Autor Tema: C.E.SABADELL-ALZIRA  (Llegit 38702 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re: C.E.SABADELL-ALZIRA
« Respondre #120 el: 14 de Febrer de 2009, 22:00:31 pm »
PUES YO COMO GANEMOS MAÑANA PIENSO COLGAR LA BANDERA DEL SABADELL EN EL BALCON DE MI CASA. :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #121 el: 14 de Febrer de 2009, 22:03:13 pm »
No creieu què és el míster qui ha de decidir amb qui ha de sortir i com s'ha de sortir?. Deixeu treballar...en aquests moments no hi ha res a dir....

En aquest moments crec s'ha de donar tot el recolzament al planter i cos tècnic per assolir allò que tots desitgem, el millor pel nostre estimat Sabadell  :bandera :bandera

ENDAVANT SABADELL  :bandera

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #122 el: 14 de Febrer de 2009, 22:27:49 pm »
deixar treballar  SI,  però a mi deixa'm opinar i et dic que em fotut molta llàstima tota la temporada a la NCA.
que aquí al forum després de guanyar TOT ÉS MARAVELLÓS, però millor analitzar com van els fets i així la trompada no serà tant forta.

Si vols saber que penso del partit guanyarem per un resultat ample, però em fa molta por la direcció tècnica i tinc molta confiana (des del primer dia)amb els jugadors. Llavors ns tracta per on es decanta la balança

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #123 el: 14 de Febrer de 2009, 22:47:17 pm »
deixar treballar  SI,  però a mi deixa'm opinar i et dic que em fotut molta llàstima tota la temporada a la NCA.
que aquí al forum després de guanyar TOT ÉS MARAVELLÓS, però millor analitzar com van els fets i així la trompada no serà tant forta.

Si vols saber que penso del partit guanyarem per un resultat ample, però em fa molta por la direcció tècnica i tinc molta confiana (des del primer dia)amb els jugadors. Llavors ns tracta per on es decanta la balança

En cap cas privo que ningú opini...només faltaria...qui sóc jo per fer-ho... i a més és lògic que en un fòrum que és precisament això un fòrum d'opinió s'opini...no?. El que únicament intento dir és que vista la bona evolució de l'equip, en la que potser molts no confiavem..i m'hi incloc...en aquests moments hem d'estar el màxim d'units i recolzar les decissions d'aquells que les han de prendre a fi d'aconseguir les fites que tots desitgem.
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2009, 23:00:58 pm per jo »

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
« Respondre #124 el: 14 de Febrer de 2009, 23:24:36 pm »

jo nomes dik k dema a les 5 de la tarda la creu alta ha de ser una olla a pressió!!!! tots al camp!!!!! l'equip ens nessesita yo aposto un 4 - 1 va sabadell que podem!!!!!!! els hooligans k portin traques i bombes de fum!!! xdxd!!!!
« Darrera modificació: 15 de Febrer de 2009, 01:21:56 am per X-Men Aigua »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #125 el: 14 de Febrer de 2009, 23:39:42 pm »

En cap cas privo que ningú opini...només faltaria...qui sóc jo per fer-ho... i a més és lògic que en un fòrum que és precisament això un fòrum d'opinió s'opini...no?. El que únicament intento dir és que vista la bona evolució de l'equip, en la que potser molts no confiavem..i m'hi incloc...en aquests moments hem d'estar el màxim d'units i recolzar les decissions d'aquells que les han de prendre a fi d'aconseguir les fites que tots desitgem.

Et diré que els resultats no han arribat només per les decisions tècniques, sinó que l'atzar ha estat de la nostra part I JA ERA HORA.
però les mans del 3 a 2 en un altre moment s'haurien sancionat
alguns penals no ens els haurien otorgat
al minut noranta nose-què  ja  estariem a la caseta en lloc de marcar l'1-2
i això són coses del futbol (en cas contrari també ens ha passat com contra la Grama)  però el que no pot ser és donar-li uns mèrits que no té.
que es compleixi allò que fa tantes bones segones voltes i TOTS CONTENTS

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #126 el: 15 de Febrer de 2009, 08:05:47 am »

Et diré que els resultats no han arribat només per les decisions tècniques, sinó que l'atzar ha estat de la nostra part I JA ERA HORA.
i això són coses del futbol (en cas contrari també ens ha passat com contra la Grama)  però el que no pot ser és donar-li uns mèrits que no té.

