Autor Tema: Els números definitius per fer el Play - Off d'ascens a Segona Divisió ''A''  (Llegit 2184 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
C.E. Sabadell F.C, S.A.D (Números Play - Off).

Actuals: ( 36 punts )
                                                                  (Total Lliga: 65 punts justos)
Punts per fer el Play - Off ( 65 punts )

Pronostics:

Sabadell - Alzira ( 3 ) - ( 0 ) +3 punts.
Ontinyent - Sabadell ( 1 ) - ( 1 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Oriola ( 2 ) - ( 0 ) +3 punts.
Sabadell - Lleida ( 3 ) - ( 2 ) +3 punts.
Benidorm - Sabadell ( 0 ) - ( 0 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Santa Eulàlia ( 3 ) - ( 0 ) + 3 punts.
Gramenet - Sabadell ( 2 ) - ( 4 ) + 3 punts.
Sabadell - Sant Andreu ( 2 ) - ( 2 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
At. Baleares - Sabadell ( 0 ) - ( 5 ) + 3 punts.
Sabadell - Villareal ''B'' ( 0 ) - ( 1 ) + 0 punts.
Dènia - Sabadell ( 1 ) - ( 1 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Osasuna ''B'' ( 3 ) - ( 1 ) + 3 punts.
Barcelona ''B'' - Sabadell ( 2 ) - ( 2 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Alcoià ( 2 ) - ( 1 ) + 3 punts.

Jo ho vec d'aquesta manera treurem els partits endavant com ho estan demostrant i estic segur i comfio que farem el play off!!!! :anims :beer2 :xin-xin :hurra :clap2 :mml: :happy2: :scut :bandera

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re: Els números definitius per fer el Play - Off d'ascens a Segona Divisió ''A''
« Respondre #1 el: 10 de Febrer de 2009, 19:36:57 pm »
Ja et dic jo que de 14 partits en pedrem més d'un com tu dius, i més de 2 i més de 3, la clau està en guanyar el màxim posible dels altres.

Per cert, el play off estara per sota dels 65....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: Els números definitius per fer el Play - Off d'ascens a Segona Divisió ''A''
« Respondre #2 el: 10 de Febrer de 2009, 19:55:34 pm »
C.E. Sabadell F.C, S.A.D (Números Play - Off).

Actuals: ( 36 punts )
                                                                  (Total Lliga: 65 punts justos)
Punts per fer el Play - Off ( 65 punts )

Pronostics:

Sabadell - Alzira ( 3 ) - ( 0 ) +3 punts.
Ontinyent - Sabadell ( 1 ) - ( 1 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Oriola ( 2 ) - ( 0 ) +3 punts.
Sabadell - Lleida ( 3 ) - ( 2 ) +3 punts.
Benidorm - Sabadell ( 0 ) - ( 0 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Santa Eulàlia ( 3 ) - ( 0 ) + 3 punts.
Gramenet - Sabadell ( 2 ) - ( 4 ) + 3 punts.
Sabadell - Sant Andreu ( 2 ) - ( 2 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
At. Baleares - Sabadell ( 0 ) - ( 5 ) + 3 punts.
Sabadell - Villareal ''B'' ( 0 ) - ( 1 ) + 0 punts.
Dènia - Sabadell ( 1 ) - ( 1 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Barcelona ''B'' - Sabadell ( 2 ) - ( 2 ) Totalment d'acord amb tu, company. punt.
Sabadell - Alcoià ( 2 ) - ( 1 ) + 3 punts.

Jo ho vec d'aquesta manera treurem els partits endavant com ho estan demostrant i estic segur i comfio que farem el play off!!!! :anims :beer2 :xin-xin :hurra :clap2 :mml: :happy2: :scut :bandera

:scut :bandera

Ostres¡¡¡ tan de bo tinguessis raó,ja firmaria ara mateix,però jo també soc de l'opinió d'en Razz que de partits en perdérem no se quants pro mes dels que poses,ara ja et dic que jo firmaria ara mateix.
 :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #3 el: 10 de Febrer de 2009, 19:59:42 pm »
Jo crec que anant molt bé en sumarem 60, potser per anar a la copa del rei.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #4 el: 10 de Febrer de 2009, 20:15:42 pm »
Jo crec que la clau està en guanyar el que fins a final de temporada segur que estan allà dalt com St. Andreu o Barça B. Si de la resta en treiem empats, encara es pot fer alguna cosa.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #5 el: 10 de Febrer de 2009, 20:24:59 pm »
Sabadell - Alzira ( 2 ) - ( 0 ) +3 punts.
Ontinyent - Sabadell ( 3 ) - ( 1 ) 0 punt.
Sabadell - Oriola ( 3) - ( 1 ) +3 punts.
Sabadell - Lleida ( 0 ) - ( 0 ) Totalment d'acord amb tu, company. punts.
Benidorm - Sabadell ( 1 ) - ( 0 ) + 0 punt.
Sabadell - Santa Eulàlia ( 3 ) - ( 1 ) + 3 punts.
Gramenet - Sabadell ( 1 ) - ( 2 ) + 3 punts.
Sabadell - Sant Andreu ( 2 ) - ( 1 ) + 3 punt.
At. Baleares - Sabadell ( 0 ) - ( 2 ) + 3 punts.
Sabadell - Villareal ''B'' ( 0 ) - ( 2 ) + 0 punts.
Dènia - Sabadell ( 1 ) - ( 3 ) + 3 punt.
Barcelona ''B'' - Sabadell ( 2 ) - ( 0 ) + 0 punt.
Sabadell - Alcoià ( 2 ) - ( 2 ) Totalment d'acord amb tu, company. punts.

