Enquesta

Voleu que l'espanyol perdi la categoria i baixi a segona?

Si
17 (53.1%)
No
8 (25%)
M'es igual
7 (21.9%)

Total de vots: 31

Autor Tema: Espanyol  (Llegit 4249 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Espanyol
« el: 12 de Febrer de 2009, 17:36:44 pm »
Voleu que l'espanyol baixi?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
Re: Espanyol
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2009, 17:46:25 pm »
Que baixi o no baixi és que tant me fot, no m'hi va ni mi ve.
De tota manera crec que és un dels candidats i no li veig possibilitats de salvar-se, d'entrenedaor tenen un venedor de fum que encara no ha guanyat cap partit ni ha fet res per guanyar, això si després a la roda de premsa sembla que mereixien molt més

de tota manera si baixen podria ser que la propera temporada tinguessim un dels prtits a camp contrari bastant a la vora, i això estaria molt B, voldria dir que nosaltres estem on hauriem d'estar

a veure que passa  :grin2:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2009, 18:06:53 pm »
si por supuesto y cuanto mas para abajo mejor  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2009, 18:25:30 pm »
jajaja

SI

que baje no, que SUPER BAJE....

De hecho un amigo forero y yo  hemos creado un grupo en el feixbuc a favor de volver a vivir el derbi el año que viene en Cornellá.... Apuntaos!!

Pero sinceramente creo que se salvarán... Si llevan sin ganar un partido desde no secuando y cada semana están un puntito mas cerca.. a la que ganen uno ya se habrán prácticamente salvado...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2009, 20:48:43 pm »
A mí no me gustaría que bajara, pero vaya, que si acaba descendiendo, no liaré ningún dramón... Quien lo líe será mi novia ;D

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #5 el: 12 de Febrer de 2009, 20:55:06 pm »
jajaja

SI

De hecho un amigo forero y yo  hemos creado un grupo en el feixbuc a favor de volver a vivir el derbi el año que viene en Cornellá.... Apuntaos!!

Pero sinceramente creo que se salvarán... Si llevan sin ganar un partido desde no secuando y cada semana están un puntito mas cerca.. a la que ganen uno ya se habrán prácticamente salvado...
Com es diu el grup??
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2009, 20:56:50 pm »
Tan ma fot si baixa com si no baixa, ara que si baixa no fotre un dramon :ko :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2009, 23:04:17 pm »
A mi el Español es un equipo que nunca me a gustado pero vamos creo que interesa bastante tenerlo en primera no para intentar hacerle la competencia al todopoderoso Barça pero si almenos, para que haya algun otro equipo importante en la Ciudad Condal....

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2009, 23:17:44 pm »
Si fuera por mi, les prohibiria jugar en Montjuic, les cerraba Cornellà y la ciudad deportiva esa que tienen. Yo no quiero que bajen, solo que desaparezcan. No es que me caigan mal ehh, es que no me gusta la gentuza.

Aunque luego sale nuestro president y dice que las relaciones con esta gente son muy buenas y luego nos la meten doblada... :exxxx

Com es diu el grup??

El grupo es este... http://www.facebook.com/group.php?gid=48775194751
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2009, 23:53:40 pm »
Yo estoy indeciso, son 2 pensamientos adversos:
1-Quiero que bajen, la ciudad de Barcelona me cae fatal por su centralismo y con un equipo en primera les sobra. Mientras ellos tienen 2 equipos en primera y uno en 2ªB, nosotros solo tenemos un 2ªB que hace 2 años estubo en tercera.  Ademas no me gusta la desfachatez de llamarse "RCD Español de Barcelona" y hacerse un estadio en cornella-- es como si el CE Sabadell tubiese el estadio en Polinya!

2-Por otra parte, es bien sabido que en TV3 solo hablan de Barsa y español (2 minutos). Si ya hablan un monton de tiempo del Farsa y muy poquito del español ¿cuanto hablaran del barsa si es el unico en primera? nos tendran mas amargados todavia. Ademas, no habra nadie que pueda "incordiar" aunque sea muy modestamente al Barsa. Y ademas parece que el español tiene algo de decencia y ayuda un poco al resto de clubes catalanes, e incluso se toma un poco en serio la copa catalunya.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2009, 19:46:29 pm »
Yo estoy indeciso, son 2 pensamientos adversos:
1-Quiero que bajen, la ciudad de Barcelona me cae fatal por su centralismo y con un equipo en primera les sobra. Mientras ellos tienen 2 equipos en primera y uno en 2ªB, nosotros solo tenemos un 2ªB que hace 2 años estubo en tercera.  Ademas no me gusta la desfachatez de llamarse "RCD Español de Barcelona" y hacerse un estadio en cornella-- es como si el CE Sabadell tubiese el estadio en Polinya!

