Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Tal i com he fet jo en els dos partits que he arbitrat avui, proposo a tots els àrbitres que tinguin partits a Sabadell que durant aquesta jornada, realitzin un minut de silenci en motiu de la defunció d'Antoni Farrès.
Cita de: INIESTA en 14 de Febrer de 2009, 14:03:50 pmTal i com he fet jo en els dos partits que he arbitrat avui, proposo a tots els àrbitres que tinguin partits a Sabadell que durant aquesta jornada, realitzin un minut de silenci en motiu de la defunció d'Antoni Farrès. Jo he jugat avui i l'arbit no ha dit res de minut de silenci.
pero l'àrbitre era de Sabadell? haviam, a mi la federació no m'ha dit que el tingués que fer, pero si sóc sabadellenc, i els partits els pito a sabadell, aprofito i li faig el meu particular homenatge.
Això com funciona? ho ha de dir la federació,el col·legi d'àrbitres els club o qui?apart d'això jo feria un homenatge mes sentit que un minut de silenci, després d'aquest minuts ja l'oblidarem?
Yo tambien he hecho minuto de silencio en el partido que me ha tocado pitar!Los chavales no sabian de que iba, pero por lo menos se han callado.Nunca pense que acabaria sentandome mal la muerte de un politico, un muy buen politico. DEP