TOTAL 63 play off

« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2009, 19:35:42 pm per furia_sbd »
Visca el Sabadell!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 10 de Febrer de 2009, 20:39:57 pm »
Efectivament, amb uns 65 punts crec que estaríem a Play Off.
El St Andreu en porta 38, a falta de 14 jornades (42 pts possibles), tenint en compte com està la lliga no crec pas q els andreuencs sumin més de 2/3 de punts possibles, és a dir més de 28 punts, 28+38= 66 pts.  Podríem possar la xifra de 66 punts per tal d'ocupar com a mínim la 4ª posició.

Dit això fem  números:

Sabadell - Alzira (3 pts)
Ontinyent - Sabadell  ( 0 punts)
Sabadell - Oriola ( 3 punts)
Sabadell - Lleida (1 punt)
Benidorm - Sabadell  ( 0 punts)
Sabadell - Santa Eulàlia ( 3 punts)
Gramenet - Sabadell (1 punt)
Sabadell - Sant Andreu (1 punt)
At. Baleares - Sabadell (3 punts)
Sabadell - Villareal ''B'' (0 punts)
Dènia - Sabadell (1 punt)
Sabadell - Osasuna ''B'' (3 punts)
Barcelona ''B'' - Sabadell (0 punts)
Sabadell - Alcoià (3 punts)          A casa =  5 guanyats, 2 empatats i 1 perdut        A fora =   1  guanyat, 2 empatats i 3 perduts.

6 victòries  4 empats i 4 derrotes  TOTAL 58 PTS   (complicat per a fer Play Off tot i que amb una mica de sort si algun empat dels q he dit es converteix en victòria ja parlaríem de més de 60 punts... l'any passat el Benidorm amb 59 va fer Play Off...)
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2009, 20:43:28 pm per FerniSBD »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 10 de Febrer de 2009, 21:02:24 pm »
Jo crec que el "play-off" estarà sobre 61 o 62 punts.  Pots haver-hi empats amb rivals directes, per tant vigilem els enfrontaments directes contra Lleida i Sant Andreu i la diferència de gols en relació a Badalona i potser Barça B. Necessitem per tant uns 25 o
 26 punts, que podrien sorgir de 7 victòries 4/5 empats i 2/3 derrotes.   Important, repeteixo, derrotar als rivals que ara mateix estan "a la pomada".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 10 de Febrer de 2009, 21:07:08 pm »
els ultims 10 anys la cuarta plaça s'ha aconseguit amb akests punts :

Temp 98-99 Murcia 64 pts
Temp 99-00 Hercules 64 pts
Temp 00-01 Espanyol B 64 pts
Temp 01-02 Hospitalet 65 pts
Temp 02-03 Gramanet 57 pts
Temp 03-04 Castellon 67 pts
Temp 04-05 Castellon 61 pts
Temp 05-06 Gramanet 66 pts
Temp 06-07 Hospitalet 61 pts
Temp 07-08 Benidorm 59 pts
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
Re: Els números definitius per fer el Play - Off d'ascens a Segona Divisió ''A'
« Respondre #9 el: 11 de Febrer de 2009, 09:09:42 am »
Aquest any és un any de massa empats, i crec que els 59 punts marcaran la quarta possició. També crec que probablement els 55-57 marquin copa del rei.

A més, crec que les dues primeres places seran per equips realment destacats, peró que la tercera i la quarta seran d'equips amb no tanta puntuació. Em baso en que alcoià i villarreal ténen uns 50 punts i amb 14 jornades de ben segur que en sumaran 18-20 mes. En canvi, el tercer i el quart ténen 37-40 punts, crec que el Lleida tindrà un 'bajón' i que el Sant Andreu no estarà entre els quatre primers, cosa que farà restar punts a la quarta plaça.

De cara al Sabadell, crec que sobretot se'ns donaran be els quatre primers a casa, ja que són equips que juguen més. De cara a la resta de partits crec que aquesta segona volta serem més ofensius i mentre un equip d'aquests no el guanyes, es fan forts. Peró quan marques, els enfonses. A més, juguem ara com mai, amb c-o-llons.

