aquesta operació de 8 milions d'€uros, només 2 els sufragarà la FCF.

Pel que sé, els altres 6 milions els posaran entre la FEF i el Consell Superior de l'Esport. L'ajuntament hi posa els terrenys, però ni un cèntim.

La FEF deu uns calers a la FCF des de fa temps, va ser una de les condicions que van acordar Villar i Campoy. Si la Catalana votava a favor de Villar en les eleccions del passat novembre, Villar donaria aquests diners que deu, que servirien per pagar lo de Olimpia i un altre tema que tenen a Banyoles que nose de que va. Tot semblava clar, però ja sabem com es Villar, que "donde dije digo, digo Diego". Aquests diners encara no els ha donat i ja veurem quan els donarà i si els dona...Mafia en estado puro.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #21 el: 05 de Febrer de 2009, 17:38:39 pm »
i aquest camps que inaguraràn a l'Olimpia seran de lliure dispossició pel CES?

jo estic amb el sexeibirra, potser si posesin la NCA amb gespa artificial d'última generació s'estalviarien el cost del manteniment de la natural (que per el que tinc entes és un "pico" bèstial al cap de l'any) i permetría que l'Amateur i les Femines juguessin a l'Estadi.
Estaría bé recuperar matinals futbolistiques a la NCA i no tenir que anar de pelegrinació per veure els altres equips, cosa que fa ben poca gent

Tu m'has entés perfectament. Si el que falta en este foro son més dones.  :wink2:

La FEF deu uns calers a la FCF des de fa temps, va ser una de les condicions que van acordar Villar i Campoy. Si la Catalana votava a favor de Villar en les eleccions del passat novembre, Villar donaria aquests diners que deu, que servirien per pagar lo de Olimpia i un altre tema que tenen a Banyoles que nose de que va. Tot semblava clar, però ja sabem com es Villar, que "donde dije digo, digo Diego". Aquests diners encara no els ha donat i ja veurem quan els donarà i si els dona...Mafia en estado puro.

O sia, que encara se quedarà Olímpia a mitges.  :exxxx collona, quina banda.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #22 el: 05 de Febrer de 2009, 18:55:45 pm »
i aquest camps que inaguraràn a l'Olimpia seran de lliure dispossició pel CES?

jo estic amb el sexeibirra, potser si posesin la NCA amb gespa artificial d'última generació s'estalviarien el cost del manteniment de la natural (que per el que tinc entes és un "pico" bèstial al cap de l'any) i permetría que l'Amateur i les Femines juguessin a l'Estadi.
Estaría bé recuperar matinals futbolistiques a la NCA i no tenir que anar de pelegrinació per veure els altres equips, cosa que fa ben poca gent

Tu m'has entés perfectament. Si el que falta en este foro son més dones.  :wink2:

crec que no és una questió de gènere sino d'inteligencia  8)
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 05 de Febrer de 2009, 18:57:44 pm »
Encara no han donat els calés? Doncs em sembla que el plaç de les obres d'Olímpia anirà per llarg. Quina llàstima de màfia que hi ha en les federacions esportives.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...