Autor Tema: Agraïment a la directiva:  (Llegit 8122 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Agraïment a la directiva:
« el: 02 de Febrer de 2009, 17:33:54 pm »
Ja que veig que com sempre, el ‘pueblo llano’ o ‘la plebe’ s’oblide d’estes coses, soc el primer en obrir foc.
Si trobem coses dolentes i que no mos agraden de la directiva,  i xarrem, també quan fan algo bé, també ho diem. I ahir se va fer una cosa bastant bona. Al principi de la segona part, i amb la pluja caient a l’estadi, se va obrir les portes de general a tribuna, permetent l’accés als socis i simpatitzants al coto tribunero. Jo sempre que vaig a la nova creu alta, m’ubique a tribuna, a pesar dels tribuneros que tot els senta mal, que protesten per tot, que animen poc, però és un lloc més tranquil que on està la general, a més el sol no te molesta quan se pon i si fa vent estàs més cobert.
Ahir, una decissió acertada per el president, va permetre que els més modestos de la masa social arlequinada, se possessin sota cobert, disfrutessin dels 3 gols i no arribessin a casa amb una galipandria de tres pars. Jo, encara que sia tribunero, estic content de que se façan estes coses. Així s’anime a la gent de general i gols a sentir-se a gust amb el club.
I que se sàpiga: no tenen obligació de fer-ho.

FD: Un tribunero.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Agraïment a la directiva:
« Respondre #1 el: 02 de Febrer de 2009, 17:51:42 pm »
Si, però els que varem prendre la decisió d'anar a Tribuna...degut al temps a l'inici del partit...

Varem haver de pagar per una entrada de Tribuna especial per a socis la "mòdica" quantitat de 15 €, provocant precisament comentaris de desacord per aquest càstig cap al soci de general que per un dia decideix veure el seu equip protegit de la pluja.a més en un partit amb una pobrísima assistència pel fet de sumar pluja + TV.

Totalment d'acord en que s'obrissin les portes de tribuna, però totalment en desacord en el preu de l'entrada a Tribuna pels socis de general en un partit com el d'ahir. Ah!...i encara no sé el motiu, però funcionava segons em van explicar una mena de revenda...i algú va poder accedir a Tribuna per 6€.......

Vaja...tot plegat bastant Bananero....i una vegada més la Directiva va mostrar falta de sensibilitat cap al soci de general posant aquests preus...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 02 de Febrer de 2009, 17:56:13 pm »
A mi, tribunero habitual, m'està bé el que va fer ahir la directiva. I me semblarà bé que ho faça, mentre puga. Que no ho saps, que fa anys que sempre ho fan, i tenen esta deferència amb els de general? Si vas pagar més, va ser perque vas voler.
I la reventa, és per un paio que li va tocar l'entrada i la va vendre per 6€. Trist, però axí és la gent.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #3 el: 02 de Febrer de 2009, 17:56:32 pm »
Si que els agraeix-ho que ahir em salvessin d'una galipàndria i avui ha fet que haig anat a treballar(ara que 4 dies de baixa al llitet no m'anirien malament...) tot i que ja veieu que treballo aquí assentadet escrivint des de l'aeroport de BCN...
No és una iniciativa nova ja que des de que soc soci (des dels 16 i en tinc 24) sempre han obert tribuna quan a plogut.

El que em sembla desafortunat és la teva consideració de "pueblo llano" i "modestos" aquells que ens ubiquem a general. Et podria donar una bona llista de raons per la qual m'ubico a general, i em podria pagar perfectament el carnet de tribuna.
I també t'argumento al contrari, m'agradaria saber la quantitat de gent que pobla la tribuna arlequinada qui realment té el carnet de tribuna i a amoquinat la pasta.
Perquè potser arribaríem el 30% d'amiguets de directius, d'amiguets de jugadors, de ex-jugadors que no paguen, de novietes i amigues, de ojeadores d'altres clubs, etc, etc...

En fi noi, que la teva observació sobre la iniciativa està un pèl caducada, i a més crec que no has tractat al sabadallisme amb respecte.

