Autor Tema: C.E.SABADELL-ALZIRA  (Llegit 38763 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
  • Gènere: Masculí
Re: C.E.SABADELL-ALZIRA
« Respondre #80 el: 11 de Febrer de 2009, 20:56:50 pm »
L'Alzira és un equip que empata freqüentment en els seus desplaçaments, per tant hem d'estar preparats per qualsevol resultat que es pugui donar. Ara bé, penso que l'afició ha de respondre sí o sí, i hem de portar l'equip cap a la victòria. Jo no em conformo, a aquestes alçades d'hivern, amb menys de 3.000 persones a l'estadi...
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2009, 08:42:19 am per J.R.G. »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #81 el: 11 de Febrer de 2009, 21:35:58 pm »
El At baleares en teoria no nos tenía que poner problemas y al final empatamos.Tenemos que tener cuidado con cualquier equipo de la categoria.

cuando nos empato el At Baleares no estabamos igual de motivados que ahora eso si el Alzira sera un rival dificilisimo, pienso que para sacar el partido de el domingo adelante tenemos que trabajar desde el minuto 1 a tope y intentar marcar rapido  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #82 el: 12 de Febrer de 2009, 00:01:09 am »
yo estare en gerona sabeis si sera televisado? amos sabadell a por todasss :bandera :scut :bandera

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #83 el: 12 de Febrer de 2009, 00:11:42 am »
yo estare en gerona sabeis si sera televisado? amos sabadell a por todasss :bandera :scut :bandera
Juraria que no el televisen. Pots escoltar-lo per Ràdio Sabadell (94.6) o per Alzira Ràdio (107.9).
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #84 el: 12 de Febrer de 2009, 12:16:39 pm »
A tot això, a la pàgina web del CES posen que juvenil comprèn dels 13 als 18 anys. Un persona amb 18 anys encara és juvenil o ja es sènior?

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #85 el: 12 de Febrer de 2009, 13:08:04 pm »
radio sabadell se me corto kuando iba x mataro intentare poner la del alzira pero kreo ke aun menos, gracias

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #86 el: 12 de Febrer de 2009, 14:16:21 pm »
A tot això, a la pàgina web del CES posen que juvenil comprèn dels 13 als 18 anys. Un persona amb 18 anys encara és juvenil o ja es sènior?

amb 18 anys ets juvenil, fins els 19
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #87 el: 12 de Febrer de 2009, 15:11:36 pm »
Juraria que no el televisen. Pots escoltar-lo per Ràdio Sabadell (94.6) o per Alzira Ràdio (107.9).

Hombre, esta la cojerias por Alzira o alrededores... Por aqui en esa frecuencia pillarias la emisora esa de los predicadores de Cristo...    :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #88 el: 12 de Febrer de 2009, 20:48:43 pm »

Algú sap si te baixes l´Alzira???
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
« Respondre #89 el: 13 de Febrer de 2009, 19:16:17 pm »
tots sabem que sera un partit dificilisim de tirarlo endevant pero am la motivacio dels jugadors i em l'apoyo de l'aficio aquest partit es nostre ja que l'alzira com be beu di fikara lautobus a radere krek k si els tankem a radere els hi farem molt de mal i els hi pot kaure un sak sobretot els ataks per les bandes jo aposto per un 4 - 1 i crec que serem 5 espectadors avera si ho superem va que podem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3687
  • You will never walk alone
« Respondre #90 el: 13 de Febrer de 2009, 19:19:54 pm »
Ja queda menys pel partit, quins nevis! Ens juguem agafar l'ultim tren destinacio play off. Si es perd no pasa res, a seguir treballant tant com ara o més.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #91 el: 13 de Febrer de 2009, 19:23:48 pm »
jo crec que sera un partit dificil fins que markem el primer a partir d'aqui ja sera molt mes facil

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #92 el: 13 de Febrer de 2009, 19:42:35 pm »
tots sabem que sera un partit dificilisim de tirarlo endevant pero am la motivacio dels jugadors i em l'apoyo de l'aficio aquest partit es nostre ja que l'alzira com be beu di fikara lautobus a radere krek k si els tankem a radere els hi farem molt de mal i els hi pot kaure un sak sobretot els ataks per les bandes jo aposto per un 4 - 1 i crec que serem 5 espectadors avera si ho superem va que podem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Només?? :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #93 el: 13 de Febrer de 2009, 19:48:52 pm »
jo crec que sera un partit dificil fins que markem el primer a partir d'aqui ja sera molt mes facil
Tens raó, una vegada 1-0 es mes facil fer 2-0 3-0...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #94 el: 13 de Febrer de 2009, 20:46:40 pm »
Doncs l'Alzira ja té nou entrenador. De totes maneres el seu nom no sortirà a la llum fins demà a a les 11 del matí quan serà presentat a tota la plantilla.

Sense dubte que vindran a la Nova Creu Alta a mossegar. Espero i estic segur, igualment, que a motivació no ens guanyaran.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #95 el: 13 de Febrer de 2009, 20:48:43 pm »
Doncs l'Alzira ja té nou entrenador. De totes maneres el seu nom no sortirà a la llum fins demà a a les 11 del matí quan serà presentat a tota la plantilla.

Sense dubte que vindran a la Nova Creu Alta a mossegar. Espero i estic segur, igualment, que a motivació no ens guanyaran.

L'ex-arlequinat Fernando Maestre.?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #96 el: 13 de Febrer de 2009, 20:54:43 pm »

L'ex-arlequinat Fernando Maestre.?

Podria ser. També parlen de Manolo Herrero de l'Eldense.

El que no sé tampoc és si ja podrà debutar un davanter centre italià, Gerardo Masini, que van fitxar de la 3a o 4a divisió italiana i del que n'esperen o esperaven el transfer.
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2009, 21:04:12 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #97 el: 13 de Febrer de 2009, 21:05:47 pm »
Només?? :Paletas:

:laugh2: :laugh2: :laugh2:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #98 el: 14 de Febrer de 2009, 12:23:37 pm »
Doncs ells arribaran amb les baixes de l'extrem i que va arribar a debutar amb el 1r equip del Barça, Sergio Santamaria lesionat i també la de l'italià Masini, encara sense el transfer.

www.miequipo.es

Connectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #99 el: 14 de Febrer de 2009, 13:08:02 pm »
Llista de convocats partit CE Sabadell - UD Alzira
14/02/2009
De Navas, Miguel A., Campos, Pelegrí, Agustin, Juan Carlos, De la Plata, Pep Pagés, Sergio Iglesias, Juvenal, Roberto Morales, Siso, Joel, Javi Rodriguez, Axel i Pradas.

alguien me puede decir porque no esta convocado Carralero?
"el segundo es el primero que pierde"