Primer de tot vull respondre el tema de la radio (Txuri) perquè me sentit al·ludit ja que quan em van dir que el Sevilla havia marcat evidentment em vaig indignar i vaig cridar una miqueta ja que hagués estat lamentable que el Madrid no hagués retallat punts aquesta setmana. Per acabar aquest apunt et diré que jo portu la Radio i sempre escolto Radio Sabadell. Per cert, encantat estaria si diumenge que ve contra l'Alcoi em saludes i així posu cares als niks, soc fàcil d'identificar, sempre estic dret, amb les patilles llargues i fumant alguna coseta al passadís d'abaix, amb els 4 Gats! Sinó, també em trobaràs al Mini
Del tema animar, jo també crec que animem més els partits de fora que els de casa, el fenomen és una mica estrany, però no em sento al·ludit ja que jo crido per igual, tan per animar com de vegades per donar instruccions els jugadors...
Del partit d'ahir comentar que és la cirereta a un mes d'abril horrorós. Davant de les dues teories de si és millor arribar al play off amb una intensitat de joc des de la jornada 38 o si és millor portant dues setmanes amb tot fet...s'hauria de mirar les estadístiques d'altres anys a veure com ho han fet els altres equips, però el que jo m'enrecordu l'any passat el Girona ja portava jornades amb tot fet i una vegada al play off va rematar la feina.
D'altra banda per quedar 3 només hem de guanyar un dels dos partits que queden, i tornant a les estadístiques, un equip que vol pujar a segona A no es pot permetre el luxe de no guanyar cap dels últims 6 partits de lliga. No quedar 3 ja seria una mica decepcionant, ara que lu bonic és haver sigut el millor 3 de tots els grups i així tindríem el camp a favor!