Autor Tema: QUÈ FARÀS PER PORTAR MÉS PÚBLIC A LA CREU ALTA SI LA DIRECTIVA BAIXA PREUS ?  (Llegit 6469 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: QUÈ FARÀS PER PORTAR MÉS PÚBLIC EL DIA DE L'ALZIRA ?
« Respondre #20 el: 09 de Febrer de 2009, 14:07:27 pm »
Se que es una frikada pero:

Sabeis esos correos que os llegan que si los reenviais tendreis buena suerte (segun dicen los mismos) pues me inventare uno para hacer publi xDD
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #21 el: 09 de Febrer de 2009, 15:43:07 pm »
Yo echo de menos,el coche del Sabadell recorriendo la ciudad con el himno i anunciando el partido,creo que desde la temporada 2000-2001,ya no se hace... :mmmm

Estaria mui bien volver aquellas andadas.. :ok

Pues sí, no parece que sea una cosa cara y puede ser muy efectivo y volver a dar aquella imagen de "caliu" de antes. Igual responde la gente a eso, sí señor !!!!

:xin-xin

Y aprovechando el tema, ya que bajar precios de las entradas es un agravio comparativo con los socios, propongo que a los socios de este año les hagan un 20 % de descuento para el carnet del año que viene, sea en la división que sea  :yes:
Forero Més Catxondo

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 09 de Febrer de 2009, 16:01:43 pm »

Y aprovechando el tema, ya que bajar precios de las entradas es un agravio comparativo con los socios, propongo que a los socios de este año les hagan un 20 % de descuento para el carnet del año que viene, sea en la división que sea  :yes:

[/quote]

De momento y si los precios no son más bajos de 10 euros no hay agravio comparativo, nos sigue saliendo más a cuenta ser socio. Además como los presupuestos son los presupuestos y cuesta cuadrar números, yo sería más partidario de regalar 4-5 entradas en lugar de las 2 de ahora. No se pierdedinero del socio y se amplia el número de gente. Pero son opiniones!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 09 de Febrer de 2009, 18:56:57 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Sembla que tot passi per abaixar els preus de les entrades,doncs jo proposo que es faci una especie de tarja,semblant am la dels autobusos que siguin de cinc partits o cinc persones,a 50 € 10 per partit o persona axis podria anar un matrimoni i els sogres per dir quelcom i picarien les persones que entrin al camp,com l'autobús.
                                                  :tongue3:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 09 de Febrer de 2009, 19:01:51 pm »
:bandera :bandera :bandera

Sembla que tot passi per abaixar els preus de les entrades,doncs jo proposo que es faci una especie de tarja,semblant am la dels autobusos que siguin de cinc partits o cinc persones,a 50 € 10 per partit o persona axis podria anar un matrimoni i els sogres per dir quelcom i picarien les persones que entrin al camp,com l'autobús.
                                                  :tongue3:

Per exemple. I més ara, que podem animar a la gent a venir a veure el futbol si som capaços d'aprofitar-ho i guanyem aquest diumenge també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #25 el: 09 de Febrer de 2009, 19:05:00 pm »
no trobeu que es torna a viure l'ambient de l'any de Play Off a 2a A ?

ara mateix el meu germà m'acaba de dir que en el treball li parlen del Sabadell i de lo bé que va, i ami en l'Institut també m'ho deien...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 09 de Febrer de 2009, 19:21:48 pm »
no trobeu que es torna a viure l'ambient de l'any de Play Off a 2a A ?

ara mateix el meu germà m'acaba de dir que en el treball li parlen del Sabadell i de lo bé que va, i ami en l'Institut també m'ho deien...

De fet la proba la tenim en el fòrum,nomes em de contar la quantitat de post que estem escrivint :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 09 de Febrer de 2009, 19:23:03 pm »
Uiuiui com punxem diumenge!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #28 el: 09 de Febrer de 2009, 19:35:53 pm »

Jo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.

Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.

De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa

Forero Més Catxondo

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #29 el: 09 de Febrer de 2009, 20:22:48 pm »

Jo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.

Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.

De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa

L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #30 el: 09 de Febrer de 2009, 20:45:36 pm »

L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.

creo recordar que para ese partido no hubo precios populares  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 09 de Febrer de 2009, 21:03:00 pm »
Si es pot els 2 els 2.Jo estic colaborant per portar mes gent a l'estadi diumenge.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #32 el: 09 de Febrer de 2009, 23:00:23 pm »
Algú s'anima a fer un mail?

PD. A mi nosé si em soritra gaire bé però soposo que algu que en sapiga el podria posar per aqui el podem pasar a tots els contactes del MSN xD :w00t:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #33 el: 09 de Febrer de 2009, 23:02:24 pm »
Algú s'anima a fer un mail?

PD. A mi nosé si em soritra gaire bé però soposo que algu que en sapiga el podria posar per aqui el podem pasar a tots els contactes del MSN xD :w00t:

si estaria muy bien a mi tampoco se me da muy bien esas cosas pero yo tmb lo paso si se encarga alguien venga a ver si se anima alguien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #34 el: 09 de Febrer de 2009, 23:14:25 pm »
Exemple de missatge que podeu copiar i enganxar a hotmail per a tots els vostres contactes:

El CE Sabadell busca la 4ª victoria consecutiva en la Nova Creu Alta!
Será el Domingo 15 de febrero a las 17 horas, CE Sabadell FC vs UD Alzira.

El Sabadell está a 2 puntos del playoff de ascenso a 2ªA y necesita vuestro apoyo! Para este trascendental partido la directiva ha bajado los precios de las entradas a 10 Euros adultos y 5 Euros juveniles y jubilados!

¡Animaos a venir al estadio, el CE SABADELL os necesita!

Reenvía este mensaje a todos tus contactos para que seamos cuanta más gente mejor.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El CE Sabadell busca la 4a victòria consecutiva a la Nova Creu Alta!
Serà el diumenge 15 de febrer a les 17 hores, CE Sabadell FC vs UD Alzira.

El Sabadell és a 2 punts del playoff d'ascens a 2a A i necessita el vostre suport! Per a aquest transcendental partit la directiva ha rebaixat els preus de les entrades a 10 Euros adults i 5 Euros juvenils i jubilats!

Animeu-vos a venir a l'estadi, el CE SABADELL us necessita!

Reenvia aquest missatge a tots els teus contactes per tal que siguem com més gent millor.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #35 el: 09 de Febrer de 2009, 23:17:52 pm »
Em sembla bé :ok S'hi podria posar algun escut o algo no?? no sé si es pot però molaria
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #36 el: 09 de Febrer de 2009, 23:31:49 pm »
Molt bo Miki!!

Jo el començo a enviar ja!  :cheer

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #37 el: 09 de Febrer de 2009, 23:47:41 pm »
esta muy bien miki yo ya se lo e mandao a unos 35 contactos de Sabadell y alrededores  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #38 el: 09 de Febrer de 2009, 23:50:09 pm »
Jo ja l'he començat a enviar a 400 y pico persones xD

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #39 el: 09 de Febrer de 2009, 23:51:14 pm »
esta muy bien miki yo ya se lo e mandao a unos 35 contactos de Sabadell y alrededores  :beer2 :beer2
añadir a 50 contactos más mios (se lo he enviado a gente que creo que puede venir y no es habitual) :beer2