deixar treballar SI, però a mi deixa'm opinar i et dic que em fotut molta llàstima tota la temporada a la NCA.
que aquí al forum després de guanyar TOT ÉS MARAVELLÓS, però millor analitzar com van els fets i així la trompada no serà tant forta.
Si vols saber que penso del partit guanyarem per un resultat ample, però em fa molta por la direcció tècnica i tinc molta confiana (des del primer dia)amb els jugadors. Llavors ns tracta per on es decanta la balança
En cap cas privo que ningú opini...només faltaria...qui sóc jo per fer-ho... i a més és lògic que en un fòrum que és precisament això un fòrum d'opinió s'opini...no?. El que únicament intento dir és que vista la bona evolució de l'equip, en la que potser molts no confiavem..i m'hi incloc...en aquests moments hem d'estar el màxim d'units i recolzar les decissions d'aquells que les han de prendre a fi d'aconseguir les fites que tots desitgem.
Et diré que els resultats no han arribat només per les decisions tècniques, sinó que l'atzar ha estat de la nostra part I JA ERA HORA.
però les mans del 3 a 2 en un altre moment s'haurien sancionat
alguns penals no ens els haurien otorgat
al minut noranta nose-què ja estariem a la caseta en lloc de marcar l'1-2
i això són coses del futbol (en cas contrari també ens ha passat com contra la Grama) però el que no pot ser és donar-li uns mèrits que no té.
que es compleixi allò que fa tantes bones segones voltes i TOTS CONTENTS
Però també et dire, vic, que;
El dia del Terrassa l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Gavà l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del València B l´equip ES CREIA que remuntaria el partit
Per contra;
El dia de l´At.Baleares l´equip NO ES CREIA que remuntariia el partit
El dia del Ontinyent l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit
El dia del Benidorm l´equip NO ES CREIA que remuntaria el partit
Pel motiu que sigui, ara creuen en les seves possibilitats, abans es veien simplement incapaços de guanyar (a la NCA o fora quan un marcador es torçava)....