Jo sóc del parer que ahir la única cosa que comptava era aconseguir els 3 punts.
Lluir-nos o golejar ja ho vam fer fa 2 setmanes contra el Gavà, i si em forceu ja ho vam fer durant una bona estona a l'0límpic, prou que em tardat en tornar a agafar una bona dinàmica de resultats a casa, tampoc demanem ara tiki taka i golejades a la NCA.
Tot i estar empatats a punts amb el 4ª tots sabem que tenim un equip just i bastant limitadet, en tots els sentits, i bueno, tot i aíxi estem a dalt lluitant per aconseguir una plaça de Play Off.
Fa unes quantes jornades vaig dir que si no feiem Play Off aquest any no el faríem mai, veient el nivell que hi ha a la part alta de la classificació on excepte el Villarreal B o l'Alcoià, cap equip és capaç de guanyar 2 o 3 partits seguits, sinó mireu el Lleida que s'ha passat la primera volta sense gairebé sapiguer guanyar a casa seva (com nosaltres) o bé el St Andreu que va quart sí, pero porta 8 jornades sense guanyar....
Només dic q per poc bé q juguem, si fóssim capaços d'aconseguir el difícil repte de sumar un mínim de 7 punts dels próxims 9, estic segur que acabaríem la jornada 28 en tercera possició, ja no dic 4ª dic TERCERA, hi ha 6-8 punts del Villarreal B.