Autor Tema: Agraïment a la directiva:  (Llegit 8127 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Agraïment a la directiva:
« Respondre #20 el: 04 de Febrer de 2009, 11:24:09 am »
És evident que a General es viu amb més intensitat el partit. Jo sóc una persona molt cridanera, de les que ho viu amb passió, i una vegada que plovia vaig anar amb dues persones més a Tribuna i la veritat, allò és molt desangelat... Al mínim crit (o comentari) que feies, males cares allà miran-te... A Tribuna, només s'escolta el típic i tímid "Sebedell, Sebedell" (ho pronuncien així perquè clar, com són tan fins allà ;D)...

Resumint: un altre comentari pixat fora de test del company Sexeibirra. Està molt bé que opinis "lo que te surt del rave", però les normes diuen que sense atacar ni ferir susceptibilitats. Malauradament, tu ho fas habitualment, i t'excuses en el típic "es lo que hi ha". Això NO és excusa per publicar comentaris com els que tu fas. I més, tenint en compte el càrrec que ocupes al Fòrum.

Atentament: l'anarquista del Fòrum ;D

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
« Respondre #21 el: 04 de Febrer de 2009, 11:32:40 am »
A mí m'encantaria saber realment quants carnets de tribuna es cobren de veritat, perquè em fa la impressió que el 80 % de gent que va a tribuna hi van pel morro, amb invitacions, passis o relacions familiars, etc

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 04 de Febrer de 2009, 21:54:43 pm »
A mí m'encantaria saber realment quants carnets de tribuna es cobren de veritat, perquè em fa la impressió que el 80 % de gent que va a tribuna hi van pel morro, amb invitacions, passis o relacions familiars, etc

A mi també m'ho sembla i t'ho dic per experiencia  :ok :ok :ok Amiguismes GUTI amiguismes...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #23 el: 04 de Febrer de 2009, 23:14:05 pm »
És evident que a General es viu amb més intensitat el partit. Jo sóc una persona molt cridanera, de les que ho viu amb passió, i una vegada que plovia vaig anar amb dues persones més a Tribuna i la veritat, allò és molt desangelat... Al mínim crit (o comentari) que feies, males cares allà miran-te... A Tribuna, només s'escolta el típic i tímid "Sebedell, Sebedell" (ho pronuncien així perquè clar, com són tan fins allà ;D)...

Resumint: un altre comentari pixat fora de test del company Sexeibirra. Està molt bé que opinis "lo que te surt del rave", però les normes diuen que sense atacar ni ferir susceptibilitats. Malauradament, tu ho fas habitualment, i t'excuses en el típic "es lo que hi ha". Això NO és excusa per publicar comentaris com els que tu fas. I més, tenint en compte el càrrec que ocupes al Fòrum.

Aquesta vegada et mereixes aixo:  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #24 el: 05 de Febrer de 2009, 17:43:00 pm »
Res més lluny de menystenir al soci de general que paga religiosament el seu carnet anual. La meva crítica ve a que sempre que la directiva fa algo que no mos agrada del tot, sempre està gent que salte, despotrica i raja a primeres de canvi contra el president i alguns directius. Quan se fa alguna cosa com estes, que ajuden a cuidar al soci, com és el cas d’obrir les portes de tribuna un dia de pluja, ningú els reconeix el gest ni agraeix que ho façan. Ans al contrari, fins i tot surt algun queixant-se de que ell tenia una entrada de tribuna, o a la mateixa tribuna, algun se queixava de que ‘mira, ya dejan entrar a todos estos (textual)’. Encara mos sortiran alguns dient que els seients no eren prou nets o que els tribuneros no animem, cosa certa, per altre banda. Alguns em surten de que altres directives, ja ho feien, açò. Doncs si, és veritat, però igualment, no creieu que s’hauria d’agraïr igualment que ho segueixin fent i no tornem a les èpoques de Cano que vos mullàveu fins al moll de l’ós els dies de pluja?
Cada un, és soci de general, de tribuna, del que pot, el que vol, o el que li surt del rave, però me sembla que alguns molt demanen i poc agraeixen. D’ací ve la meua crítica. No me sembla just que per un cop que fan alguna cosa de cara al ‘soci de a peu’, diguem-li així per a no ferir susceptibilitats, no se agraeixi, a l’igual que quan posen el carnet de general a 165€, es monta un 23-F.
Alguns quan se treuen estos temes estan molt susceptibles, però m’emprenye  molt que sempre se critiquen les mesures de la directiva i no se reconega els seus mèrits.
Un altre a part, mereix el tema dels que entren a tribuna, i alguns habitualment, i fins i tot amb carnet regalat, amb invitacions, per el morro o com vos ho volgueu dir.  Ja sé que els jugadors tenen invitacions per a familiars i amics, i me sembla just, que siga així. També me sembla bé que se tinga permisivitat amb patrocinadors que algun cop porte un acompanyant, potser un futur patrocinador o enunciant. El que no trobe bé, és el que hi ha gent que per sistema entra sempre allà amb la invitació de tal o qual directiu, o per que és de la prensa, és influent, i allà pot entrar amb la dona i les dues criatures sense pagar un p*** duro.

