Autor Tema: I. Hammouch protagonista  (Llegit 3458 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
I. Hammouch protagonista
« el: 16 de Setembre de 2005, 11:40:08 am »
Ja esta a la venta l'extra Don Balón de Segona B i Tercera, amb totes les plantillas i informació dels 80 clubs de Segona B i els més de 300 de Tercera. (jo ja el tinc  8) )

Doncs la foto del sumari (pa. 4/5) surt una foto a tot color i doble pàgina d'una jugada de la pasada temporada i te un clar protagonista i uns colors ...

El protagonista és IVÁN HAMMOUCH !! i els colors els arlekinats  :bandera disputant una pilota amb un adversari (diria del Alcoyano) a la Nova Creu Alta.

M'ha fet molta gracia i, a la part, il.lusió q una revista de tirada nacional i en un extra amb els millorns de fotos i de diferents ekips q deuen tenir, hagi escollit una foto d'un jugador del Sabadell per obrir.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: I. Hammouch protagonista
« Respondre #1 el: 16 de Setembre de 2005, 13:09:15 pm »

Gràcies, Randel, per la informació.  Jo la vaig comprar l´any passat i estava molt bé.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 16 de Setembre de 2005, 16:42:40 pm »
jejejeje, jo també me l'he comprat la revista... que està molt bé...... però aixo k surti un jugador del Sabadell té una miketa de trampa..... jejejeje  :yes:

PErò sta guai :icon_exclaim:
Felicitats pels creador de la revista.... :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 16 de Setembre de 2005, 18:37:46 pm »
ne sentit a parla dakesta revista, es una k una vegada en la portada va sortir diego armando maradona am la kamiseta :bandera no? magradaria saver on la podria akonseguir akesta revista?kada kuan surt a la venda? i el seu pre? sisplau estaria molt agrait gracies! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2005, 18:56:50 pm »
L'especial d'aquest any val 5€ :icon_question:
Jo el compraré també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 16 de Setembre de 2005, 20:10:19 pm »

Resistencia Arlekinada;

No ho tenen a totes les botigues, jo en concret l´he comprat a la Llibreria Estop  (Plaça del Vallès-Calderón).  Suposo que a la Llar del Llibre també la tindran, perquè el s propietaris són molt arlequinats.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 16 de Setembre de 2005, 20:12:40 pm »

Resistencia Arlekinada;

No ho tenen a totes les botigues, jo en concret l´he comprat a la Llibreria Estop  (Plaça del Vallès-Calderón).  Suposo que a la Llar del Llibre també la tindran, perquè el s propietaris són molt arlequinats.

A pos mira, a un carrer k la tinc akesta botiga, ja se on comprar-me-la :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #7 el: 16 de Setembre de 2005, 20:40:52 pm »
Jo me l'he comprat a la Llibreria Técnica del carrer Tres Creus.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #8 el: 16 de Setembre de 2005, 21:37:25 pm »
Gràcies Randel per parlar de l'especial abans de que jo pogués "autopromocionar-me"  ;D

Com diu el meu amic Mutio (benvingut a l'edifici, noi!) la foto de Hammouch potser no és casualitat.

A Resistència Arlequinada:

Don Balón és la revista per tradició del futbol espanyol. A finals dels 70 i principis dels 80 era molt potent (fundadors: J.M. García, Casanovas...) i ara, encara que lluny d'aquell nombre de vendes, continua essent la principal revista en un mercat molt saturat pels diaris, ràdio, TV...

Et sóc sincer. L'especial està molt bé... però a la revista SETMANAL no hi trobaràs gaire informació de 2ªB, si és això el que t'interessa. Només un cop al mes dediquem dues pàgines per grup... i fem un ranking (golejadors, els millors del mes...). A vegades hi ha alguna entrevisteta (ara recordo una de Castillejo la temporada passada al Conquense), però és poc habitual. La revista la pots trobar al 50% dels kioskos, no a tots, però sí als més grans. I sí, als 80 es va publicar una foto de Maradona amb la samarreta del Sabadell. D'això tindràs notícies algun dia d'aquests.

Un saludo a tod@s
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat guacamole

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #9 el: 16 de Setembre de 2005, 21:38:04 pm »
Ei!!! La foto de l'ivan mola molt!!!! que guai que surti un jugador del millor club del món (com molt bé dius) en un extra tant important! Jo els tinc tots, els extres; el Todo futbol, l'Esxtra Liga i el 2ªb - 3ª, que és el que més m'agrada. M'encantaria treballar en una revista com aquesta... Per cert: el millor de l'extra és el preu! Només 5 eurets!

