Autor Tema: QUÈ FARÀS PER PORTAR MÉS PÚBLIC A LA CREU ALTA SI LA DIRECTIVA BAIXA PREUS ?  (Llegit 6463 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: QUÈ FARÀS PER PORTAR MÉS PÚBLIC EL DIA DE L'ALZIRA ?
« Respondre #40 el: 09 de Febrer de 2009, 23:51:30 pm »
Jo ja l'he començat a enviar a 400 y pico persones xD

mira a ver que todos sean de sabadell o alredecores no agas como yo que el primero que iba a mandar habia puesto hasta gente de andalucia menos mal que me dao cuenta jajajjaa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #41 el: 10 de Febrer de 2009, 00:03:29 am »

mira a ver que todos sean de sabadell o alredecores no agas como yo que el primero que iba a mandar habia puesto hasta gente de andalucia menos mal que me dao cuenta jajajjaa  :beer2 :beer2
No no, todos eran de Sabadell (aunque muchos correos repetidos xD), pero ahora al mandarlo he visto que máximo 50 a la vez. :Hecho_polvo:

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #42 el: 10 de Febrer de 2009, 00:05:49 am »

No no, todos eran de Sabadell (aunque muchos correos repetidos xD), pero ahora al mandarlo he visto que máximo 50 a la vez. :Hecho_polvo:

po ala mandas 8 o 9 y ya tienes los 400 jejeje tomatelo con calma, todo sea por nuestro Sabadell   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #43 el: 10 de Febrer de 2009, 00:09:18 am »
Jo ja he acabat. A veure si funciona. Em sembla que n'he enviat a gent de fora, a veure si agafen l'avió per venir al partit  :tongue3:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #44 el: 10 de Febrer de 2009, 10:22:38 am »

Jo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.

Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.

De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa

L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.

creo recordar que para ese partido no hubo precios populares  :beer2 :beer2

Creo que decretaron el partido "Jornada económica", ¿puede ser?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #45 el: 10 de Febrer de 2009, 15:38:19 pm »
Jo crec que qualsevol persona que hagi vist la classificació del grup III de segona B i senti alguna cosa pel C.E Sabadell (per poc que senti) hauria de venir al camp el diumenge valgui lo que valgui la entrada  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #46 el: 10 de Febrer de 2009, 15:55:36 pm »

Jo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.

Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.

De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa

L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.

creo recordar que para ese partido no hubo precios populares  :beer2 :beer2

Creo que decretaron el partido "Jornada económica", ¿puede ser?

creo que si  :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #47 el: 10 de Febrer de 2009, 17:12:37 pm »
Jo també n´havia fet un pero mes cutre. El del Miki que ha fet ell per que el cpiem i peguem ha sigut ja reenviat per 5 persones! aixo rutlla
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2009, 17:40:49 pm per xaviró »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #48 el: 16 de Febrer de 2009, 13:58:50 pm »
jo vaig portar un amic que fa  2 anys que no ve ni per la NCA ni per Sabadell, i que va donar la casualitat que per motius de força major a vingut el cap de setmana de Madrid i com no a tornat a trepitjar la NCA

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #49 el: 16 de Febrer de 2009, 14:56:05 pm »
jo vaig portar un amic que fa  2 anys que no ve ni per la NCA ni per Sabadell, i que va donar la casualitat que per motius de força major a vingut el cap de setmana de Madrid i com no a tornat a trepitjar la NCA

yo tmb lleve a un familiar que el ultimo partido que habia ido fue el dia de nuestro descenso a tercera contra el Levante B y de momento me dijo que quiere venir tmb el dia del Orihuela  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 16 de Febrer de 2009, 19:51:48 pm »
Crec que ahir, hi havia més gent, però si no hagués fet tant fred, potser haguéssim sigut 500 més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #51 el: 16 de Febrer de 2009, 23:21:07 pm »
Crec que ahir, hi havia més gent, però si no hagués fet tant fred, potser haguéssim sigut 500 més.

Y si el Madrid no hubiese coincidido... que encima despues de empatar el Barça, se animarían más a verlo en el bar, antes que ir a pasar frío...
Pero bueno, poco a poco....  :beer2

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #52 el: 17 de Febrer de 2009, 13:06:48 pm »
yo tmb lleve a un familiar que el ultimo partido que habia ido fue el dia de nuestro descenso a tercera contra el Levante B y de momento me dijo que quiere venir tmb el dia del Orihuela  :beer2 :beer2

Pues a ese familiar tuyo hazme el favor de tratarlo como a un rey y que venga hasta el final de temporada, aunque lo tengas que llevar a caballito  ;D

Forero Més Catxondo

antcarcer

• Visitant
« Respondre #53 el: 17 de Febrer de 2009, 13:31:49 pm »

Y si el Madrid no hubiese coincidido... que encima despues de empatar el Barça, se animarían más a verlo en el bar, antes que ir a pasar frío...Pero bueno, poco a poco....  :beer2

Eso si, se gastarán más de lo que vale la entrada, pero frio no pasarán  :borratxo  :pilotasso