I a sobre, a general i els gols, precisament, és on apreta més la afició "barriobajera" que dius tu
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 02 de Febrer de 2009, 18:04:12 pm »
I també t'argumento al contrari, m'agradaria saber la quantitat de gent que pobla la tribuna arlequinada qui realment té el carnet de tribuna i a amoquinat la pasta.
Perquè potser arribaríem el 30% d'amiguets de directius, d'amiguets de jugadors, de ex-jugadors que no paguen, de novietes i amigues, de ojeadores d'altres clubs, etc, etc...

I ni al 25%. T'ho asseguro. Si veiessis la de gent que passa amb pases a l'entrada.
I ho sento si te sent mal, però és el que hi ha. 24 hores desprès i encara ningú ha sigut tant cortés per a nombrar-ho.
Sexe, Birra i Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 02 de Febrer de 2009, 19:30:59 pm »

I ni al 25%. T'ho asseguro. Si veiessis la de gent que passa amb pases a l'entrada.
I ho sento si te sent mal, però és el que hi ha. 24 hores desprès i encara ningú ha sigut tant cortés per a nombrar-ho.

És clar que s'agraeix, però el  senyor Valldeperas ja el feia i no és nou.

En realitat en els darrers teinta anys ho han fet tots els presidents menys el Chache Cano,( si, el que en quatre anys aniriem a primera) que quan plovia deian pels altaveus que pel mòdic preu de 10 € els socis de general podien anar a tribuna.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 02 de Febrer de 2009, 20:26:05 pm »
Ja que veig que com sempre, el ‘pueblo llano’ o ‘la plebe’ s’oblide d’estes coses, soc el primer en obrir foc.
Si trobem coses dolentes i que no mos agraden de la directiva,  i xarrem, també quan fan algo bé, també ho diem. I ahir se va fer una cosa bastant bona. Al principi de la segona part, i amb la pluja caient a l’estadi, se va obrir les portes de general a tribuna, permetent l’accés als socis i simpatitzants al coto tribunero. Jo sempre que vaig a la nova creu alta, m’ubique a tribuna, a pesar dels tribuneros que tot els senta mal, que protesten per tot, que animen poc, però és un lloc més tranquil que on està la general, a més el sol no te molesta quan se pon i si fa vent estàs més cobert.
Ahir, una decissió acertada per el president, va permetre que els més modestos de la masa social arlequinada, se possessin sota cobert, disfrutessin dels 3 gols i no arribessin a casa amb una galipandria de tres pars. Jo, encara que sia tribunero, estic content de que se façan estes coses. Així s’anime a la gent de general i gols a sentir-se a gust amb el club.
I que se sàpiga: no tenen obligació de fer-ho.

FD: Un tribunero.

Tiu, que ahir estàvem tots emocionats amb els 5 gols. Jo m'he recordat aquest matí, i he pensat que al vespre posaria que han tingut un detall per als plebeus, que anem amb espardenyes com a sabates i draps com a vestimenta. Estem molt contents que ens hagin deixat acostar a la cort celestial i que ens deixin sentir per un dia el glamour de tribuna.

Vinga, que ets un bregues. És un detall, i se li agraeix a la directiva, però d'aquí a fer un monument i rajar contra els que no es poden permetre carnet de tribuna o no ens agrada l'ambient de tribuna, va un abisme.

Per cert, ahir m'acompanyaven 3 no-habituals a la NCA (entre ells un nen d'11 anys) i veient el detall, ja em varen dir que tornaran.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 02 de Febrer de 2009, 20:27:24 pm »
a mi és que el sexeibirra em fa molta gràcia!!!  :yes: ;D
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 02 de Febrer de 2009, 20:36:58 pm »
Esta molt bé això i es d'agrair però no creieu que us passeu a l'hora del tildar a tribuna de cort celestial? xD
Potser està "la crème de la crème" allà ficada, però sense nosaltres difícilment el Sabadell existiria, i ja no parlo de coses més puntuals com iniciatives que han de sortit de la plebe com diu el sexeibirra  :llegir
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 02 de Febrer de 2009, 20:40:36 pm »
Esta molt bé això i es d'agrair però no creieu que us passeu a l'hora del tildar a tribuna de cort celestial? xD