Però també et dire, vic, que;

El dia del Terrassa l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Gavà l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del València B l´equip ES CREIA que remuntaria el partit

Per contra;

El dia de l´At.Baleares l´equip NO ES CREIA que remuntariia el partit
El dia del Ontinyent l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Benidorm l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit

Pel motiu que sigui, ara creuen en les seves possibilitats, abans es veien simplement incapaços de guanyar (a la NCA o fora quan un marcador es torçava)....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #127 el: 15 de Febrer de 2009, 10:13:21 am »

Però també et dire, vic, que;

El dia del Terrassa l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Gavà l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del València B l´equip ES CREIA que remuntaria el partit

Per contra;

El dia de l´At.Baleares l´equip NO ES CREIA que remuntariia el partit
El dia del Ontinyent l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Benidorm l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit

Pel motiu que sigui, ara creuen en les seves possibilitats, abans es veien simplement incapaços de guanyar (a la NCA o fora quan un marcador es torçava)....

Totalment d'acord amb el company blanc i blau. La forma de jugar, previament a encaixar el primer gol en aquests 3 partits, i l'actitut dels jugadors feien pensar que es podia remuntar el partit. I jo com sempre he dit, per mi té la mateixa culpa el Moya quan es perd que quan es guanya. Per tant si ara guanyem per la bona sort, potser quan perdien era més per mala sort que no per un mal plantejament del mister, ja que ens agradi o no gairebé sempre fa el mateix sistema, perquè quan surt amb el Javi o amb el Joel de titulars, un sempre passa a la banda.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #128 el: 15 de Febrer de 2009, 11:45:34 am »
bé avui és el gran dia, tot i que és un dia nuvolat i amb amenaça de pluja... :ostres

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #129 el: 15 de Febrer de 2009, 12:10:20 pm »
bé avui és el gran dia, tot i que és un dia nuvolat i amb amenaça de pluja... :ostres

No et preocupis per això, estem al bell mig d'un anticicló... Estarà núvol (potser després es dispersen una mica...) però no plourà :ok

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #130 el: 15 de Febrer de 2009, 12:45:24 pm »
 :bandera
 A mes jo espero que el sol tambe vingui a veure el partit,al menys la primera part,hi hem de ser tots al camp¡¡¡¡ :happy2: :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #131 el: 15 de Febrer de 2009, 14:32:28 pm »
aquest partit es molt important perque si guanyem a part de empatar amb el quart, obrirem espai respecte a perseguidors

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #132 el: 15 de Febrer de 2009, 15:44:51 pm »
Si tot surt rodó podriem acabar la jornada a playoffs i a 4 punts del cinqué.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #133 el: 15 de Febrer de 2009, 15:46:33 pm »

els cinquens serem nosaltres si guanyem xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #134 el: 15 de Febrer de 2009, 15:48:40 pm »

Tu de quin equip ets? Suposo q deus ser del Ciudad Lorquí del grup 2, que si guanya avui entraria a Play Off quedant 4 punts per sobre del cinquè.

MOLTA SORT CONTRA EL NAVALCARNERO!!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #135 el: 15 de Febrer de 2009, 15:49:11 pm »
A banda de guanyar i posar nos quarts,  :cor haver si traiem de taquilla més de els 190 €  del dia del Gava.

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
« Respondre #136 el: 15 de Febrer de 2009, 15:49:50 pm »
Del sisé perdó  :weep:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #137 el: 15 de Febrer de 2009, 15:50:37 pm »
para acabar en zona de playoff hoy tendriamos que ganar de 9 goles de diferencia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
« Respondre #138 el: 15 de Febrer de 2009, 15:53:54 pm »
Pero el gol average lo tenemos nosotros no? o va por goles a favor y en contra

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #139 el: 15 de Febrer de 2009, 15:54:44 pm »
Pero el gol average lo tenemos nosotros no? o va por goles a favor y en contra

si hasta que no se juegen en los dos campos se cuentan los goles a favor y en contra  :beer2 :beer2
visca el sabadell