1ero: que abran los puertas de tribuna con una lluvia como la de ayer me parece lo MINIMO que puede hacer la directiva del Sabadell por los aficionados de su equipo, aficionados reales ya que ayer entre tele y lluvia nos podriamos haber quedado en casa y fuimos al campo a animar a nuestro equipo.

2ndo: plebe los que no estamos en tribuna????? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell

Jo me pose a tribuna, per evitar que me molesti el sol, o per quan fa vent, o per no aguantar els que critiquen a l’entrenador i directiva de bones a primeres i al minut 3, encara que allà tenim als que a la que falla un jugador un pase ja diuen que és un petardo. Supose que algun de gols els passarà el mateix amb general, que no els agrade estar-hi per estar plé de menjapipes i apalancats. Cada un es posa on li agrade o li arribe la butxaca.

Molts farden de tribuneros quan no paguen ni carnet, a l’igual que alguns entren amb el carnet de juvenil tenint 20 anys o amb el carnet de jubilat tenint 50, per posar alguns exemples. Esta i no altre és la raó que esgrimeix la directiva per a no fer més tipus de carnets. Evitar els aprofitats. A més, total, no els agraïran tampoc les facilitats, segurament.

Tu este any ets soci o has ajudat econòmicament al club? I no dic comprant un parell d’entrades, per a poder entrar a criticar el que diu un altre simpatitzant del club que s’ha gastat ja esta temporada uns 300-400€ en benefici del club? Si ho ets, opine, i fes-ho com sempre, amb sinceritat, encara que no estem d’acord. Però si no ho ets, me sembla que en este tema pintes menys que un pingüí  a la Mancha.

A mi em sembla perfecte que degudes les circumstancies del partit s'obrissin les portes de tribuna, i això que jo pago el carnet de tribuna.

2ndo: plebe los que no estamos en tribuna?? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell

Perdona però molts dies a tribuna animem més que a certs sectors de general ( que jo he anat a general tota la vida i molt orgullòs ).

pd: fora de lloc el comentari sexeibirra, ja que les diferents parts del camp no delimiten aquest suposat "status social" que has volgut dir.

Lamento si no t’ha agradat els meus comentaris, però no me referia a criticar els estatus socials dels habituals al camp, més aviat me referia a que la majoria no agraeïx els actes de cara als socis, fets pels patrons del club.

Esta molt bé això i es d'agrair però no creieu que us passeu a l'hora del tildar a tribuna de cort celestial? xD
Jo ho dic de conya. A més d'un d'allà a tribuna, tant tu com jo li donem sopes amb onda amb els calés que portem a la butxaca (1'34€). Com ha dit el xé:
I ni al 25%. T'ho asseguro. Si veiessis la de gent que passa amb pases a l'entrada.
Allà hi ha molt xupòpter ficat.
Xé! 24 hores, 24 hores: Si diumenge te vaig vore conectat al vespre embogit per la catarsi golejadora de la que vas sortir del camp. Per açò també t’incloc a tu, molt estar enfollit amb la maneta, també emprenyat amb la tàctica, però de tribuna no t’enrecodes tres de res, i açò que a la segona part vau ser dels primers en emigrar de general.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 05 de Febrer de 2009, 19:00:07 pm »
Res, home, res, si jo t'entenc, però hi han moltes maneres de dir les coses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #26 el: 05 de Febrer de 2009, 20:15:13 pm »
Si, però els que varem prendre la decisió d'anar a Tribuna...degut al temps a l'inici del partit...

