Autor Tema: La equipació de la temporada 2009-2010  (Llegit 11479 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: TERCERA SAMARRETA PER L'ANY QUE VÉ ?
« Respondre #20 el: 11 de Febrer de 2009, 21:50:22 pm »
sea la que sea pienso que deberia ser arlequinada esa negra y amarillla esta muy chula  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 11 de Febrer de 2009, 21:51:52 pm »
L'únic defecte és que podem semblar l'equip de futbol del taxistes de Barcelona.

Doncs encara millor. Més públic a qui vendre-li el producte i a més fariem publicitat del Sabadell entre tots els taxistes de barna.... que no són pocs  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 11 de Febrer de 2009, 21:58:31 pm »
PD esta camiseta la utilizó el CE Sabadell FC en el año de 1908.     :yes:

Era negre o blau marí? És que crec que encara hi ha el dubte històric.

El texto dice:

Una altra data digna d'ésser registrada és la primera vegada que varen jugar el Barcelona i el Sabadell. Fou el dia 6 de desembre del 1908 amb motiu del partit corresponent a la copa Sabadell que van disputar-se els grans clubs de la capital de la categoria Seniors: EI Català, l'X, i el Barcelona junt amb el primer equip del Centre. EI resultat del primer partit jugat entre els blaus- magrana i els nostres, que vestien camiseta a quadres groc i negre, va ésser de 5 a O o favor dels campions.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #23 el: 11 de Febrer de 2009, 22:09:02 pm »
http://www.brfcdirect.co.uk/best_detail.asp?prod_id=232#prod_anchor

Es la 3ª equipacion del Bristol Rovers. No es a cuadros exactamente, pero vale para hacerse una idea.

La tercera de esta temporada la verde, podría llevar una diagonal amarilla, portando de esta forma los colores de la ciudad.

Por otro lado la camiseta aurinegra, está de muerte, ojalá al que le corresponda recoja el testigo y se anime y nos den el gusto de utilizarla.

PD esta camiseta la utilizó el CE Sabadell FC en el año de 1908.     :yes:

jo crec que m'agrada més arlekinada de verd i groc amb una franja diagonal blanca, representació de Sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 12 de Febrer de 2009, 21:11:43 pm »
L'arlequinada groga i negre es molt xula, pero recordo al respectable que el groc, diuen, porta mala estrugança i nomes ens faltaria aixo  :ejem

Tot i aixo, si finalment es decideix portar-ho a terme, crec que hauriem de fer-ho en una temporada que tingues algo a veure amb l'Atletic Sabadell (Jo hi vaig jugar!!) ja sigui l'any del centenari, dels 50 anys o dels 25... no se, buscar alguna data relacionada.

:beer2
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2009, 21:15:15 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 12 de Febrer de 2009, 21:56:35 pm »
L'arlequinada groga i negre es molt xula, pero recordo al respectable que el groc, diuen, porta mala estrugança i nomes ens faltaria aixo  :ejem

Tot i aixo, si finalment es decideix portar-ho a terme, crec que hauriem de fer-ho en una temporada que tingues algo a veure amb l'Atletic Sabadell (Jo hi vaig jugar!!) ja sigui l'any del centenari, dels 50 anys o dels 25... no se, buscar alguna data relacionada.

El Vila-Real va de groc, i les coses li van molt bé... Encara que coneixent la sort que tenim, segur que ens cau la mala sort de tots els equips que van de groc :Paletas: :ostres

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #26 el: 12 de Febrer de 2009, 21:56:49 pm »
El Borussia Dortmund va guanyar una Champions de groc, Brasil porta cinc mundials guanyats amb aquest color...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 13 de Febrer de 2009, 00:28:45 am »

Espanya va guanyar la Eurocopa'08 amb la segona equipació groga, durant el torneig... :happy2:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #28 el: 13 de Febrer de 2009, 17:25:21 pm »

Espanya va guanyar la Eurocopa'08 amb la segona equipació groga, durant el torneig... :happy2:

Si, contra Russia. Segons l'aragones, no era groga era "color mostaza". 3-0, gols de Xavi, Guiza (un golas pero golas) y un de Silva.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #29 el: 14 de Febrer de 2009, 13:13:21 pm »
Bueno, y por qué de lo que se comenta aquí, no hacemos un escrito y se le presenta al club en nombre del foro? como una propuesta de la afición para la temporada que viene?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 14 de Febrer de 2009, 13:27:52 pm »
Fins i tot, veient que  l'actual patrocinador l'any que ve no tindrà tampoc molts calés per continuar el patrocini, es podria mirar de que els taxistes de Barcelona ens patrocinin, si fem servir aquesta samarreta com a segona samarreta.