Jo ho dic de conya. A més d'un d'allà a tribuna, tant tu com jo li donem sopes amb onda amb els calés que portem a la butxaca (1'34€). Com ha dit el xé:
Allà hi ha molt xupòpter ficat.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 02 de Febrer de 2009, 20:44:24 pm »
per cet, la plebe no és la que acaba tallant caps sempre?  :icon_mrgreen:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 02 de Febrer de 2009, 20:45:15 pm »
habitualment i desprès de molt patiment, si.  ;D

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 02 de Febrer de 2009, 20:48:40 pm »
je,je,je...i no fila prim!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #13 el: 02 de Febrer de 2009, 21:05:19 pm »
Que trist em sembla voler pressumir contínuament de tenir un carnet de tribuna del CE Sabadell.

Jo l'any passat en tenia 2 de carnets VIP per tribuna i en cap partit vaig anar-hi, és més, en molts dels partits el carnet es quedava a casa mort de fàstig, alguna vegada portava al meu pare o algun amic, però sempre anàvem a general, millor ambient, i disfrutant del solet que toca fins a mitja part.

En fi... el que pressumeix de tenir un carnet a tribuna del Sabadell és perquè de ben poqueta cosa pot pressumir...

I sobre això d'obrir tribuna els dies que plou fa molt temps que es fa, ho trobo ben normal, és que si  per 4 gats que estem al camp no s'obren les portes perq 3 dels 4 gats no es mullin ja podríem plegar.
Evidentment q és una cosa que pot motivar més a la hora d'anar als partits en dies de mal temps pero vaja, crec que els primers q els interessa obrir tribuna són a ells mateixos, ja que si no al camp en comptes de 1000 persones en serien 300, dia de pluja, donant el partit per TV, fresqueta que feia ahir ( no molta pero una mica sí), per a fer-nos un monument als que anem al camp, només faltaria que ens fotessin mullar...

De totes maneres si tan molesta als tribuneros q demanin que no obrin portes, que total és aigua el que cau no àcid, i molts ja estem acostumats a mullar-nos, a més a més que molts ja portem paraigües, xubasquero i el que faci falta, osigui que anem preparats.
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2009, 21:08:38 pm per FerniSBD »

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #14 el: 02 de Febrer de 2009, 21:39:49 pm »
yo creo que es lo minimo que podia hacer abrir la tribuna
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #15 el: 03 de Febrer de 2009, 18:38:14 pm »
Ja es veia a venir que obririen la tribuna, quan plou molta gent no va al camp i un cop començat el partit si la pluja és molt intensa sempre tenen el detall, jo de totes maneres prefereixo quedar-me a general.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #16 el: 03 de Febrer de 2009, 19:09:15 pm »
1ero: que abran los puertas de tribuna con una lluvia como la de ayer me parece lo MINIMO que puede hacer la directiva del Sabadell por los aficionados de su equipo, aficionados reales ya que ayer entre tele y lluvia nos podriamos haber quedado en casa y fuimos al campo a animar a nuestro equipo.

2ndo: plebe los que no estamos en tribuna????? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #17 el: 03 de Febrer de 2009, 19:56:06 pm »
Com que som tants, ara ens hem de dividir entre els de general i els de tribuna. El que faltava.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #18 el: 03 de Febrer de 2009, 20:28:36 pm »
A mi em sembla perfecte que degudes les circumstancies del partit s'obrissin les portes de tribuna, i això que jo pago el carnet de tribuna.

2ndo: plebe los que no estamos en tribuna?? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell

Perdona però molts dies a tribuna animem més que a certs sectors de general ( que jo he anat a general tota la vida i molt orgullòs ).

pd: fora de lloc el comentari sexeibirra, ja que les diferents parts del camp no delimiten aquest suposat "status social" que has volgut dir.
The pride of Catalunya

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #19 el: 04 de Febrer de 2009, 10:32:19 am »
Que jo sàpiga, quan ha plogut i al camp no hi havia gaire gent, sembpre s'ha deixat entrar a tribuna, no és quelcom que hagi inventat aquesta directiva!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!