Varem haver de pagar per una entrada de Tribuna especial per a socis la "mòdica" quantitat de 15 €, provocant precisament comentaris de desacord per aquest càstig cap al soci de general que per un dia decideix veure el seu equip protegit de la pluja.a més en un partit amb una pobrísima assistència pel fet de sumar pluja + TV.

Vaja...tot plegat bastant Bananero....i una vegada més la Directiva va mostrar falta de sensibilitat cap al soci de general posant aquests preus...

El que hauríeu de fer és demanar que us tornèssin la pasta

:xin-xin
Forero Més Catxondo

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 05 de Febrer de 2009, 20:36:24 pm »

Tu este any ets soci o has ajudat econòmicament al club? I no dic comprant un parell d’entrades, per a poder entrar a criticar el que diu un altre simpatitzant del club que s’ha gastat ja esta temporada uns 300-400€ en benefici del club? Si ho ets, opine, i fes-ho com sempre, amb sinceritat, encara que no estem d’acord. Però si no ho ets, me sembla que en este tema pintes menys que un pingüí  a la Mancha.

Saps què passa? Que jo "opine lo que me surt del rave", sigui el tema que sigui. Però amb EDUCACIÓ. I si he entrat a opinar del tema és perquè els teus modals empipen qualsevol. I si no, comprova-ho més amunt.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 05 de Febrer de 2009, 21:25:52 pm »
La veritat, és que té el seu punt de raó. No sé que xerres tu, si potser ni eres al camp, i per altre banda, coneixent-lo, sé que algunes coses les ha dit per que la gent salti una mica o per treure el tema de la gent que no paga a tribuna. És amic meu, però és així de retorçat.

Això si, com sempre, li perden les formes.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 06 de Febrer de 2009, 10:10:59 am »
La veritat, és que té el seu punt de raó. No sé que xerres tu, si potser ni eres al camp, i per altre banda, coneixent-lo, sé que algunes coses les ha dit per que la gent salti una mica o per treure el tema de la gent que no paga a tribuna. És amic meu, però és així de retorçat.

Això si, com sempre, li perden les formes.

A veure, Birrero, anem per parts. En els meus missatges anteriors, l'única cosa que he dit és que Tribuna, per al meu gust, és molt desangelada, i que per això jo prefereixo la General. Respecte al tema obert pel Birra, és l'ÚNICA cosa que he dit. De fet, ja veus que no opino de si s'han de donar les gràcies quan obren les portes quan plou, ni res d'això... No m'he posicionat a cap bàndol. L'única cosa que he fet ha estat recriminar un cop més l'actitud xulesca i egocèntrica d'aquest home, al que li agrada opinar "lo que li surt del rave", sense importar-li el més mínim les sensibilitats dels altres. I això, és totalment IMPROPI d'una persona que té un càrrec com el que té ell al Fòrum. D'això, s'en diu ABÚS DE PODER.

No anem bé... :no:

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #30 el: 06 de Febrer de 2009, 11:05:27 am »

Per què no convertiu tot el fòrum en un fòrum només per socis ????

Per què no ens junteu a tots els no-socis en una nau industrial i ens preneu foc ????

Per què hi ha gent que si no posa els diners com argument de qualsevol cosa no està tranquila o no sap rebatre les coses d'una altra manera ?? Deuen pensar que els diners ho compren tot ?? juaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaasssssss ssssssssss que em pixo.

Quan us poseu en aquest plan, em venen ganes de corroborar aquella famosa frase del Grouxo marx: "nunca pertenecería a un club que me admitiera como socio". En aquest cas seria: "nunca pertenecería a un club que tuviera gentuza así como socios".

