Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Atenció! Cancel.lo la participació del meu equip, el Pfvoca Júniors, a la III Lliga Fòrum. M'han ofert de jugar una copa a Hattrick que es juga també els dimecres. Endavant els suplents!!
El Puma Fuma ha rebut el meu repte. Però me sembla que tindrà por.
Ja fa dies que le reptat pero no accepta.
jo ja fa temps que vaig reptar a lmeu rival.
-S'han de concertar els partits abans del dilluns anterior a l'encontre. Màxim a les 23 hores.a) Si l'equip reptat no ha acceptat abans d'aquella hora, penjarà aquí la còpia de que encara està per acceptar i podrà buscar un amistós lliure. Se li concedirà victòria per 5-0, els 3 punts i al rival se li restarà 1 punt. En cas de que l'equip que no ha sigut reptat tampoc digui res, es donarà el partit per acabat, 0-0 i amb 1 punt negatiu per als dos equips.
A veure si puc fer alguna coseta a la Copa, perquè a la Lliga pràcticament no tinc opcions Bon partit birrero
Jo ja aviso que el meu partit serà molt avorrit, avorridissim. Si podeu veure per la tele un altre partit millor, us ho recomano, jeje
CARRUSEL DEPORTIVO DE LA TERCERA DIVISIO GRUP B:MAGIC TEAM 2 - 2 ARLEKINADOSAREA CONCOR 3 - 0 ATLETIC SABADELLENCMASTER FOOTBALL 1 - 0 NATACIO SABADELL