Autor Tema: Nueva iniciativa del area social del CE Sabadell  (Llegit 1654 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Nueva iniciativa del area social del CE Sabadell
« el: 27 de Gener de 2009, 18:54:42 pm »
Nueva iniciativa del area social del CE Sabadell

"Para los próximos partidos de liga que se celebraran en el Estadi de la Nova Creu Alta, y para intentar llevar más gente al campo y que el equipo pueda recibir el máximo soporte, el club ha acordado repartir entradas a los colegios de Sabadell.

De esta manera se repartiran cada semana entradas infantiles de general a diferentes colegios de la ciudad. De todas formas aquellos que necesiten más o que no hayan recibido, las podran pedir directamente al club. Además, para premiar la fidelidad de los sponsors de la entidad, cada semana se escojeran 5 o 6 anunciantes y se les regalará a cada uno 5 entradas de Tribuna por partido."

Informacio extreta de la pagina oficial del CE Sabadell.

¿Que pensais?

A mi me parece una idea excelente para captar masa social, y me extraña que no se haya hecho antes. Lo de los sponsors es genial, asi se animan a seguir "esponsorizando" al club en los años venideros.
Lo de las escuelas tambien esta muy bien    -"mira papa, me han dado en el cole una entrada para ir a ver al Sabadell, ¿porque no vamos?" y as´´i se puede conseguir traer gente al estadio, aun sin que se les regale entrada en futuros partidos.    Claro, para esto el equipo tiene que ganar en casa, para enganchar a los que vengan solo un dia.
« Darrera modificació: 28 de Gener de 2009, 18:28:12 pm per Miki »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Nueva iniciativa del area social del CE Sabadell
« Respondre #1 el: 27 de Gener de 2009, 19:08:04 pm »
Nueva? Eso hace muchos años ya se hacia

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 27 de Gener de 2009, 19:22:49 pm »
i aixó no es podría haber fet abans???!!!

mare de deu senyor...amb la de coses que és podríen fer...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 27 de Gener de 2009, 19:22:59 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Jo vaig començar anar a la VCA am les entrades que en donaven al "cole" açò era cap al any 63-64 del segle passat, o sigui que nou no és.

Peró es una cosa que no es tenia de deixar de fer mai ,sempre hi-ha algú que després s'apunta de soci (com vaig fer jo)

:scut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 27 de Gener de 2009, 19:28:06 pm »
Nueva? Eso hace muchos años ya se hacia

Yo solo me remito a lo que pone en la pagina oficial del CE Sabadell, y alli pone "Nueva iniciativa", pero si, a mi me parece haber oido algo de que hace años lo hacian.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 27 de Gener de 2009, 19:39:13 pm »
se hacia a mi tmb me an dado alguna en el cole pero se dejo de hacer si mal no recuerdo, esta bastante bien por que algun niño puede arrastrar a algun padre y pagar la entrada, tmb se podria hacer que los socios tuviera derecho a sacar una entrada por partido a mitad de precio o algo asi, yo y seguro que muchos socios mas si no cada semana, la malloria de las semanas la sacaria   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #6 el: 27 de Gener de 2009, 19:47:09 pm »
Hombre, yo he disfrutado del 1-3 en Terrassa, sin ir más lejos, porque en el cole me daban unas entradas para ir a ver al Sabadell... y arrastraba a mi tío, y ahora ambos somos socios (330€ pá la saca del SBD gracias a estas entradas, no está nada mal^^)

!Salud!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 27 de Gener de 2009, 20:10:51 pm »
Molt nova no és, comptant que al 1983 ja es feia.