2-Por otra parte, es bien sabido que en TV3 solo hablan de Barsa y español (2 minutos). Si ya hablan un monton de tiempo del Farsa y muy poquito del español ¿cuanto hablaran del barsa si es el unico en primera? nos tendran mas amargados todavia. Ademas, no habra nadie que pueda "incordiar" aunque sea muy modestamente al Barsa. Y ademas parece que el español tiene algo de decencia y ayuda un poco al resto de clubes catalanes, e incluso se toma un poco en serio la copa catalunya.

ben dit
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2009, 19:48:14 pm »
Ja sabeu el que en penso. Almuniaforever ha transcrit el que en penso.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #12 el: 14 de Febrer de 2009, 18:46:48 pm »
jajaja

SI

suposo que el derbi del que parles sera Espanyol- Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 15 de Febrer de 2009, 08:17:11 am »
NO.    Només falta que només hi hagi un equip català a Primera perquè el Barça sigui encara més hegemònic, volgui acaparar-ho encara més tot i els mitjans de comunicació s´hi volquin no el 100% sinó el 200%.    Per equilibrar el futbol català. es necessitaria
         un Barça no tant gran i una resta d´equips catalans més grans del que són.  I això, com a afeccionats que som del Sabadell, ho hem de veure molt clar.    I no oblidem tampoc la promoció de la pedrera que fa l´entitat "perica"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #14 el: 15 de Febrer de 2009, 21:19:59 pm »
Si, que baixi. :ko
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 15 de Febrer de 2009, 21:31:53 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Aquest any no interessa que baixi,doncs seria un candidat a pujar a primera i feria la guitza al Sabadell també per pujar a primera,que baixi l'any que ve i aixi no ens el troberem ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 16 de Febrer de 2009, 17:53:29 pm »
me gusta el futbooool,
los domingos por la tarde l'apanóóó
se va a segunda!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #17 el: 16 de Febrer de 2009, 18:34:18 pm »
jajaja

SI

suposo que el derbi del que parles sera Espanyol- Sabadell

Por supuesto. Ese es mi derbi... Si tienes facebook y entras en el grupo en cuestión, lo verás...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #18 el: 16 de Febrer de 2009, 19:33:30 pm »
Estoy con el  company Blanc i blau,NO ES BUENO PARA EL FUTBOL CATALAN QUE BAJE EL ESPAÑOL,y que "los otros" tengan todo el poder hegemónico en Catalunya,tiene que haber un contrapeso.No puede ser que el Far$a esté líder destacado de la liga y los plumíferos jugándose la permanencia en la categoría.Tiene que haber más igualdad,y sinceramente,creo que una sola secta dominando todo el espectro del fútbol catalán no nos beneficia a ningún club modesto.Abrir un poco los ojos y os daréis cuenta de que aquí en Catalunya hemos llegado a un punto en el que si no eres del far$a,no eres catalán,esto es más grave de lo que parece,y puede traer consecuencias aún peores a corto y medio plazo,a nuestro querido Sabadelll y a otros clubs modestos de todo el terrritorio catalán. :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 01 de de 2009, 00:11:24 am »
NO.    Només falta que només hi hagi un equip català a Primera perquè el Barça sigui encara més hegemònic, volgui acaparar-ho encara més tot i els mitjans de comunicació s´hi volquin no el 100% sinó el 200%.    Per equilibrar el futbol català. es necessitaria

Estoy con el  company Blanc i blau,NO ES BUENO PARA EL FUTBOL CATALAN QUE BAJE EL ESPAÑOL,y que "los otros" tengan todo el poder hegemónico en Catalunya,tiene que haber un contrapeso.No puede ser que el Far$a esté líder destacado de la liga y los plumíferos jugándose la permanencia en la categoría.

Amb el deute que té TV3 amb el Barça, i no podent entrar a filmar al Camp Nou, ja s'està veient que ara aboquen els quartos a l'altre equip de Barcelona. Per començar, ja porten uns quants partits dels pericos, i la setmana que vé repeteixen.

En canvi, si per sort baixen, els quartos els repartiran amb els equips catalans que estiguin a Segona, i si pugem, alguna cosa rascarem. I el deute que tenen amb el Barça, no el pagaran en breu.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...