Ja que veig que com sempre, el ‘pueblo llano’ o ‘la plebe’ s’oblide d’estes coses, soc el primer en obrir foc.
Si trobem coses dolentes i que no mos agraden de la directiva, i xarrem, també quan fan algo bé, també ho diem. I ahir se va fer una cosa bastant bona. Al principi de la segona part, i amb la pluja caient a l’estadi, se va obrir les portes de general a tribuna, permetent l’accés als socis i simpatitzants al coto tribunero. Jo sempre que vaig a la nova creu alta, m’ubique a tribuna, a pesar dels tribuneros que tot els senta mal, que protesten per tot, que animen poc, però és un lloc més tranquil que on està la general, a més el sol no te molesta quan se pon i si fa vent estàs més cobert.
Ahir, una decissió acertada per el president, va permetre que els més modestos de la masa social arlequinada, se possessin sota cobert, disfrutessin dels 3 gols i no arribessin a casa amb una galipandria de tres pars. Jo, encara que sia tribunero, estic content de que se façan estes coses. Així s’anime a la gent de general i gols a sentir-se a gust amb el club.
I que se sàpiga: no tenen obligació de fer-ho.
FD: Un tribunero.