A sobre, tenim 14 partits, 8 d'ells a casa i 6 fora. La clau està en guanyar 6 partits a casa i a fora fer-ho almenys en 2. Això ens dona ja els 60 punts, més algun empat.
A casa, crec que sumarem tranquilament uns 17-19 punts, sobretot als quatre primers o al santa eulalia als qui em de tornar el resultat de l'anada. També confio en aquest diumenge.
A fora, hem de sumar en llocs com l'estadi balear o el camp de la grama, al qual no els aniria be una bona desfeta amb nosaltres. També a Benidorm. Barça B, Denia i Ontinyent no seran partits fàcils, peró sí puntuables.

LA CLAU DE TOT crec que serà que dels 14 que queden com a molt en perdrem 4 més, sumant en moltes jornades. La clau, fer-ho de 3 en 3.

Però si ara no fem el *****, podem. SOM-HI!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #10 el: 11 de Febrer de 2009, 18:59:22 pm »
Aquest any és un any de massa empats, i crec que els 59 punts marcaran la quarta possició. També crec que probablement els 55-57 marquin copa del rei.

A més, crec que les dues primeres places seran per equips realment destacats, peró que la tercera i la quarta seran d'equips amb no tanta puntuació. Em baso en que alcoià i villarreal ténen uns 50 punts i amb 14 jornades de ben segur que en sumaran 18-20 mes. En canvi, el tercer i el quart ténen 37-40 punts, crec que el Lleida tindrà un 'bajón' i que el Sant Andreu no estarà entre els quatre primers, cosa que farà restar punts a la quarta plaça.

De cara al Sabadell, crec que sobretot se'ns donaran be els quatre primers a casa, ja que són equips que juguen més. De cara a la resta de partits crec que aquesta segona volta serem més ofensius i mentre un equip d'aquests no el guanyes, es fan forts. Peró quan marques, els enfonses. A més, juguem ara com mai, amb c-o-llons.

A sobre, tenim 14 partits, 8 d'ells a casa i 6 fora. La clau està en guanyar 6 partits a casa i a fora fer-ho almenys en 2. Això ens dona ja els 60 punts, més algun empat.
A casa, crec que sumarem tranquilament uns 17-19 punts, sobretot als quatre primers o al santa eulalia als qui em de tornar el resultat de l'anada. També confio en aquest diumenge.
A fora, hem de sumar en llocs com l'estadi balear o el camp de la grama, al qual no els aniria be una bona desfeta amb nosaltres. També a Benidorm. Barça B, Denia i Ontinyent no seran partits fàcils, peró sí puntuables.

LA CLAU DE TOT crec que serà que dels 14 que queden com a molt en perdrem 4 més, sumant en moltes jornades. La clau, fer-ho de 3 en 3.

Però si ara no fem el *****, podem. SOM-HI!

Molt ben exposat i te lògica,ara nomes falta que els jugadors facin bons aquest pronòstics o que els millorin :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #11 el: 11 de Febrer de 2009, 21:56:42 pm »
kitanovsky fots unes exposicions sensacionals i que tant de bo es compleixin.Per cert he convençut a tres amics del bages i que eren molt del sabadell  quan erem a primera,per a que aquest diumenge estiguin animant a l'equip!!!Ara els jugadors si que i van,per tant els teus pronostics es compliran,i jo no m'equivoco.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #12 el: 12 de Febrer de 2009, 09:12:53 am »
kitanovsky fots unes exposicions sensacionals i que tant de bo es compleixin.Per cert he convençut a tres amics del bages i que eren molt del sabadell  quan erem a primera,per a que aquest diumenge estiguin animant a l'equip!!!Ara els jugadors si que i van,per tant els teus pronostics es compliran,i jo no m'equivoco.

Donc encara et diré més...

S'HA D'ESTAR A L'AGÜAIT aquest any més que mai, ja que els play-off's podríen estar encara molt més assequibles.

La cosa ve en que -com be deia ahir la web de RS- hi han moltes possibilitats de que s'acabi realitzant la lliga de filials. Això, és un tema que interessa i molt als equips grans, ja que un equip a 2aA o a 2aB ha de ser competitiu per nassos, hi ha risc de més lesions, etc... i un equip de filials no. Una lliga de filials és menys competitiva, juguen només nanos joves i hi ha menys llenya. A més, pels clubs és molt més barata.

Hi ha l'enorme probabilitat que la propera temporada no tinguem els 'B'. Per tant, hi ha la probabilitat que aquest play-off es classifiqui el 5è i, fins i tot, el 6è classificat. Tot depen del Barcelona B iel Villarreal B. A més, es podria donar el cas que amb menys 55 punts un equip fes play-offs.

Així que cal anar a mort a pels punts, i més ara que els jugadors han agafat ganes. Ja que aquest any els punts a la jornada 38 seran més importants que mai.

SOM-HI!