si KITA, però la prudència i un bon analisis és el que ens ha de donar la glòria i hem de ser conscients d'això.
Podria molt ben ser que diumenge al vespre anessim 5ens tot i fer un bon resultat a foietes (sumar un punt) Barça i SantAndreu tenen dos partits f`cils a casa i ens poden superar. Llavors serà el moment de no baixar la guàrdia i tenir la mteixa moral que avui des del tercer lloc i afrontar un matx vital a la NCA contra SANT ANDREU
PASSI EL QUE PASSI A FOIETES no valen crítiques i HEM D'ESTAR A PER TOTES I PER UN 6/6 ELS PARTITS SANTULARIA/GRAMA perquè el SantAndreu vingui pressionat a la NCA, aquell dia ens ha de valer l'empat això pot ser molt beneficiós pels nostres interessos
Estic d'acord, nosaltres tenim un partit a Benidorm que serà bastant complicat, però portem una ratxa molt bona i em de sortir a mossegar, a lluitar per cada pilota, no ens podem conformar amb un empat! Si es veritat que el Sant Andreu i el Barça tenen partits més fàcils, però sempre hi han sopreses en aquesta categoria. Ja ho vaig dir en un altre post, nosaltres em de fer la nostra feina, depenem de nosaltres mateixos, per tant em de sortir a guanyar allà on anem. I si es perd a Benidorm, tan se val no valen les critiques, el Sabadell pot guanyar a qualsevol equip. Va, que ara més que mai em de ser una pinya.