Però s'hauria d'acompanyar per un descompte a l'entrada als pares que acompanyen als seus fills, per assegurar-se una mica més de calaix i que s'enganxi algun adult.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 28 de Gener de 2009, 15:55:37 pm »
El que estaria bé és que tots els nens/es que agafin entrada hi acabessin anant. Però això no passa; només una petita part va al camp. A veure si funciona aquesta vegada. Jo també recordo que al meu ''cole'' ja me'n donaven també.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 28 de Gener de 2009, 18:54:58 pm »
Jo em vaig enganxar al Sabadell 'per culpa' d'aquestes entrades... Crec que devia ser a principis dels 80's

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 28 de Gener de 2009, 21:20:43 pm »
Això funciona, pero molt poc...

Bueno ja veurem com va aquest diumenge, jo crec que el soci mereix més que aquests nens... Un soci sempre coneix algun altre afeccionat del CES que un noi que potser només estima al seu barça xD
Per tant bona iniciativa, però penso que es poden fer coses més efectives...

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #11 el: 28 de Gener de 2009, 22:05:12 pm »

Bueno ja veurem com va aquest diumenge, jo crec que el soci mereix més que aquests nens... Un soci sempre coneix algun altre afeccionat del CES que un noi que potser només estima al seu barça xD

Navarro estic en desacord, jo crec que si que es efectiva i molt.
Perquè pensa que d'aquí uns anys els que tiraran del carro són ells...hem de tenir gent jove

Ara el que si que s'ha de mirar són les escoles perquè a Sabadell sembla que les úniques escoles que hi ha són Safa,Claret,Sant Nicolau i ja està
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 28 de Gener de 2009, 22:41:58 pm »

Perquè pensa que d'aquí uns anys els que tiraran del carro són ells...hem de tenir gent jove

Ara el que si que s'ha de mirar són les escoles perquè a Sabadell sembla que les úniques escoles que hi ha són Safa,Claret,Sant Nicolau i ja està

Això va a opinions, nosé jo penso que un nano li diu al seu pare, porta'm al futbol que m'han donat les entrades a l'Escola i el pare vegi que ell ha de pagar 16€urazos molts tiran enrere la proposta... Però bueno ja he dit, espero i desitjo que vagi bé i que siguem més a la NCA.  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat belenix

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #13 el: 29 de Gener de 2009, 09:29:13 am »
Crec que la iniciativa és bona però el Navarro té tota la raò...al menys haurien d'haver posat les entrades a meitat de preu..llavors sí que aniríen els pares dels nens que tenen la entrada gratuïta.

Visca el Sabadell!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #14 el: 29 de Gener de 2009, 18:50:36 pm »

I les tres al mteix carrer pràcticament...

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #15 el: 29 de Gener de 2009, 19:43:58 pm »
la iniciativa que ja s havia fet altres anys es bona pero tindria d incloure un descompte pel pare o mare

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #16 el: 29 de Gener de 2009, 19:48:47 pm »

Com funciona el repartiment no ho sé pas, però del Sant Nicolau n'hem sortit molts d'afeccionats i simpatitzants!!

Segurament si que és efectiva, però millorar el preu de l'entrada al pare també és important.
The pride of Catalunya

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 30 de Gener de 2009, 00:00:58 am »
Proposta pels propers partits:

Entrada infantil + descompte "3 €" per acompanyant...promo ció feta a traves de les escoles de Sabadell i poblacions veïnes. D'aquesta forma es pot arribar a una bona part de la població.

Molts adults no seguidors del Sabadell desconeixen el preu de l'entrada de general i aquest descompte podria ser un bon reclam...

Si el preu de l'entrada és de 16 € n'haurien de pagar 13 €...Si ho troben car rarament deixaran d'entrar una vegada siguin a les taquilles de l'estadi....I si tenen la sort de veure un bon partit...fins i tot algú es  pot enganxar...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #18 el: 31 de Gener de 2009, 21:04:36 pm »
Ja sabeu q la directiva té una posició ferma en no anar contra el soci que ha pgat l'abonament.
A mi personalment em dona igual si paguen més o menys, jo em vaig fer soci perquè ho volia ser, sense pensar que a la 2º volta hi hauria potser gent que entraria a més bon preu. Per mi que facin descomptes, lo important es omplir la NCA.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.