Si voleu convertir el fòrum i el Sabadell en un ghetto (cosa, per cert, que precissament critiqueu tot sovint), doncs aneu per bon camí.

:paret
Forero Més Catxondo

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #31 el: 06 de Febrer de 2009, 13:58:48 pm »
Em sembla que aquest post no ens serveix de gaire.
Com diu sababrugge som pocs i només falta que ens dividim per foteses. Que s'obre tribuna quan plou, doncs tothom ho agraeix a la directiva, no crec que hi hagi algú amb 2 dits de front que no ho fagi, però no sé si cal dir-ho cada cop que es fa.
Si ens volem queixar dels xupopters que hi ha a tribuna doncs queixem-nos, però aquests no aporten res al club i jo passaria d'ells. El dia que no s'hi càpiga a tribuna perquè estem a punt de pujar a primera doncs ho denunciem i els fem fora, per fer lloc a la gent que es treu el carnet de tribuna i ajuda al club.

Em sembla que ara més que mai hauriem d'anar tots junts, tots a una, ara que sembla que potser agafem el camí cap al play off.
Visca el Sabadell a tribuna a general o a casa meva.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #32 el: 06 de Febrer de 2009, 14:23:26 pm »
en Roma té raó, tot i que jo no deixaría passar a tribuna si no és previo pago de carnet + abono, o entrada o per causa molt justificada.

hi han socis que no es poden pagar el carnet tribunero i a lo millor necesitarien estar a cobert per motius de malaltia (greu) o edad.

doncs qui s'el pugui pagar o vulgui presumir que "amoquini"
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #33 el: 06 de Febrer de 2009, 17:23:10 pm »
Estic d'acord que posts com aquest aporten poc  i hem d'estar units, però no em puc estar de dir que no entenc el comentari de Guti respecte els no socis.
Jo crec que tota persona que s'estima el Sabadell s'ha de fer soci cada any, amb l'esforç que a cada un li pugui suposar, i conec a uns quants que ser que s'estimen el club i els hi costa fer-se el carnet...per diferents motius i no sempre econòmic
El soci és vital per un club com el nostre i cada persona que no es fa és com girar-li l'esquena al club, a no ser que després pagui el 16€ cada setmana...
Jo crec que quan tu retires el carnet del club no estas donant diners, sinó una part dels teus sentiment que durant l'any et faran vibrar, patir i alegrar-te, per tan la frase de Grouxo (el millor còmic de tots els temps) no la crec vàlida per aquest cas
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 06 de Febrer de 2009, 18:35:56 pm »
Estic totalment d'acord amb en Roma, en Melo o en Sababrugge: Aquest post és un emprenyament momentani que ha passat a ser una xorrada monumental i només pot fer que ens dividim entre un tipus de soci o un altre. I més encara si hi ha algun altre busca-bregues que cau en la provocació.

Quan us poseu en aquest plan, em venen ganes de corroborar aquella famosa frase del Grouxo marx: "nunca pertenecería a un club que me admitiera como socio". En aquest cas seria: "nunca pertenecería a un club que tuviera gentuza así como socios".

Aquest club sempre ha funcionat així, i molta gent no és sòcia per rencors amb directius, ex-entrenadors del futbol base o altres socis. És una pena, però anem així.

I jo, en part penso en algunes coses com ell, i em sembla lamentable que alguns vagin presumint d'arlequinats però no ajudin ni una mica al club. I no dic que s'hagin de fer socis per nassos, el que dic, és que almenys si estimen el club, es comprin quatre xupa-xups, una bufanda, una bandera o qualsevol xorradeta del club de tant en tant. En canvi en tenim molts, pul·lulant vora el club que no ajuden mai en res i en canvi a la que poden entrar gratuïtament s'hi fiquen de cap. Normalment, aquests últims son els que es queixen més.

Pensa només una cosa: Quants no-socis d'equips de primera no tenen samarreta, bufanda, bandera o sabatilles del club amb el que simpatitzen? En canvi, al nostre equip, a molts si no els regalen gairebé les coses, només tenen articles del club del segle XX.