Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Jo ja l'he començat a enviar a 400 y pico persones xD
Cita de: Xandri en 09 de Febrer de 2009, 23:50:09 pmJo ja l'he començat a enviar a 400 y pico persones xDmira a ver que todos sean de sabadell o alredecores no agas como yo que el primero que iba a mandar habia puesto hasta gente de andalucia menos mal que me dao cuenta jajajjaa
Cita de: toni78 en 09 de Febrer de 2009, 23:51:30 pmCita de: Xandri en 09 de Febrer de 2009, 23:50:09 pmJo ja l'he començat a enviar a 400 y pico persones xDmira a ver que todos sean de sabadell o alredecores no agas como yo que el primero que iba a mandar habia puesto hasta gente de andalucia menos mal que me dao cuenta jajajjaa No no, todos eran de Sabadell (aunque muchos correos repetidos xD), pero ahora al mandarlo he visto que máximo 50 a la vez.
Cita de: furia_sbd en 09 de Febrer de 2009, 20:22:48 pmCita de: GUTI en 09 de Febrer de 2009, 19:35:53 pmJo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.creo recordar que para ese partido no hubo precios populares
Cita de: GUTI en 09 de Febrer de 2009, 19:35:53 pmJo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.
Jo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa
Cita de: toni78 en 09 de Febrer de 2009, 20:45:36 pmCita de: furia_sbd en 09 de Febrer de 2009, 20:22:48 pmCita de: GUTI en 09 de Febrer de 2009, 19:35:53 pmJo tinc clar que la part important i més visible de la operativa s'ha de fer dissabte i diumenge a l'eix macià, que és on es concentra més gent, passejant, fent el vermut, etc.Es podria muntar un esmorzar en plan "pambtomàquet" el diumenge al matí al parc catalunya tots vestits del sabadell i aprofitar l'efecte tafaner.De tota manera també estic amb la Umbria: la directiva ha fet alguna cosa, apart de publicitar-ho a la web oficial ? perque els que no entrin a la web oficial ho tenen magre per assabentar-se de la iniciativa L'any del ascens a 2a B , el partit contra mallorca B a casa es van montar paradetes al corte ingles i va donar molt exit. Eren preus populars, jo estava alla atenen al public i la gent s'interessava molt. Pero aquesta iniciativa la deixaria per mes endavant per exemple partit contra el sant andreu si arrivem amb possibilitats.creo recordar que para ese partido no hubo precios populares Creo que decretaron el partido "Jornada económica", ¿puede ser?
jo vaig portar un amic que fa 2 anys que no ve ni per la NCA ni per Sabadell, i que va donar la casualitat que per motius de força major a vingut el cap de setmana de Madrid i com no a tornat a trepitjar la NCA
Crec que ahir, hi havia més gent, però si no hagués fet tant fred, potser haguéssim sigut 500 més.
yo tmb lleve a un familiar que el ultimo partido que habia ido fue el dia de nuestro descenso a tercera contra el Levante B y de momento me dijo que quiere venir tmb el dia del Orihuela
Cita de: birrero en 16 de Febrer de 2009, 19:51:48 pmCrec que ahir, hi havia més gent, però si no hagués fet tant fred, potser haguéssim sigut 500 més.Y si el Madrid no hubiese coincidido... que encima despues de empatar el Barça, se animarían más a verlo en el bar, antes que ir a pasar frío...Pero bueno, poco a poco....