Desconnectat guacamole

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #10 el: 16 de Setembre de 2005, 21:45:55 pm »
Per cert: una pregunteta de res.... és que m'agradaria saver qui ets exactament pq em sembla que et conec pero no n'estic segura... crec que estaves per l'Autònoma, no? Podriem quedar algun dia, fa 1 any que h cabat la carrera i voldria parlar amb algú que m'aconselli pq estic una mica 'lost'... em podries dir alguna cosa?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 17 de Setembre de 2005, 01:37:53 am »
akesta tarde e nat a la llibreria k ia al corte ingles planta baiaxa i alla estava le fullexat i e vist la foto de livan hamouch nomes obrir la revista, i e mirat tmb la foto d tot lekip...no me le komprat pk no portava centims...sino ia me la agues komprat! gracies a tots!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 17 de Setembre de 2005, 12:24:08 pm »

Com diu el meu amic Mutio (benvingut a l'edifici, noi!) la foto de Hammouch potser no és casualitat.

Jejeje...... pues espero que en breve nos veamos más a menudo..... y al ser vecinos de rellano.... pues..... jejejje :beer

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 17 de Setembre de 2005, 17:46:01 pm »
Jejeje...... pues espero que en breve nos veamos más a menudo..... y al ser vecinos de rellano.... pues..... jejejje :beer

MUTIO, noi, que has ampliat el punt de mira :icon_question:
 :laugh: :laugh: :laugh:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #14 el: 17 de Setembre de 2005, 22:55:50 pm »
i don balon fara 30 anys daki mol pokt(uns 20 dies)...fa pok en una pagina interior k anunciaven l'aniversari sortien ampolles de vi am les etiketes de klubs de futbol...nomes en sortien 6 o 7 ampolles xo kom no la del sabadell estava alla!!!
tot i no informa gaire del futbol modest a mi magrada molt aksta revista, es bastan anticulers i semrpe hihan artikles ataken a laporta i la seva politika.. el direktor de publikacions es sergi mas...seguidor de lespanyol..i aixo es nota!

us la rekomano,kada dimars al kiosc 2,10
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 18 de Setembre de 2005, 12:28:14 pm »
realment està molt bé. Quan era més petit me la comprava més sovint, ara me la compro de tant en tant i sobretot els extras. Tinc un extra de Segona B i Tercera de la temporada 97/98 !!

us la recomano molt a tots !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 18 de Setembre de 2005, 14:13:27 pm »

MUTIO, noi, que has ampliat el punt de mira :icon_question:
 :laugh: :laugh: :laugh:

jEJEJE, no no.... el Josedv i jo ens coneixem des de fa un temps.... i al ser arlekinat doncs.... autentiques casualitats de la vida :yes:

www.miequipo.es

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #17 el: 19 de Setembre de 2005, 18:20:00 pm »
A Guacamole...

Doncs jo no sé qui ets... però per les dades q dones, potser sí q saps qui sóc jo... pq efectivament em vaig licenciar a l'Autònoma.

A veure... afegirem una miqueta de transparència. A la revista Don Balón treballem dos periodistes nascuts a Sabadell: Rafa Jiménez i un servidor, José Devesa. Jo sóc del barri de la Concòrdia (ex alumne del Ferran Casablancas), tinc 26 anys, porto 5 a la revista i, actualment, sóc el responsable de suplements. Futbolísticament sóc molt ARLEQUINAT... i, per cert, (Melo) a Don Balón no som anticulés :) Bueno, potser hi ha algú, però...

Per contactar amb mi és tan fàcil com escriure al meu mail professional: josedevesa@donbalon.org
Això sí, no opino del Sabadell... que ja prou em costa controlar-me :(

Ah! No pateixis birrero. Pel que tinc entés, al Mutio li agraden, fins i tot massa, les xiketes. Em reitero, companys, per la vostra bona acollida un cop més a l'Extra de 2ªB-3ª.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 19 de Setembre de 2005, 19:55:17 pm »

Ah! No pateixis birrero. Pel que tinc entés, al Mutio li agraden, fins i tot massa, les xiketes.

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 19 de Setembre de 2005, 20:35:50 pm »
Ah! No pateixis birrero. Pel que tinc entés, al Mutio li agraden, fins i tot massa, les xiketes. Em reitero, companys, per la vostra bona acollida un cop més a l'Extra de 2ªB-3ª.

;D No t'ho prenguessis malament, que jo soc molt de tocar la moral als culés... i en Mutio també ho és  ;D

Jo també et conec de vista del Casablancas. Ets un gran professional  (i m'han dit que gran persona, també, que és l'important) i espero que seguiu a Don Balón en la acertada línea que seguiu.