BERMOS_SBD, ja et puc dir que a la directiva ja els ha arribat comentaris d'aquest post, alguns d'ells l'han llegit i a veure si tindrem una sorpresa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #31 el: 14 de Febrer de 2009, 16:19:18 pm »
 :bandera :bandera

I si plou que fariem,ja saps que quan plou no es troba cap taxi. :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #32 el: 01 de de 2009, 11:25:20 am »
Per cert que ja fa setmanes que veig que alguns equips han tornat a la moda que hi havia fa molts anys de portar les mitjes a ratlles horitzontals. El mateix Sevilla ahir així les portava.

A mí m'encantava el CE Sabadell amb les mitjes a ratlles blanc i blaves horitzontals, em recorda quan estavem a 1ª, com a la imagte que té posat el vic@rlekinat d'avatar  :yes:
Forero Més Catxondo

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #33 el: 01 de de 2009, 11:41:10 am »
ês que l'equipació sense mitges a ratlles perd moltissim.
I més amb els nostres colors, hi pot haber convinacions de colors que no queden gaire bé però tant el bau-i-.blanc  com el vermerll-i-blanc a ratlles movent-se a 50 cms del terra donen molta vitalitat. El groc i negre proposat també, recordeu que aquells de Dormunt la copa la van guanyar amb mitgetes ratllades gr0c i negre.

De tota manera encara que molts no hi esteu d'acord el grana/butano és una equipació excellent i MODERNA, Ës super-Techno  poseu qualsevol imatge dels nostres amb negatiu a l'ordinador i veureu quins colors suten, per mi és el complement ideal a la primera samarreta nostra, una bona imatge del S XXI  i això s'hauria de saber vendre.

s

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 01 de de 2009, 12:40:50 pm »
Per cert que ja fa setmanes que veig que alguns equips han tornat a la moda que hi havia fa molts anys de portar les mitjes a ratlles horitzontals. El mateix Sevilla ahir així les portava.

A mí m'encantava el CE Sabadell amb les mitjes a ratlles blanc i blaves horitzontals, em recorda quan estavem a 1ª, com a la imagte que té posat el vic@rlekinat d'avatar  :yes:

Ja hi han models que surten a la llum d'altres equips. Del nostre s'ha comentat que potser porten l'any que vé, la bandera de Sabadell i la catalana al coll.  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #35 el: 01 de de 2009, 12:54:21 pm »

Ja hi han models  d'altres equips que surten a la llum .

Ès que ha de ser així  !!!!!!!!!!!!!!!!!
quan es compren les samarretes?   meys els encarregats de vendre els nostres productes tothom ho sap  LES SAMARRETES ES VENEN A L'ESTIU
qui vol portar una samarreta del seu equip?  MAJORITARIAMENT NENS I JOVES
quan i perquè les porten  PERQUÈ ELS HI HAN REGALAT

si no s'ha vist el nou model com es pot reclamar un regal?  si només se'n tenen de talla adult com les poden portar els nens de 10 a 12 anys?

i costa tant fer variacions sobre un mateix model?
costa molt fer les mànigues a quadres també i així crear un nou produte per la temporada.
Alló que es parla de personalitzar, perque no posar C. E. SABADELL   a la part de darrera sota el número?
Perquè no fer una versió "retro" amb el numero dintre el quadre?
Si a cada temporada es fa una modificació es crea un mercat,................ que així podrien pagar els arbitres

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #36 el: 01 de de 2009, 13:27:55 pm »
Aporto prova gràfica de que abans un regal imprescindible per als nens era la equipació del Sabadell, amb les mitges ratllades. No la debarça ni del madrid ni collonades, sino la del Sabadel. Noti's la cara de satisfacció, però ... al loro amb els pantalons estil Julián Muñoz  ;D

http://www.imagenonline.com/img_a104382.jpg

Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #37 el: 01 de de 2009, 13:29:57 pm »
eres tu, guti??   ya marcando paquetillo de niño...    :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #38 el: 01 de de 2009, 13:31:48 pm »

ehhhh que lo importante no era mi paketillo, sino la equipación y el hecho de que antes se regalaba antes equipacion del sabadell que de otros equipos  :no:
Forero Més Catxondo

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #39 el: 01 de de 2009, 15:21:09 pm »

ehhhh que lo importante no era mi paketillo, sino la equipación y el hecho de que antes se regalaba antes equipacion del sabadell que de otros equipos  :no:

cierto a mi tmb me la regalaron con 5 años y la llevaba al cole mas orgulloso que todas las cosas habia un compañero que llevaba la del At Madrid y yo cogia unos cuantos en el patio y eramos el Sabadell y el otros cuantos y eran el At Madrid y vaya partidos que jugabamos  :beer2 :beer2
visca el sabadell